Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

is makelijk te onthouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neem 'm denk ik niet mee. Te warm.

Persoonlijke timetable:

12:00 - 13:30: Devon K.
13:30 - 14:30: Arkaine
14:30 - 15:30: Waverider // 14:30 - 16:00: Leon Bolier
15:30 - 16:30: Code Black vs Toneshifterz // 16:00 - 17:30: Ørjan Nilsen
16:30 - 17:30: Coone
17:30 - 18:00: Live: Frontliner // 17:30 - 19:00: W&W // 18:00 - 19:00: Deepack
19:00 - 20:00: Headhunterz // 19:30 - 20:45: Jochen Miller
20:00 - 21:00: Adaro vs E-Force // 20:45 - 22:15: Hardwell (15 minuten misschien)
21:00 - 22:00: Ran-D
22:00 - 23:15: B-Front vs Crypsis
23:15 - 23:45: Live: Donkey Rollers

Dikgedrukte wil ik het liefst zien! Maar het gaat toch altijd mis dus ik denk niet dat het veel nut heeft om te gaan plannen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wie zijn W&W, Wildstylez & Wavolizer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 09:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Das een trance-act man (hele vette trouwens!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 09:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1 van W&W is de zoon van willem van hanegem die oud voetballer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 10:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Das een trance-act man (hele vette trouwens!)


Ja man, goede verhalen over gehoord. Echt zin in deze act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier een setje van W&W! http://lsdb.nl/set/108474/ww-a-state-of ... 03-12.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:51 
 
Hardtraxx Newbie

Foto van de hardstyle stage.
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/w ... schuim.ece
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke, ziet er ge-ni-aal uit :)

Hopen dat t geluid/ruimte ook goed te pruimen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een geniale stage zeg!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ziet er wel erg vet uit zeg :thumbsup: Toch 1 van de mooiste stages van de laatste edities als ik t nu al mag zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 10:31 
 
Hardtraxxer

Godverdomme, morgen alweer, knallen!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een geniale stage zeg!! :worship:

Blij dat ik hierheen ga en niet Harmony hahaha :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de mensen die me nog niet (her)kennen: ik draag morgen een blauw/wit t-shirt van Jack & Jack. Print met gebouwen. Tekst premium intelligence. Verder een zwarte driekwart broek. Blablablabla. ZONDER meneer de aap ;)

Tot morgen allemaal :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:


Hmm, ik vind er niks aan, ik zag trance staan en hoopte op eugorische melodiën, maar ik vind dit gewoon op house/electro lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 08:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zin in, tot straks mensjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 09:00 
 
Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
Zin in, tot straks mensjes :D

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
Black Sunrise schreef:
Zin in, tot straks mensjes :D

:yay:


tot straks!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een erg vet feest! :love: Supermooi weer natuurlijk, de Hardstyle stage zag er echt gewldig uit, echt heel mooi gedaan om dat schip te maken. Het geluid was een vooruitgang t.o.v. vorig jaar. Lekkere setjes gehoord, goede sfeer, lekkere afsluiter. Prima feest dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 08:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een dik feest :D
Hele dag was het weer schitterend, was gezellig met iedereen en wederom weer wat bekende HT'ers tegengekomen :)
En dan de hardstyle stage :love: :love:
Echt een dikke stage :)

Geluid was naar mijn mening ook dik in orde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat een heerlijk feest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:03 
 
Hardtraxxer

Jezus ik ben jaloers... Wat een weer dit weekend.. Vergelijkbaar met in 2009 met die tempel toen was ook :love:

Klotetentamens haha.. Iemand nog vette filmpjes gemaakt? :P kan nog niks vinden op youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Iemand nog vette filmpjes gemaakt? :P kan nog niks vinden op youtube

Jup, heb er een stuk of 5 gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond het niet echt geslaagd.

+
Mooie stages.
Mooi weer.
Organisatorisch was alles goed geregeld.
Devon K. (veel oudere hardstyle :D), W&W, Adaro & E-Force en de Donkey Rollers.
Sfeer bij de oude meesters :worship:

-
Sfeer was over het algemeen ver te zoeken. http://nijmegen.nieuws.nl/nieuws/68882
MC Villain. Iets over this song is for the people from Hardtraxx over there (was Tonight). Wist op dat moment niet dat er een Hardtraxx tv episode met Villain aan zou komen. Maar alsnog was het een gevalletje Afbeelding. Ook bij B-Front vs Crypsis met dat no smoking bord.
Geluid was in het begin niet goed.
Andere setjes waren vrij standaard of deden me om een of andere reden niets (wat waarschijnlijk met de eerste twee minpunten te maken heeft)

Hmm. Best veel negatieve punten en dat terwijl ik me normaal altijd wel goed vermaak! :huh:

Heeft iemand die gast gezien met die 98328439 piercings op zijn borst? Was toch wel het what the fuck momentje van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het een topfeest! Sfeer was binnen onze groep echt prima :) lekker staan knallen, vooral de hardstyle stage was tof gedaan. Helden vd dag: Bass-D, Adaro en Eforce en de zon!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten