zo nu eindelijk is tijd voor een klein reviewtje!
Kwam binnen, kluisje geregeld enzovoort
Toen even rondgelopen en alle area's even bekeken zag er allemaal super uit!
toen tot een uurtje of 6 bij de house gestaan! heerlijk met die waterstralen daar!
veel mooie vrouwen gezien!
toen rond kwart over 6 na de hardstyle gegaan en viel me meteen op dat het sfeertje er nog niet helemaal lekker hing.
veel mensen stonden stil helaas en vond het er te druk en kon ik dus niet helemaal lekker losgaan.
later naar linksvoor/midden gegaan en daar stond ik prima en ook tot het eind gestaan!
Set vd dag was voor mij toch B-front & crypsis! echt genoten op die set!

Hooli & timothyS nog gesproken (relaxte gasten)

en ook nog ff Frequencerz gesproken!
ze waren bezig met een track zoiets al Bitch en zitten al regelmatig met E-force in de studio voor hun live optreden bij Dreamfields! ben benieuwd dus.
Vond het een geslaagd feestje!
enige minpuntjes waren de drukte bij de hardstyle en de sfeer soms (vond ik)
later op die avond werd die een heel stuk beter
Op naar defqon!
