Zooow wat was die vet.wrote:Nope, die q-base edit is gewoon play the games met de lost in dreams melodie.. deze edit is een anti met verschrikkelijk harde gated kicks en de vocal "i make the rules" herhaald
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Idd, nu hoor ik het ookwrote:Nope, die q-base edit is gewoon play the games met de lost in dreams melodie.. deze edit is een anti met verschrikkelijk harde gated kicks en de vocal "i make the rules" herhaald
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Dat is dan toch gewoon de (Make the Rules edit)?
Ja ik denk dat ik weet over welk nummer het gaat, die kwam echt uit het niets met hele dikke kicks.
-
A
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vette aftermovie!
Jammer alleen van de nummerkeuze bij de raw tent. Geen goede afspiegeling van de lineup daar.
En welgeteld maar 14 seconden van die tent met alleen maar bfront en adaro.wrote:Vette aftermovie!Jammer alleen van de nummerkeuze bij de raw tent. Geen goede afspiegeling van de lineup daar.
Die zit ook in die megamix van Avio..wrote:Nope, die q-base edit is gewoon play the games met de lost in dreams melodie.. deze edit is een anti met verschrikkelijk harde gated kicks en de vocal "i make the rules" herhaald
Bazen setje en het desbetreffende nummer is gruwelijk!
Awesome feessie was dat weer!! Vond de sfeer nog beter dan vorig jaar, op naar 2013!!! 
-
T
- 2 posts member since 2013
- last seen Jan 2013
Word er streng gecontroleerd ben nog geen 18 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Geen idee, ik ben nog nooit op een naaktstrand geweest.wrote:Word er streng gecontroleerd ben nog geen 18
-
T
- 2 posts member since 2013
- last seen Jan 2013
word er streng gecontroleerd
-
A
werd een meisje uit ons groepje wel geweigerd, die was ook echt jongwrote:word er streng gecontroleerd
voorderest is dit feest alllang geweest