Vond het niet echt geslaagd.
+
Mooie stages.
Mooi weer.
Organisatorisch was alles goed geregeld.
Devon K. (veel oudere hardstyle

), W&W, Adaro & E-Force en de Donkey Rollers.
Sfeer bij
de oude meesters
-
Sfeer was over het algemeen ver te zoeken.
http://nijmegen.nieuws.nl/nieuws/68882MC Villain. Iets over this song is for the people from Hardtraxx over there (was Tonight). Wist op dat moment niet dat er een Hardtraxx tv episode met Villain aan zou komen. Maar alsnog was het een gevalletje

. Ook bij B-Front vs Crypsis met dat no smoking bord.
Geluid was in het begin niet goed.
Andere setjes waren vrij standaard of deden me om een of andere reden niets (wat waarschijnlijk met de eerste twee minpunten te maken heeft)
Hmm. Best veel negatieve punten en dat terwijl ik me normaal altijd wel goed vermaak!
Heeft iemand die gast gezien met die 98328439 piercings op zijn borst? Was toch wel het what the fuck momentje van de dag.