Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
On October 8 & 9 Intents Festival & WiSH Outdoor join forces for a grand new outdoor harder styles experience on the iconic outdoor location Velder Woods in Boxtel.

At Elektrum daytime and nighttime are celebrated equally. The adventure begins at 13:00, where daylight reigns until 18:00. At this moment the mystical golden hour commences, also known as ‘The Transition’. As soon as the transition is complete, the adventure continues in darkness from 19:00 to 01:00. Five hours of daylight, one hour of dusk, five hours of darkness.

→ SATURDAY OCTOBER 8: 13:00-01:00
​​→ SUNDAY OCTOBER 9: 14:00-00:00

In order for you to experience something extraordinary in these woods, both days will be filled with the best & biggest harder styles artists, who will play all their greatest hits and brand-new material.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 21:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meh

Dat vat het wel goed samen denk ik.

Ik snap wat ze willen doen met het licht e.d. door het laat in het jaar te houden, maar wat je nu krijgt is gewoon dat het na 18:00 gewoon grafkoud wordt met ook een grote kans op grafweer. De line-up gaat dit ook niet redden voor mij.

Het is op het eerste gezicht veel marketing om iets wat niet veel voorstelt.

Ik pak dan liever Ground Zero, wat gewoon een nacht tot ochtend festival is in hartje zomer, van het laatste licht tot het ochtendlicht. Wel alleen hardcore, maar iig een gevarieerde hardcore line-up.

Als zij het kunnen, kunnen andere festivalorganisatoren toch ook wel wat fixen wat echt dag -> nacht -> ochtend is met een degelijke gevarieerde line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 06:59 
 
Hardtraxx Addict

Mark With A Tarrel schreef:
Citaat:
At Elektrum daytime and nighttime are celebrated equally. The adventure begins at 13:00, where daylight reigns until 18:00. At this moment the mystical golden hour commences, also known as ‘The Transition’. As soon as the transition is complete, the adventure continues in darkness from 19:00 to 01:00. Five hours of daylight, one hour of dusk, five hours of darkness.

→ SATURDAY OCTOBER 8: 13:00-01:00

Volgens mij mis ik één uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Citaat:
At Elektrum daytime and nighttime are celebrated equally. The adventure begins at 13:00, where daylight reigns until 18:00. At this moment the mystical golden hour commences, also known as ‘The Transition’. As soon as the transition is complete, the adventure continues in darkness from 19:00 to 01:00. Five hours of daylight, one hour of dusk, five hours of darkness.

→ SATURDAY OCTOBER 8: 13:00-01:00

Volgens mij mis ik één uur.

Was me niet eens opgevallen, 19:00 tot 1:00 is ook gewoon 6 uur ipv 5 natuurlijk. Knap staaltje marketing dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Knap staaltje droeftoeterij dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Potverjandorie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wss aanwezig want (nog net) fietsafstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 19:50 
 
Hardtraxxer

Nou denk ik wel dat de temp begin oktober gemiddeld hoger is dan de temp begin april, waar ook voldoende festivals zijn.
Kan me wel voorstellen dat gevoelsmatig april voor een festival beter is dan oktober.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 18:47 
 
Hardtraxxer

Zondag classics.....en dan de leeftijd neer beneden gooien. Sorry maar denk toch dat juist de oudere voor classics komen, kan het mis hebben :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Intents ook al zondag classics, vind dat juist jammer omdat ik dan vrij moet vragen voor m'n werk op maandag. Als we dan toch naar de gemiddelde leeftijd van de liefhebber van classics kijken lijkt het mij juist slimmer om classics juist op de zaterdag te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 20:55 
 
Hardtraxxer

Weer een duizend in een dozijn feestje lijkt het te worden..
en zondag vijf stages? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees nu pas dat het gewoon een dagfestival is, was een flinke hype aanwezig maar hier zie ik ook geen meerwaarde van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 12:08 
 
Hardtraxx Elite

Even de line-up afwachten.
In Oktober zijn in ieder geval niet meer veel buiten feesten dus mocht 't weer goed zijn dan is het wel lekker om dit als laatste festivalletje te pakken van het seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag alleen DBSTF en PN wat mijn ding is. Zondag de classics wel leuk. Tatanka is wel nice! Wellicht t.z.t. een zondagkaartje kopen als de rest van de classics leuk genoeg zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog niet helemaal overtuigd, jammer dat de mainstage zondag over zal hellen naar de rauwe kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje teleurstellend, main op zaterdag is wel oké maar ik word hier nou niet echt warm van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 17:26 
 
Hardtraxx Elite

Zo veel raw-artiesten, daar gaan we weer… Ik hoop echt dat het een keer backfires.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geld voor een graphic designer was ook op zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 18:06 
 
Hardtraxx Addict

Precies wat ik verwachten met deze organisatie
Slaan we dus over
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke namen tot nu toe, maar mis wel wat meer namen voor de breedte, nu is het weer gewoon 95% raw en uptempo, ook nog niet helemaal achter wat dit feest uniek maakt. Inderdaad gewoon Intents 2.0.

Zou me er ongetwijfeld top vermaken, maar voel nog niet echt de neiging dat je hier "bij moet zijn".
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag hardcore tent met 4 uptempo acts en zondags is het ineens de uptempo tent xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Zaterdag hardcore tent met 4 uptempo acts en zondags is het ineens de uptempo tent xd.

De zondag is de 'hardstyle' volledig 'raw' in mijn ogen, zelfde laken een pak.

Overigens zie ik wel staan dat dit phase #1 is dus wellicht wordt het nog íets beter. Vooralsnog is dit helaas een nee. Zoals gezegd teveel Intents-perikelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt de zoveelste 13 in een dozijn line-up te gaan worden. Jammer dat niet meer organisaties een voorbeeld nemen aan b2s met Decibel, bijna de enige line-up van post corona waar ik écht enthousiast van word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2022 13:29 
 
Hardtraxxer

Tickets in the pocket. Line-up valt tot nu toe tegen maar het is redelijk in de buurt. Mooi gezellig groepke bij elkaar. Ben benieuwd naar deze....
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten