Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 13:36 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Sfeer was over het algemeen ver te zoeken. http://nijmegen.nieuws.nl/nieuws/68882
Veel vervelende mensen waar ik me dus behoorlijk aan irriteerde. .

Ik vond de sfeer over het algemeen juist erg goed. Op die paar incidentjes na, maar om nou te zeggen dat de sfeer dan over t algemeen ver te zoeken is, dat ben ik niet met je eens.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 13:39 

Hardtraxx Veteran

Bewijs nummer zoveel dat op die vipdecks toch alleen maar paupers staan
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 13:48 

Hardtraxxer

Ik heb mij uitstekend vermaakt gister. Topweer en ik heb niks van een agressieve sfeer gemerkt ofzo, ik vond de sfeer uitstekend. En enkele zeer brute setjes voorbij horen komen. En de stages zagen er echt subliem uit.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 16:24 

Donateur

Jvosje schreef:
Ik heb mij uitstekend vermaakt gister. Topweer en ik heb niks van een agressieve sfeer gemerkt ofzo, ik vond de sfeer uitstekend. En enkele zeer brute setjes voorbij horen komen. En de stages zagen er echt subliem uit.

Precies wat ik wilde zeggen!

Hoogtepunt persoonlijk moet toch wel de heldenset van Dyprax zijn geweest en bij de hardstye B-front & Crypsis!

Volgende jaar sowieso weer van de partij!
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 19:16 

Hardtraxxer

Wouw heerlijk dagje gehad. Tegen 3 uur binnen, even lekker rondgestruind en bekenden tegengekomen. Eigenlijk vanaf Headhunterz een mooi plekje gezocht bij het schip (Wat een stage!!!). Ondanks een handjevol lekkere nummers (Jaydee edit, Dragonborn, Spaceman) toch licht teleurgesteld, had gehoopt op een tandje harder. Adaro & E-Force voor mij toch de set van de dag (avond) Lekker een uur voluit knallen :thumbup: Thijs overigens eindelijk ontmoet, die kwam even door het publiek gelopen. Toch maar even op de foto met mijn favoriete producer (Fanboy-momentje :$ ), zeer aardige kerel! Tijdens Ran-D maar even wat gaan eten en nog een keertje richting de mainstage, was niet erg onder de indruk van zijn trackkeuzes. Ook bij B-Front en Crypsis weer heerlijk uit mijn plaat gegaan en ook met de Donkeys een zeer goeie tijd gehad. En tja het weer......kon gewoon niet beter. Lekkere temperatuur en genoeg verkoeling met een heerlijk briesje, top!! :thumbsup: En dat op een fietsafstandje ;)

+++² Het weer
+++ Adaro & E-Force
++ B-Front & Crypsis, DR, HHZ
++ Sfeer bij de Vliegende Hollander was een stuk beter dan voorgaande edities voor mijn gevoel, misschien door het weer??
+ Drinken halen ging altijd snel

- Lompe mensen die geen greintje geduld hebben en zich overal tussendoor beuken
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 22:55 

Hardtraxx Addict

Fantastisch feest!! Tot een uur of 8 rondjes gelopen en overal beetje gekeken. Met name de trance en AoF Live was genieten. Ondertussen Frontliner Live meegepakt (Phaserffic :loving: ), maar het was gigantisch druk toen bij de hardstyle. Wat toch een beetje vervelend was als er telkens mensen langs je lopen, hoort erbij.

Vanaf 8 uur tot eind continu genoten bij de hardstyle met wat mij betreft Adaro en E-Force set van de dag (Pattern 2, Italian Tribute, House of Wax, Bitcrusher Remix, Proud to be Loud, Shade of the Night en nog een onbekende plaat denk dat die van E-Force was). :yay:

Tijdens Ran-D was ik even naar early tent gelopen, maar precies op het goede moment terug voor Under Attack! :love:

B-Front en Crypsis lekker knallen, zoals je van deze 2 mannen mag verwachten. Uiteraard waren er hier en daar wat plaatjes die misschien beter hadden gekund. :thumbsup:

Donkeys vond ik episch! Zoveel sfeer in alle platen en Sleeping Souls en Not Afraid doen het live echt goed. Daarnaast uiteraard D.O.N.K.E.Y., een gruwelijke edit van MotherFuck en sloten ze af met Sound of the Beast(als ik t goed onthouden heb) was t voor mij geslaagd. :worship: :worship:

Daarnaast was t weer natuurlijk fantastisch!!
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 23:13 

Hardtraxx Veteran

En is er nog wat gekomen van die grote aankondigingen met betrekking tot drugscontroles?
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 23:48 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
En is er nog wat gekomen van die grote aankondigingen met betrekking tot drugscontroles?

Toen wij aankwamen was er niets anders dan normaal, was rond kwart over 2.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 00:23 

Hardtraxx Elite

Erg gericht op drugscontrolles was het bericht toch niet?

Het kwam over op mij alsof dat er veel marechausse rond zou lopen om te controleren op de militairen die in hun vrije tijd een feestje meepikken. Ook werd er duidelijk uitgelegd dat er een recherchestraat werd opgebouwd om misdadige zaken direct af te handelen (waaronder drugsbezit hier ook in meetelt). Kreeg bij het lezen van dat bericht al niet het idee dat ze extra goed zouden letten op drugsbezit.. :P
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 01:00 

Hardtraxxer

Ik kreeg niet het idee dat de beveiliging in zou grijpen als je een pilletje voor hun ogen zou nemen. Er werd goed wat drugs gebruikt gister. Maar het gros had het onder controle, maar een paar typjes die de weg volledig kwijt waren. Maar die types zal je altijd blijven houden
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:04 

Hardtraxxer

Ik heb niet veel meegekregen van de hardstyle dit jaar, omdat ik voornamelijk op de Main en bij de Oude Meesters heb gestaan. Maar de drie keer dat ik er was, vond ik er totaal geen sfeer hangen. Iedereen was aan het lopen, praktisch iedereen dacht je door mensen heen kunt lopen en er werd maar weinig gedanst. Moet zeggen dat dit bij de trance en op de mainstage toch een stuk beter was en dus ook een stuk gezelliger.

Geen spijt van dus dat ik bijna niet bij de hardstyle ben geweest.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:14 

Artiest

Superdag gehad hier, wat een weertje :) vooral bij de techno en dubstep geweest, donkey rollers lekkere afsluiting! ^^
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:46 

Hardtraxx Addict

Volgens de pers zijn er 40 mensen opgepakt, lijkt mij een vrij normaal nummer als er 25000 man aanwezig was.

Citaat:
WIJCHEN - De politie heeft zaterdag 40 feestgangers aangehouden op het dancefeest Emporium in Wijchen bij Nijmegen. De meesten hadden drugs op zak, aldus de politie zondag.

Het feest begon zaterdagmiddag en duurde tot middernacht. Volgens de politie is het feest ondanks de aanhoudingen goed verlopen. 34 mensen hadden zaterdag drugs in hun bezit. Zes mensen werden aangehouden voor mishandeling. Vorig jaar zijn 75 mensen aangehouden.

Politie en justitie tolereerden geen enkele vorm van drugsgebruik. Op het festivalterrein was een zogeheten recherchestraat ingericht, waar strafbare feiten direct konden worden afgehandeld. De marechaussee hielp mee omdat in voorgaande jaren is gebleken dat op het festival veel militairen uit Nederland en Duitsland aanwezig zijn.

Emporium is met 25.000 bezoekers een van de grote dance-evenementen in Nederland. Meer dan 100 artiesten traden op. Het thema van het feest was dit jaar de Gouden Eeuw. Het hoofdpodium was een nagebouwd Paleis op de Dam. Een ander podium was een piepschuimen versie van het mythische schip de Vliegende Hollander.

Bron: nu.nl
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:42 

Hardtraxxer

:thumbsup: Heel gaaf feestje :thumbsup:
Ik heb de hele dag links voor gestaan bij de hardstyle. Daar was schaduw en een briesje, voor mij de perfecte temperatuur. Ik heb heerlijke sets gehoord. Coone draaide veel beter dan normaal (DWX :love: ). Ik vond Frontliner niet zo bijzonder en zn set kan iedereen hier wel raden. Ook Deepack kon me niet heel erg boeien. Headhunterz is altijd wel prima (Doomed blablabla edit blijft geweldig :P), Adaro en E-Force hadden een hele dikke set (Hurricane Anthem, Attention, Pattern 2, Bitcrusher Chris One Remix). Ran-D draaide ook zeker weer goed (Under Attack :worship: :worship: :worship: :worship: en zijn nieuwe nummer is ook wel leuk, zit wel weer vol met zijn eigen vocals :P). B-Front & Crypsis kan natuurlijk niet fout gaan, B-Front draaide zoals altijd Magic en zoals altijd is het helemaal geweldig, Strike werd ook nog gedraaid echt een top plaat! Het was echt een harde set :drool:. En als afsluiter Donkey Rollers Live :bomb: Iedereen ging zo hard los :yay: was echt een top afsluiter!

Wat ik wel jammer vond was dat zoveel nummers twee keer zijn gedraaid. Bitch, MF Earthquake, I See Stars, We Are The Young Ones Remix en nog een aantal tracks heb ik twee keer gehoord.

Maar verder wel een top feest! Volgend jaar weer :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:46 

Hardtraxx Elite

Geck-o schreef:
Superdag gehad hier, wat een weertje :) vooral bij de techno en dubstep geweest, donkey rollers lekkere afsluiting! ^^

Ik keek raar op toen ik jullie in die hiphop/dubstep/what ever tent tegenkwam.. xd
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

Ran-D draaide Under Attack? Loooooool, die had ik ook niet zien aankomen denk ik :P
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:10 

Hardtraxx Crew

Zal wel die van Hard Driver zijn geweest.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:30 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Geck-o schreef:

Ik keek raar op toen ik jullie in die hiphop/dubstep/what ever tent tegenkwam.. xd

Dat eerste stuk van FS-Green dat we mee hadden gepakt was echt heerlijk. Idd niet de typische area, maar zeker leuk voor een keer. Dubstep wordt wel vaker meegepakt, Trolley Snatcha (dat half uurtje, want hij was een uur te laat) was zo, maar dan ook zo epic. Knaller na knaller na knaller, puur genot. Benny Rodrigues draaide ook een paar orgasmenummers in de techno zeg, ga hem vaker checken als ie ergens in een lineup staat. Alle afwisseling qua stages maakt de stukken hardstyle die ik meepak nog vetter omdat het niet de hele dag hetzelfde is.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:36 

Artiest

PNXRMX schreef:
Dat eerste stuk van FS-Green dat we mee hadden gepakt was echt heerlijk.

Idd, vooral dat 2e nummer :drool:

PNXRMX schreef:
Trolley Snatcha (dat half uurtje, want hij was een uur te laat) was zo, maar dan ook zo epic. Knaller na knaller na knaller, puur genot.

Zo blij dat we daar nog op gewacht hebben :D vetste setje van de dag voor mij

PNXRMX schreef:
Benny Rodrigues draaide ook een paar orgasmenummers in de techno zeg

:love:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:38 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Alle afwisseling qua stages maakt de stukken hardstyle die ik meepak nog vetter omdat het niet de hele dag hetzelfde is.

Ik heb ook letterlijke alle area's van binnen en buiten gezien en wat voelde ik me toch heerlijk thuis toen ik uiteindelijk bij B-Front & Crypsis + Donkey Rollers terecht kwam. Als alle area's een goede afspiegeling zijn van het genre die zij vertegenwoordigd hebben, blijkt de sfeer (in mijn ogen) bij hardstyle feesten toch nog steeds het beste te zijn. Overal kon ik merken dat er losse groepjes waren die zich niet met mensen buiten hun eigen groep bemoeiden. Bij de Vliegende Hollander had ik meer het idee dat er een familie gevoel heerste.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:39 

Hardtraxx Elite

FEESTDJRUUD WAS de held ja :woot:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:04 

Hardtraxxer

wootum schreef:

Neeeeeee was gewoon die van Ran-D en Adaro, het kan wel zijn dat adaro en e-force hem draaide maar ik denk echt dat het Ran-D was.

Edit: Ik weet zeker dat Ran-D hem draaide een vriend van mij zei ook dat t Ran-D was
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 00:14 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Bij de Vliegende Hollander had ik meer het idee dat er een familie gevoel heerste.

Maw, het was er drukker en er zaten meer mensen aan de pillen? :P Op technofeesten (en sommige dubstepfeesten) heerst dat familiegevoel nog meer vind ik, maar dat kom je niet gauw tegen op zulke festivals aangezien de tenten er vaak maar voor een kwart vol zijn en ze het normale publiek niet trekken. Er zijn veel mensen die voor alleen de hardstyle naar Emporium gaan volgens mij, terwijl je niet voor alleen de techno of de hiphop/dubstep stage zou gaan over het algemeen.

YWalen schreef:
wootum schreef:

Neeeeeee was gewoon die van Ran-D en Adaro, het kan wel zijn dat adaro en e-force hem draaide maar ik denk echt dat het Ran-D was.

Edit: Ik weet zeker dat Ran-D hem draaide een vriend van mij zei ook dat t Ran-D was

:lol:
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 09:32 

Donateur

Staat ook weer 1 zo'n wijffie de VIP ingang te bewaken. Zet er dan wat van die grote gasten neer..

Moest tot een uur of 6 erg wennen aan onder andere het weer, de slenterende menigte en het zand maar toen we eenmaal linksvoor bij het schip gesettled waren was het helemaal prima. Ben nog even weggeweest om een rondje te maken over het terrein, maar na een goed uur waren we toch weer terug. Vond zelf de sfeer bij de hardstyle ook wel het beste, maar goed de techno tent was nagenoeg leeg en in de trance stonden we helemaal achteraan.

Heb zelf het meeste van Adaro en E-Force genoten (Proud to be loud, Pattern 2 & Italian Triubte erg vet!..). B-Front en Crypsis was ook wel magisch maar niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Had bijvoorbeeld 'The Attack' niet per see hoeven horen. Daarnaast was naar mijn idee de Donkey Rollers niet de perfecte afsluiter, had achteraf het idee dat het tempo af en toe totaal wegviel en heb nogal wat nutteloze intro's gehoord. Had ze liever midden op de dag gezien eigenlijk.

Al met al zeer genoten en veel meer zin in het festivalseizoen gekregen!
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:22 

Hardtraxx Elite

Heb trouwens bizar in een scheur gelegen om Anco van de Alpha2. Die was echt compleet en VOLLEDIG de weg kwijt. Wat een vent.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten