Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:05 
 
Hardtraxxer

Hoe hete trouwens dat laatste nummer dat door theracords werd gedraait? Dat was echt puur geweld :oh:
Thera die volgens mij aan 1 van de organisatie smeekte of er nog 1 nummer gedraaid mocht worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ge-fucking-weldig. :D

Laatste 4 uurtjes waren vooral zo baas, optimaal genoten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:18 
 
Artiest

peultjes schreef:
Hoe hete trouwens dat laatste nummer dat door theracords werd gedraait? Dat was echt puur geweld :oh:

Dat was Nosferatu - The Underground Stream :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Het snoeien begint rond 2:00.


Dat jij Road Warrior gefilmd hebt :P

Wel zonde, maar ik heb genoten hoor :) Was natuurlijk ook genoeg anders moois te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand toevallig de tracklist van tc :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was echt baas :D Mooi mogen opwarmen bij AVIO. Phrantic draaide erg lekker! Chris One en S&I's hadden een erg dikke set :cool: B-Front was ook gewoon vet, alleen was dat voor mijn gevoel ook zo weer voorbij. En Theracords Allstars was weer geniaal. Vooral de laatste 3 kwartier .. ging nergens over.
Op en top vermaakt en het was zeker erg gezellig :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:45 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest! Solutio & the I's / Chris One en Frequencerz & E-Force live vond ik top. Achteraf gezien toch wat meer in de RAW tent (B-Front live bijv.) willen zijn maar we waren met een hele groep dus uiteindelijk veel bij de Main geweest (ook doordat het lekker was om buiten te zijn). Zoals hierboven ook al is gezegd, wat een KLOTE set van de Noisecontrollers. Volgens mij was de helft wat ze draaiden dubstep, godsamme!!! Eén of twee dubstep plaatjes ertussendoor, oké. Maar wat hun presteerden vond ik echt achterlijk. Volgens mij draaiden later op de avond Ran-D & Zatox ook nog een dubstep remix van Gangster.. :thumbdown: En dan heb ik het nog niet eens over de trend om van top 40 hitjes een hardstyle remixje te maken... ook weer genoeg van langs horen komen bij de Main over de hele dag.

Desondanks echt een heerlijk feest gehad. Fantastisch groepje mensen, heerlijk weertje, mooie locatie zo aan het water en ik vond alles goed geregeld. Weinig te klagen, en dat voor 35 euro. Geluid was af en toe idd niet optimaal, wat schel (in de RAW tent maar ook op de Main). Was ook dom van me dat ik me oordopjes was vergeten, gisteravond lichte suis in me oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
En Theracords Allstars was weer geniaal. Vooral de laatste 3 kwartier .. ging nergens over.

Dit doe je gewoon expres... is mijn straf om zo laat te beslissen om te gaan: geen eventtravel meer beschikbaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Schelheid geen last van gehad, maargoed ik had dan ook wel oordoppen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:25 
 
Hardtraxxer

Kon er niet echt helemaal inkomen in het begin door hoofdpijn etc.. Gelukkig de laatste 4 uur toch nog genoten! Die set van theracords was weer heerlijk _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed feest weer! :D Denk dat ik vorig jaar wel beter vond, sfeer was toen iets beter en de indeling van het terrein was fijner. Over het algemeen wel een goede sfeer in de Raw, aantal lekkere setjes en na een paar uur was het geluid prima te doen. Helaas ging het geluid bij Phrantic helemaal de mist in, nog nooit zo'n slecht geluid op een feest gehoord. Draaide wel een reeks van 5 zieke platen achter elkaar; Violence, Environment Remix, Road Warrior, Who Wants This en Chemical. :drool: Gelukkig sloot ie af met Strike zodat ik mooi kon rusten. Beholder verneukte de hele set van Sasha F, die wél lekker bezig was.. Opende met Extend. :D Maar beter wordt die nietsnut The Beholder gewoon niet meer geboekt. Titan was ook vet, eerste gedeelte wat wezen eten waardoor ik helaas Octavius Augustus en nog wat vette tracks heb gemist. Gelukkig sloot ie af met Nightmare, helemaal gek geworden. Jammer dat er weer zo'n dik blond mokkel irritant kwam doen. Naderhand nog een lange tijd met George gesproken, blijft een toffe gast. ^^ Tijdens E-Force & Freqz en Adaro ook grotendeels weggeweest om vervolgens bij B-Front weer een half uur te beuken. Wat heerlijk dat ie Haunted draaide. :worship: Maar serieus, toen ik los ging bleef er een irritante dronken mongool me irriteren.. Ik blijf erbij, liever vdk mensen dan dronken mensen. Wat fucking irritant zijn die gasten zeg. Tijdens Crypsis vs RR met een maat over het hele terrein gelopen, swirl'tje gehaald. Super dooie sfeer bij de house en drum & bass, maar wel leuk om een keer het hele terrein te hebben gezien ipv 1 area. Daarna even wezen kijken bij Zany die wel leuk draaide. Tijdens The Hour Of The Night naar de Raw gegaan en later hoorde ik dat ie daarna Octavius Augustus draaide. >.< 2 keer gemist op 1 feest. Daarna de lang verwachte set, Theracords Allstars. Ze hebben die hele tent weer gesloopt, zoals gewoonlijk. Was heerlijk! Eindelijk Straight On 2007 live gehoord en natuurlijk weer Crisis. :loving:

Een groot minpunt: EventTravel. 2 jaar achter elkaar gezeik. Vorig jaar te laat en dit jaar weer en de terugweg was nog erger. Het heeft 4 geduurd voordat we in Amsterdam waren. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Een groot minpunt: EventTravel. 2 jaar achter elkaar gezeik. Vorig jaar te laat en dit jaar weer en de terugweg was nog erger. Het heeft 4 geduurd voordat we in Amsterdam waren. :/

Westen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was wederom een fantastisch festival! chille muziek, chille mensen, lekker weer :love:

Alleen de autochaos op t eind was anti. Waarom hadden ze de enige weg naar arnhem afgezet!!!???
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Erg dik feest gehad(op uurtje na :whistle: )

Vetst wat ik kan herinneren was Wildstylez die Black 2008 anthem(kick edit of normale?) draaide :loving: , Zanys set :worship: Bfront :worship: , gezellige mensen, aankleding, weer, Wasted Penguinz was mooi, Coone en Rand hadde leuke nummertjes ertussen en de locatie was ook mooi :)

Kutte was drukte aan het eind bij Angerfist en de hitte in de raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:48 
 
Hardtraxxer

b-ram schreef:
Het was wederom een fantastisch festival! chille muziek, chille mensen, lekker weer :love:

Alleen de autochaos op t eind was anti. Waarom hadden ze de enige weg naar arnhem afgezet!!!???


Volgens mij zijn ze in omgeving Arnhem met wegwerkzaamheden bezig.

Maar wat een feest was dit zeg, het weer was super en veel gezellige mensen. In de Raw tent ging het nergens meer over, bruut geweld. En Theracords Allstars draaiden voor mij de set van de avond :thumbsup: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:28 
 
Artiest

b-ram schreef:
de autochaos op t eind was anti. Waarom hadden ze de enige weg naar arnhem afgezet!!!???

Ze hadden bedacht om precies om die tijd dat stuk te gaan asfalteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
b-ram schreef:
de autochaos op t eind was anti. Waarom hadden ze de enige weg naar arnhem afgezet!!!???

Ze hadden bedacht om precies om die tijd dat stuk te gaan asfalteren :lol:


Haha, dat was ik alweer vergeten.. We hebben heel wat wegen geprobeerd, maar uiteindelijk was 't een boerenlandweggetje die ons weer op een openbare weg hielp en daarna verder na de A50 :p .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:26 
 
Hardtraxxer

Heb weer genoten!!! Super sfeer in de raw weer veel bekende gesproken van een tijdje geleden!!

Theracords Allstars :drool: en RR en Crypsis!! :love: ,Sasha waren weer geweldig! de rest ook hoor! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:26 
 
Artiest

G1LL schreef:
Geck-o schreef:
b-ram schreef:
de autochaos op t eind was anti. Waarom hadden ze de enige weg naar arnhem afgezet!!!???

Ze hadden bedacht om precies om die tijd dat stuk te gaan asfalteren :lol:


Haha, dat was ik alweer vergeten.. We hebben heel wat wegen geprobeerd, maar uiteindelijk was 't een boerenlandweggetje die ons weer op een openbare weg hielp en daarna verder na de A50 :p .

Er was nog wel netjes een omleiding aangegeven met borden "Z"
Al heb ik nergens aangegeven zien staan dat dat de omleiding was, heb het maar gewoon gevolgd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:27 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Geck-o schreef:
b-ram schreef:
de autochaos op t eind was anti. Waarom hadden ze de enige weg naar arnhem afgezet!!!???

Ze hadden bedacht om precies om die tijd dat stuk te gaan asfalteren :lol:


Haha, dat was ik alweer vergeten.. We hebben heel wat wegen geprobeerd, maar uiteindelijk was 't een boerenlandweggetje die ons weer op een openbare weg hielp en daarna verder na de A50 :p .


Ik wou net zeggen, sliep jij toen niet al meneer? :P

Was een super feestje :D Op de 1 of andere manier was ik vandaag echt niet vooruit te branden, nog erger dan normaal. Viel gewoon rechtop op de bank in slaap.. en Alain maar lachen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 01:09 
 
Hardtraxxer

Dat gaat nog wat worden met Decibel Mel xd !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit zeg!

Mooie locatie aan het water en vond de indeling ook super,
alles lekker dicht bij elkaar zoals de wc's, eettentjes, Xxl main en de raw tent!
Eerst lekker ingekomen op de main met Waverider & Wasted Penguinz en nog een halfuurtje Fusion of Sound en toen rond 4 uur toen Solutio & the I's vs. Chris one begon naar de Raw tent gegaan en daar toen gebleven! betere sfeer als op de main en veel meer losgaande mensen.
Heb me echt super vermaakt met de mensen daar, heerlijk! :D
Heerlijke sets gehoord: B-front live, RR & Crypsis & Titan :worship: Theracords allstars helaas een deel moeten missen omdat me vrienden naar de main wouden... >.<
Wel Soultrain gehoord :loving:
Alsnog prima vermaakt daar op de main tijdens Ran-d & zatox
Angerfist live als afsluiter ook prima op vermaakt, al kende ik bijna geen 1 nummer van ze :P

Heb eigenlijk geen minpuntjes, alleen dat het geluid op de main aan het begin aardig zacht stond naar mijn mening en in de raw soms ook niet helemaal lekker klonk maar later werd opgelost!

+: B-front live
+: RR & Crypsis
+: Titan
+: Solutio & The I's vs. Chris One
+: Locatie
+: indeling stages, eetkraampjes, wc's enz hoefde nooit ver te lopen

Topfeest! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:15 
 
Hardtraxxer

zeer goed vermaakt, alleen en beetje jammer dat ik rond 8 uur hoofdpijn kreeg..
verder goed geregeld dat de wc xd gratis waren en met water :)
waar ik trouwens best wel last van had was het feit dat je in de raw licht tegen een heuvel op stond en daardoor had ik vrij snel al hele zware benen..nog nooit zo erg gehad.
setjes veel over te zeggen dan: SUPER!
en van the beholder was gewoon te verwachten, op de b-front op fantasy island ook wake up durven draaien enzo:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk, zie ik je toch eens posten haha :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was gewoon een heerlijk feestje..Vond eigenlijk alle sets wel vet..hoogtepunten voor mij adaro
( zo jammer dat het geluid bij italian tribute weg viel:s)Zany ook zeker voor de verandering.
en als allerhoogste hoogtepunt sowieso House of wax op de main Genieten :thumbsup:
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten