Leuk feestje gehad! Vrijdagochtend besloten om toch maar te gaan, snel een kaartje gehaald (5 minuten later en het was uitverkocht geweest

)
Kwam binnen op het begin van AVIO. Setje zoals verwacht --> lekker dus
Daarna Phrantic. Hoge verwachtingen, laatste keer dat ik hem zag draaien was op Loudness, en toen heeft hij voor mij een van de beste sets van de avond gedraaid... en dat deed hij weer

Wat een knalset, I love it.
Beholder & Sacha F. Tja... Sacha F draaide lekker, mixte goed, beetje scratchen, beetje teasen, allemaal lekker. Beholder draaide kut, paar mixfouten gehoord, slechte platenkeuze. Laat ze Sacha F maar alleen draaien de volgende keer.
C1 S&I Zelfde idee als Phrantic. Hoge verwachtingen, en waargemaakt, lekker geknald

Tijdens Titan was ik best wel kapot vanwege voorgaande set & Phrantic, dus stilletjes genoten met een lekkere goudgele rakker (toch Domo?

)
Lekkere set, Titan is ook gewoon een baas.
Freqz en E-Force begonnen wel geinig, maar die platen pakken me live niet zo. Is iets persoonlijks denk ik... dus ik ben maar eens gaan kijken bij Wildstylez. Laatste 20 minuten waren best wel leuk, hij draaide wel wat redelijk stevige plaatjes, geen kermismeuk in ieder geval. Pitcher & Slim Shore begonnen wel aardig, maar ik vond de sfeer op de main niet zo super, dus maar naar Adaro gegaan, die precies deed wat iedereen van hem verwachtte --> vlot mixen, voorspelbare (maar wel lekkere) platenkeuze, lekker hard snoeien dus

B-Front! Jajajajaaa, dit was lekker heur! Needs no explanation, halfuur kapotgaan

Minus is More duo: lekkere set, mijn mening over RR (die niet zo positief was) is naar boven bijgesteld. Wel bijna heel de set stil gestaan, ik wilde energie bewaren voor het laatste uur (want moest helaas om 11 uur al vertrekken ivm OV)
Jaja... Theracords Allstars! In dat uur heb ik mezelf toch wat spierpijn bezorgd... ik voel het nu al opkomen hahaha! Heel het uur vooraan tegen het hek gestaan, vooral met mn gezicht naar achteren, samen met heel de zaal stampen, snoeien, raggen en beuken. Ze stellen me nooit teleur
Pluspunten
.Goede organisatie (entree, munten, barren, dat soort dingen)
.Leuke mensen allemaal
.Weer
Minpunten
.Echt veel kauwende mensen gezien... weet niet of het aan mij lag, maar volgens mij waren er VEEL vdk

.Geluid bij Raw dat gewoon een paar keer wegviel, erg vervelend.
.Sfeer op andere plekken dan de Raw tent. Je merkt dan toch wel het verschil tussen de liefhebbers van t genre en het wat commercielere en toegankelijke publiek.
.Het feit dat ik om 11 uur weg moest... ik hoop stiekem dat het laatste 3 kwartier van Theracords zwaar kut en saai was, maar dat zal wel niet zo zijn

Setjes van de dag: Phrantic, B-Front en Theracords
Al met al een leuk feestje gehad! Kon niet tippen aan Wish voor mij, maar goed, het was toch wel een 'zeer goed' op PF waard
