
Heel gaaf feestje
Ik heb de hele dag links voor gestaan bij de hardstyle. Daar was schaduw en een briesje, voor mij de perfecte temperatuur. Ik heb heerlijke sets gehoord. Coone draaide veel beter dan normaal (DWX

). Ik vond Frontliner niet zo bijzonder en zn set kan iedereen hier wel raden. Ook Deepack kon me niet heel erg boeien. Headhunterz is altijd wel prima (Doomed blablabla edit blijft geweldig

), Adaro en E-Force hadden een hele dikke set (Hurricane Anthem, Attention, Pattern 2, Bitcrusher Chris One Remix). Ran-D draaide ook zeker weer goed (Under Attack

en zijn nieuwe nummer is ook wel leuk, zit wel weer vol met zijn eigen vocals

). B-Front & Crypsis kan natuurlijk niet fout gaan, B-Front draaide zoals altijd Magic en zoals altijd is het helemaal geweldig, Strike werd ook nog gedraaid echt een top plaat! Het was echt een harde set

. En als afsluiter Donkey Rollers Live

Iedereen ging zo hard los

was echt een top afsluiter!
Wat ik wel jammer vond was dat zoveel nummers twee keer zijn gedraaid. Bitch, MF Earthquake, I See Stars, We Are The Young Ones Remix en nog een aantal tracks heb ik twee keer gehoord.
Maar verder wel een top feest! Volgend jaar weer
