Firetrap schreef:
zoals de epische lachbui van davey
Hahahahaha, lig alweer bijna op de grond als ik er aan denk
Heerlijk feest, met eigenlijk alleen maar goede sets. Alleen The Beholder verneukte alles. Wat een mongool!
Sasha F draaide heerlijk, en dan komt The Beholder aanzetten met Digital Punk - Can't Be Stopped / Shizzle my Dizzle Remix / The Prophet - My Style en nog veel meer afschuwelijke meuk.
Pluspuntjes van hem waren Audioslave & Again we will Rise

Maar alsjeblieft, laat die man nooit, maar dan ook echt NOOIT meer op een 'raw' stage/ feest staan. Mixwerk in die set vond ik bij vlagen wel sterk.
Veel vocals teasen, scratchen en vlot doormixen. Beetje jammer dat The Beholder Second Chance al uitmixte na de mid-intro, toen hield ik het echt niet meer
Theracords Allstars & B-Front Live waren mijn favorieten van de dag. Rest was ook meer dan prima!