Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 08:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag aanwezig vanwege de classic stage. Had hogere verwachtingen van dit feest moet ik zeggen. Vooral meer variatie. Maar het the same old RAW en Uptempo. Had liever een overloop van euphorisch overdag, naar wat meer Raw in de avond. Maarja, die tijden zijn definitief over lijkt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 08:42 
 
Hardtraxx Addict

Stinus schreef:
Zondag aanwezig vanwege de classic stage. Had hogere verwachtingen van dit feest moet ik zeggen. Vooral meer variatie. Maar het the same old RAW en Uptempo. Had liever een overloop van euphorisch overdag, naar wat meer Raw in de avond. Maarja, die tijden zijn definitief over lijkt wel.

Wat had je dan verwacht als de organisatie van intents mee werkt. Die zitten al veel langer vast in het raw en uptempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Wat had je dan verwacht als de organisatie van intents mee werkt. Die zitten al veel langer vast in het raw en uptempo


Vandaag is (een deel van) de Karnaval Festival line-up bekend gemaakt. Dat sluit precies op dit antwoord aan. Wat een droevenis. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Miwer schreef:
Wat had je dan verwacht als de organisatie van intents mee werkt. Die zitten al veel langer vast in het raw en uptempo


Vandaag is (een deel van) de Karnaval Festival line-up bekend gemaakt. Dat sluit precies op dit antwoord aan. Wat een droevenis. :lol:

Natte visstik draait daar zelfs. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 08:24 
 
Hardtraxx Elite

Ruggengraat verloren en zondag aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2022 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je op de plek zelf meestal ook nog een parkeer ticket kopen?
Verkoop online is inmiddels gestopt en was eerst niet voor plan om met de auto te gaan. Nu wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2022 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Kan je op de plek zelf meestal ook nog een parkeer ticket kopen?
Verkoop online is inmiddels gestopt en was eerst niet voor plan om met de auto te gaan. Nu wel.


Nou dat mag ik hopen ja.....dat zou voor het eerst zijn als dat niet mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2022 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Svbtwee schreef:
Kan je op de plek zelf meestal ook nog een parkeer ticket kopen?
Verkoop online is inmiddels gestopt en was eerst niet voor plan om met de auto te gaan. Nu wel.


Nou dat mag ik hopen ja.....dat zou voor het eerst zijn als dat niet mogelijk is.

Gelukt inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2022 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit slecht geregeld zeg. Wat een drama met het verkeer…dit heb ik serieus nog nooit meegemaakt. Sta al uur in de rij met de auto. Heb nog geen tent gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 02:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een heerlijke dag gehad. Vanaf DB om 14:00 die kant opgereden en na een klein oponthoud bij afslag liempde stonden we om 15:00 geparkeerd, viel niks tegen. Ook maar een Klein stukje lopen naar het terrein en eenmaal binnen snel een locker en tokens weten te regelen. Dat systeem met een kluis huren via Qr werkt echt al een trein!

Daarna het terrein verkend. Een compacte opstelling waarin ik meer Wish invloeden terugzag dan Intents. Dat middengedeelte met de silent disco was erg tof gedaan! Jammer dat ik niks met silent disco heb :P . Begonnen op de fanatics maar daar vond ik het geluid toen nog niet erg lekker. Misschien als je meer in het midden ging staan maar daar was t druk. Vooraan was ruimte maar het geluid niet helemaal ok. Was ook nog vroeg natuurlijk dus weet niet of t later beter was.

Bij Deadly gunz wezen kijken omdat mn maat dat tof vind. Even door de menigte worstelen maar als je daar doorheen was had je plenty stampruimte. Dynamite was qua stage karig en t was warm al werd dat later op de dag beter in de bunkers. Het geluid was vooraan iig dikke prima!. Angerfist zette na DG een hele dikke set neer (had t idee dat t een halve classicset was. Somewhere down the lane, the heartless, make it bun dem, raiders of rampage, dat soort werk.

Daarna alleen nog maar in de main vertoefd. AoR die eindelijk weer eens een set neerzette zonder al teveel piepkickplaten. Vertile kan bij mij nooit niks misdoen, rejecta met zoals gewoonlijk een bak drive waar je u tegen zegt, rooler was top alleen dsturb vond ik deze keer wat minder. Geen idee eigenlijk waarom.

Vooraf was ik bang voor de drukte maar achteraf heel de dag meer dan genoeg ruimte gehad mits je de juiste plekken wist te vinden. Middenin was het sardientjes in een ton maar vooraan was het koeler, was het geluid heerlijk en had je alle plek om je maaimoves uit te voeren. Sfeer om ons heen was overal ook opperbest.

Vanaf 10 uur begon het op veel plekken wel heel erg te zweetregenen. Vooral ter hoogte van de barren was t net een douche.Lekker als je net met een traytje bier daar staat >.< In het midden en vooraan viel t echter mee.

Al met al dus erg geslaagd! Geen problemen met wegrijden (om 23:15 aangelopen) en een half uur later al weer thuis. Morgen wordt het nog iets beter weer, zal t iets rustiger zijn en is de lineup interessanter. Kan niet wachten!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad!

Was om half 1 daar en kon toen meteen doorrijden met parkeren. Helemaal top. Klein stukje lopen inderdaad naar het festival terrein. Binnenkomen, kluisje en muntjes halen ging heel vlot. Drinken en eten halen ging ook de hele dag erg vlot. Vrijwel iedere keer meteen aan de beurt.
Na het binnenkomen eerst even langs alle stages en over het terrein gelopen. Vond de mainstage erg mooi en de rest van de stages ook wel gewoon prima. Vond het terrein wel een beetje rommelig en chaotisch ogen, mede veroorzaakt door de compacte opzet.

De dag begonnen bij PRDX wat een leuk setje was. 2 WP platen, Lies Or Truth van Brennan Heart en Wildstylez en nog een wat oudere Noisecontrollers plaat. Adrenalize en Galactixx was genieten :loving:. Het was wel nog heel erg rustig tijdens hun set, maar het bericht van Nightfly verklaard waarschijnlijk waarom. Heel even iets van DBSTF meegepakt en daarna weer een rondje gemaakt over het terrein. Atmozfears vond ik wat tegenvallen, maar had zelf op dat moment ook even een inkak momentje, dus lag misschien ook daar aan. Heel veel kicks en wat minder melodieën, waar ik toch wel op hoop bij Atmozfears. Phuture Noize daarna was de set van de dag. Wat was dat genieten (L). Sfeer tijdens zijn set was ook fantastisch. The Elektrum show was heel vet gedaan, ook daar van genoten. Alter Ego had met die show een mooie inleiding voor zijn set en moet zeggen dat ik positief verrast was. Veel drive en tussen de standaard raw kicks zaten er ook wel echt een paar toffe kicks en vette elementen. Toen maar even wat gezellig uptempo met Spitnoise en moet zeggen dat dat inderdaad wel echt gezellig was. Vertille was leuk en daarna nog een kwartie Rejecta, maar daar heb ik niet zo veel mee.

Kwart over 9 richting huis gegaan. Heb een gescheurde hamstring en tegen die tijd was het beste er wel vanaf wat betreft dat been.

+++ Phuture Noize
++ The Elektrum Show
++ Adrenalize en Galactixx
++ Alter Ego
++ Stagedesign van de mainstage
++ Redelijke prijzen voor sommig eten
++ Wc's ipv dixie's
++ Snel aan de beurt bij de barren
+ Sfeer in zijn algemeenheid
+ Spitnoise
+ Vooraan ruimte genoeg
+ Mega vlammenwerpers op de Fanatics stage
- Eerste 2 uur "te rustig".
- Drukte bij de Fanatics stage. Mede hier om daar maar weinig geweest. Had ook geen zin om net als bij de mainstage mezelf door het publiek te worstelen om te kijken of er ergens vooraan wel meer ruimte was.
- Drukte gaandeweg de dag bij de mainstage, uitgezonderd van helemaal vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Toen maar even wat gezellig uptempo met Spitnoise en moet zeggen dat dat inderdaad wel echt gezellig was.

Spread the word!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 10:59 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker dagje gehad op de zaterdag.
Hadden een B&B op 5km fietsen van het festival. Echt wel perfect om op het fietsje te kunnen een geen gedoe met parkeren of file op de weg naar het festival.

+++ Mainstage met alle lichten en aankleding vond ik heel vet. Ook het vuurwerk wat binnen werd afgestoken was dik!
+++ Zonnetje, wat heerlijk om zo het laatste buiten festival overdag lekker in het zonnetje te kunnen genieten.
+++ Setje van Luminite vs Sins Of Insanity op de Fanatics.
++ Normale WC's, die ook schoon waren de hele dag.
++ Karnaval Festival stage, 2x daar gehangen en hing echt een lekker sfeertje.
+ Bereikbaarheid van het festival.
+ Gehele terrein lekker compact, chill dat je dus snel weer bij een andere stage ben.
+ Bier bij de silent disco.
- Drukte op de main bij de laatste uren.
-- Een silent disco met maar 1 DJ, haalt het gehele nut van een Silent Disco weg in mijn ogen. Leukste om juist te kunnen switchen van DJ.
-- Geen Koffie/Thee standje, had wel lekker geweest om ff wat warms te kunnen drinken toen het zo afkoelde 's avonds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 14:41 
 
Hardtraxx Elite

Mooie dag gehad op de zondag.
Heenreis verliep vlot evenals parkeren en binnenkomst, ben nog nooit zo snel ergens binnen geweest.
Terugreis even in de file gestaan maar dat viel mee.

Binnen gekomen bij Josh en Wesz vs Alter Egosz, was een prima inkomertje.
Daarna naar B-Front & Aftershock geweest, hele vette set en het geluid stond goed afgesteld.
Daarna Vertile's Dimension, tering jantje goeie sfeer, wel gelijk knoeppie druk.
Toen naar Noisecontrollers, viel imo toch wat tegen had wat ouder spul verwacht.
Tatanka maakte dit gelukkig volledig goed, top set.
Stukje Adaro vs E-Force was ook vet.
The Purge live was ook top, heerlijk sfeertje en genoeg ruimte.
Daarna afgesloten bij Cryp vs Chain Reaction, niet veel van mee gekregen, was voornamelijk aan het ouwehoeren.

+ / - punten.

+ Setjes over het algemeen
+ De sfeer en het weer
+ Drukte overall, classics stage was de hele dag half gevuld
+ Aparte Uptempo stage, daar zag het er heel druk uit, mooi laat ze daar hun gang maar gaan, mij nie belle
+ Compact zodat je niet lang hoefde te lopen
+ Aankleding

- Co2 kanonnen die vette stukken in de muziek verneuken
- Verloren oordopje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag geweest en echt een top dag gehad :thumbsup: . Heerlijk om zo ineens weer in het zonnetje op een festival te staan in oktober. Kreeg een beetje Rebirth vibes van de kleinschaligheid en dat de meeste stages in tenten waren. Ook toffe extra’s waren de karnaval festival stage met de dixie ingang en de silent disco.

Classics afgewisseld met wat setjes op de mainstage aangezien de sfeer daar ook erg goed was en ze een erg toffe stage en show hadden neergezet. Vertile’s Dimension, Sickmode ON en The Purge Trippin’ allemaal erg sterke live acts. Vond de plaatkeuze bij de classics over het algemeen ook verfrissend. Noisecontrollers met wat All Around platen en Chain Reaction & Crypsis die veel Minus Militia/ Radical platen draaiden uit 2013/2014. Die kicks gaan live nog steeds snoeihard :bomb:.
Alleen B-Front samen met Aftershock vond ik geen sterke combi. Volgende keer B-Front weer lekker solo zetten.

De organisatie was prima. Snel binnen en de loopafstand was ook goed te doen vanaf de parkeerplaats. Ook nergens lang hoeven te wachten.
Enige minpunt waren de watertappunten. Die waren er volgensmij niet? Je kon alleen water bijvullen naast de wc’s waar aangegeven stond dat het geen drinkwater was.

Vind het feest verder een hele fijne toevoeging dus ben er volgend jaar graag weer bij ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Water wat uit een kraan komt is altijd drinkbaar.

Een organisatie heeft natuurlijk liever dat je water drinkt a €5.25.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 22:48 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Water wat uit een kraan komt is altijd drinkbaar.

Een organisatie heeft natuurlijk liever dat je water drinkt a €5.25.

Tsja organisatie van intents he
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
RTM93 schreef:
Water wat uit een kraan komt is altijd drinkbaar.

Een organisatie heeft natuurlijk liever dat je water drinkt a €5.25.

Tsja organisatie van intents he


Wat heeft dat met Intents te maken? Puur zakelijk iets wat elke organisatie doet. Daarbij was Intents een van de eerste organisaties die watertappunten aanbood op hun festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 07:08 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
heggenschaar schreef:
RTM93 schreef:
Water wat uit een kraan komt is altijd drinkbaar.

Een organisatie heeft natuurlijk liever dat je water drinkt a €5.25.

Tsja organisatie van intents he


Wat heeft dat met Intents te maken? Puur zakelijk iets wat elke organisatie doet. Daarbij was Intents een van de eerste organisaties die watertappunten aanbood op hun festivals.

Ik heb de laatste 2 edities juist geen water punten bij intents gezien.
En was het niet wettelijk verplicht om in Nederland gratis water aan te bieden op festivals....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 07:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk meer dat het te maken heeft met het feit dat het moeilijk is op dit terrein om extra waterpunten te voorzien. Voor mij mogen er altijd waterpunten zijn maar ik ga toch wel fancy aan de Chaudfontaine. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 07:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die waren er wel en is wettelijk verplicht bij hoge temperaturen. Zelfs je vergunning hangt er van af. Denk niet dat een festival als Intents hun vergunning op het spel zet voor die gratis tappunten, denk je ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 07:53 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Die waren er wel en is wettelijk verplicht bij hoge temperaturen. Zelfs je vergunning hangt er van af. Denk niet dat een festival als Intents hun vergunning op het spel zet voor die gratis tappunten, denk je ook niet?

Oke naar die druppel kraantjes kan je niet echt nme tellen toch?
Of er moet in 2022 wel weer een cht punt geweest zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die waren er dit jaar inderdaad, volgens mij zelfs bij elk toiletpunt, echter staan die niet altijd ín die toiletblokken maar ook wel eens er voor. Ik kan me sowieso watertappunten herinneren rechts van de main, buiten de blokken. Tegenover de main, achter het reuzenrad, zaten ze sowieso ook. Ik meen dat ze naast de classics ook gewoon zaten, rechts van de toiletblokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 20:47 
 
Hardtraxxer

Leuk feestje gehad, maar wel voor het eerst dat ik (en sprak er meerdere) oud voelde. Wat een jong grut daar zeg...

Maar zeg al, leuk gehad. Gezellig vooral. Maar of ik er volgend jaar weer bij ben!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Worden we ook gewoon, je voelt je op verschillende festivals niet meer op je plek. op veel festivals merk dat de zondagen voor "ons" nog wel aardig zijn. zo ook weer rebirth en Defqon blijft altijd nummer1 imo.
maar van dit soort feesten ga je er nog veel meer krijgen, en ja dan ben je gewoon opa die de tyfus krijgt van uptumpo en piepkicks.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten