Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 15:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Er was nog wel netjes een omleiding aangegeven met borden "Z"
Al heb ik nergens aangegeven zien staan dat dat de omleiding was, heb het maar gewoon gevolgd :P


Nou die borden ook eerst gevolgd. Eerst dus richting Arnhem en werd je terug gestuurd met die "Z" omleiding. Uiteindelijk bij een rotonde stond bord met rechtdoor, maar daar stond een mannetje met hekje en mocht je niet door. Dat was weer terug langs het Dreamfields terrein.

Toen dus maar die tussendoor weggetjes genomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een topdag was het! De setjes, sfeer, mensen in de Raw-tent. Ook veel bekenden gezien :D .
Hier is mijn verslag te lezen : https://partyflock.nl/report/12741:Drea ... tival.html :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice :D! Ziet er goed uit. Tom & Nando :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

En weer een aftermovie met Nando. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

En David, maar dan van achteren, no homo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
En David, maar dan van achteren, no homo.

Haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Nice :D! Ziet er goed uit. Tom & Nando :cool:

Kijk me shinen g
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:19 
 
Hardtraxx Addict

Heeerlijk dit toch! :love: :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
En David, maar dan van achteren, no homo.


Klos schreef:
Nice :D! Ziet er goed uit. Tom & Nando :cool:


Vergeet Wesley niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:09 
 
Hardtraxx Addict

En ik, sideboob (manboobies v/d zijkant :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Heeerlijk dit toch! :love: :drool:


Kippenvel inderdaad. Het blijft toch altijd prachtig om te zien, al die enthousiastelingen op één podium. Zo jammer dat de grotere organisatoren deze gasten gewoon links laten liggen, al zie ik Thera steeds vaker voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feestje, lekker vermaakt in de tent en meer dan genoeg gelachen!

Aanrader voor alle HT-ers die dat nog niet hebben gedaan; zoek Klos eens op op je eerstvolgende feestje. Succes gegarandeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AVIO draaide iets van een bootleg van de volgende track. Iemand enig idee welk nummer dat is?
http://www.youtube.com/watch?v=pe-yhsV-UbA

edit: ah zie het al, intro voor intents?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Analoxx schreef:
Heeerlijk dit toch! :love: :drool:


Kippenvel inderdaad. Het blijft toch altijd prachtig om te zien, al die enthousiastelingen op één podium. Zo jammer dat de grotere organisatoren deze gasten gewoon links laten liggen, al zie ik Thera steeds vaker voorkomen.


Ik zie juist geck-o vaker voorkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Analoxx schreef:
Heeerlijk dit toch! :love: :drool:


Kippenvel inderdaad. Het blijft toch altijd prachtig om te zien, al die enthousiastelingen op één podium. Zo jammer dat de grotere organisatoren deze gasten gewoon links laten liggen, al zie ik Thera steeds vaker voorkomen.


Dat komt om dat 80% procent van de hardstyle luisteraars dit geen fuck aan vinden ^^ En daarom zie je ze bijna nooit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Firetrap schreef:
Analoxx schreef:
Heeerlijk dit toch! :love: :drool:


Kippenvel inderdaad. Het blijft toch altijd prachtig om te zien, al die enthousiastelingen op één podium. Zo jammer dat de grotere organisatoren deze gasten gewoon links laten liggen, al zie ik Thera steeds vaker voorkomen.


Dat komt om dat 80% procent van de hardstyle luisteraars dit geen fuck aan vinden ^^ En daarom zie je ze bijna nooit...


Voor die mensen bestaat een mainstage, en dan nog, aan het eind van de dag moet het een uurtje kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja, op het einde moet dat best kunnen.. In een klein tentje, zoals blue op defqon(op 't einde).. Maar voor de rest zul je ze echt nooit zien op een Mainstage...

Valt meteen het hele publiek dood + sfeer, nou dat is leuk.. De enige die dat dan leuk vinden zijn de 100 man van hier + fans.. Joehoee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat is ZOOOOO jammer... zowel tijdens de set van Phrantic als TC allstars werd het voor mij duidelijker en duidelijker: Dit is waar hardstyle om gaat. Goede, zuivere, harde kicks, meestal nog rond en droog ook, zonder veel overdreven distortion, lekkere zuivere synths, niet te veel opsmuk, geen ingewikkelde melodieën, gewoon een ontzettend harde stijl muziek :D

Man man man wat baal ik dat ik om 11 uur weg moest :cry: Volgende keer rijd ik gewoon met mama's auto, schijt aan dat ik dan ook geen bier mag, hiervan wil ik NOOIT MEER eerder weglopen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Tsja, op het einde moet dat best kunnen.. In een klein tentje, zoals blue op defqon(op 't einde).. Maar voor de rest zul je ze echt nooit zien op een Mainstage...

Valt meteen het hele publiek dood + sfeer, nou dat is leuk.. De enige die dat dan leuk vinden zijn de 100 man van hier + fans.. Joehoee


Ik ken zooooveel mensen die pas net hardstyle luisteren en Theracords helemaal geweldig vinden. Het is best toegankelijk hoor, je moet jezelf er wel voor openstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
roberttt schreef:
Tsja, op het einde moet dat best kunnen.. In een klein tentje, zoals blue op defqon(op 't einde).. Maar voor de rest zul je ze echt nooit zien op een Mainstage...

Valt meteen het hele publiek dood + sfeer, nou dat is leuk.. De enige die dat dan leuk vinden zijn de 100 man van hier + fans.. Joehoee


Ik ken zooooveel mensen die pas net hardstyle luisteren en Theracords helemaal geweldig vinden. Het is best toegankelijk hoor, je moet jezelf er wel voor openstellen.

Mijn moeder vond theracords leuker dan wat er op de main te horen was, mensen gingen meer los in de tent dan op de xxleratorstage naar haar zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon niet beter weten, de grote massa zit vast aan het vaste mainstream concept wat toegankelijker en toegankelijker blijft worden, als ze dan iets van TC horen is dat anders.. gek.. "slecht"... omdat het anders is wat zij denken dat hardstyle moet voorstellen. Iemand die compleet nieuw is met hardstyle en dan vervolgens theracords hoort kan dat dan denk ik ook veel sneller waarderen.

Theracords is in 2011 en ook in dit jaar in ieder geval in een vaste lijn behoorlijk gegroeid, veel meer boekingen en op grotere feesten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja oke ze was eigenlijk totaal niet bekend met de muziek, maar meteen wel een stap in de goede richting. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jah, je moet je er inderdaad voor openstellen, wat 90% NIET doet, of gewoon echt niet wil.

Als je een line-up bijvoorbeeld zoals de Defqon main

Headhunterz, noisecontrollers, wildstylez, coone, ran-d... Super tof allemaal! En dan ineens als afsluiter "Theracords". Dat kan gewoon NIET! Die overgang is gewoon veels te hard, en zit niemand op te wachten inclusief ik.

Enige waar ze passen zijn bij "raw" tents, zoals hier bij Dreamfields.. Maar ergens anders, gewoon echt NIET!

Zoals bij Free Festival vorig jaar, hele melodische line-up... En dan om 21:00 krijg je ineens Thera, die begint met 'DING DONG'. Tsja 90% van de bevolking viel helemaal dood, liep zich te ergeren.. En daarna kwam The Prophet, die begon weer met 'Just As Easy', en het publiek was weer helemaal top en sfeervol... En dat gebeurd wel bij meer feesten, net zoals "10 Years op XX"..

Je wilt het publiek tevreden houden, daarom worden ze niet geboekt op 'grote' feesten.. Enige waar je Theracords tegen kan komen zijn bij 'raw' gedeelte...

En dat de muziek te 'onbekend' is speelt ook een grote rol mee! kijk maar eens als een super bekende plaat wordt gedraaid, iedereen maar dan ook iedereen gaat los en heeft een glimlach op zijn gezicht op de 'haters' na....

Majah, het zal wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zodra Pieter anders 2-1 er op gooit gaat elke toko wel los hoor :innocent:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten