Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja in dat rode shirtje? 'k kwam er pas later achter dat dat de andere v/d twee was maar die liep me een partij te zwalken ja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zag ze op het einde bij de kluisjes zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja in dat rode shirtje? 'k kwam er pas later achter dat dat de andere v/d twee was maar die liep me een partij te zwalken ja. xd


Hahah! Ja die ja, Heb nog ff geprobeerd een praatje met m te maken. Maar hij was totaal niet aanspreekbaar. Kwam alleen maar wartaal en wat gebrabbel uit. Een soort van Chukkels op Euphoria vorig jaar mei. Alleen dan erger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahaha ja, wat een gozer :lol: :lol:

Viel nog linksvoor 2x over die houten platen :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ie van de kaart of gewoon dronken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij dronken, maar weet t niet zeker hoor.

Nog heel even met Arjen gesproken, maar veel zinnigs kwam er niet uit mij, hij was nog redelijk nuchter kreeg ik t idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had je nog gevraagd of ze voor Wildstylez produceerde eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Volgens mij dronken, maar weet t niet zeker hoor.

Nog heel even met Arjen gesproken, maar veel zinnigs kwam er niet uit mij, hij was nog redelijk nuchter kreeg ik t idee.



Dronken was ie overduidelijk NIET. Die man was echt zwaar van de kaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Hooli schreef:
Volgens mij dronken, maar weet t niet zeker hoor.

Nog heel even met Arjen gesproken, maar veel zinnigs kwam er niet uit mij, hij was nog redelijk nuchter kreeg ik t idee.



Dronken was ie overduidelijk NIET. Die man was echt zwaar van de kaart.


Ik geloof je direct, mijn waarnemingem zijn geheel helder geweest toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja in dat rode shirtje? 'k kwam er pas later achter dat dat de andere v/d twee was maar die liep me een partij te zwalken ja. xd


Hahah! Ja die ja, Heb nog ff geprobeerd een praatje met m te maken. Maar hij was totaal niet aanspreekbaar. Kwam alleen maar wartaal en wat gebrabbel uit. Een soort van Chukkels op Euphoria vorig jaar mei. Alleen dan erger :P

Gelukkig maar. Ik wist wel dat ik niet erg van het padje was vorig jaar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welke van de 2 is dat? :P
ik heb er ook nog 1 aangeproken en die zag er nog redelijk nuchter uit, maar dat was rond 8 uur pas
geel shirt had die aan of rood geen idee meer xd
was niet degene met dat krullende haar maar die andere..

review over het feest kom later...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Filmpjes gemaakt :D

Eindshow:


Donkey Rollers - Sleeping Souls:


Donkey Rollers - Voice Of Conscience:


Crypsis - Strike:


Adaro & E-Force die Bitcrusher (Chris One Remix) draaien:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand waarom Villain nog uitriep naar alle hardtraxxers? Ik weet niet meer tijdens welke set het was :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Weet iemand waarom Villain nog uitriep naar alle hardtraxxers? Ik weet niet meer tijdens welke set het was :/


Omdat hardtraxx tv er was :thumbsup: :thumbsup: Ben benieuwd naar die episode :d

En waarom nou ':/' die erachter ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omdat ik niet kon bedenken tijdens welke set het was, dat is toch "Hmmmmmm" emoticon?

Vet dat hardtraxx TV er was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ooooooooohhhjaaa :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo nu eindelijk is tijd voor een klein reviewtje! :)

Kwam binnen, kluisje geregeld enzovoort
Toen even rondgelopen en alle area's even bekeken zag er allemaal super uit!
toen tot een uurtje of 6 bij de house gestaan! heerlijk met die waterstralen daar! :drool:
veel mooie vrouwen gezien!
toen rond kwart over 6 na de hardstyle gegaan en viel me meteen op dat het sfeertje er nog niet helemaal lekker hing.
veel mensen stonden stil helaas en vond het er te druk en kon ik dus niet helemaal lekker losgaan.
later naar linksvoor/midden gegaan en daar stond ik prima en ook tot het eind gestaan!
Set vd dag was voor mij toch B-front & crypsis! echt genoten op die set! :)
Hooli & timothyS nog gesproken (relaxte gasten) :D en ook nog ff Frequencerz gesproken!
ze waren bezig met een track zoiets al Bitch en zitten al regelmatig met E-force in de studio voor hun live optreden bij Dreamfields! ben benieuwd dus.

Vond het een geslaagd feestje!
enige minpuntjes waren de drukte bij de hardstyle en de sfeer soms (vond ik)
later op die avond werd die een heel stuk beter

Op naar defqon! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
YWalen schreef:
Weet iemand waarom Villain nog uitriep naar alle hardtraxxers? Ik weet niet meer tijdens welke set het was :/


Omdat hardtraxx tv er was :thumbsup: :thumbsup: Ben benieuwd naar die episode :d

En waarom nou ':/' die erachter ....

Was tijdens het setje van Headhunterz :) Episode wordt hard aan gewerkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
roberttt schreef:
YWalen schreef:
Weet iemand waarom Villain nog uitriep naar alle hardtraxxers? Ik weet niet meer tijdens welke set het was :/


Omdat hardtraxx tv er was :thumbsup: :thumbsup: Ben benieuwd naar die episode :d

En waarom nou ':/' die erachter ....

Was tijdens het setje van Headhunterz :) Episode wordt hard aan gewerkt!


Toen stond ik naast Janine dus dan zal ik vast wel in het filmpje voorkomen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:53 
 

Dat is toch die blonde mevrouw die vaak op filmpjes staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Hooli schreef:
Volgens mij dronken, maar weet t niet zeker hoor.

Nog heel even met Arjen gesproken, maar veel zinnigs kwam er niet uit mij, hij was nog redelijk nuchter kreeg ik t idee.



Dronken was ie overduidelijk NIET. Die man was echt zwaar van de kaart.

Die krullebol is sowieso niet vies van het een en ander aan verboden en verdovende middelen xd
Arjen is een saaie lul haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aftermovie!

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best leuke after jammer dat hij zo kort is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:02 
 

wow... dat vuurwerk.. o.o
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Best leuke after jammer dat hij zo kort is.

Kort?? Ik vind het best een lange aftermovie ^^
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten