Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
wootum schreef:
Godver... rijden geen treinen tussen Eindhoven en Den Bosch

(L) (L) (L) :D :D :D BRABANT :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :yay: :yay: :yay: :yay: :bomb: :bomb: :bomb:


Hahaha, nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb sws geen vervoer, dus moet alles met OV doen... DUS DAT BETEKENT DAT IK OM HALF 12 OF MISSCHIEN ZELFS AL ERDER MOET GAAN :cry:

Maarja, kaartje ook met korting gehad, dus dit zal wel mijn straf zijn... Zin in morgen :D

Ben er sws al om 1 uur voor AVIO :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik heb sws geen vervoer, dus moet alles met OV doen... DUS DAT BETEKENT DAT IK OM HALF 12 OF MISSCHIEN ZELFS AL ERDER MOET GAAN :cry:

Maarja, kaartje ook met korting gehad, dus dit zal wel mijn straf zijn... Zin in morgen :D

Ben er sws al om 1 uur voor AVIO :D

Top man! Zie je morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier nudistenvriendjes van me! Doe een extra dansje voor mij! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 08:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
wootum schreef:
Godver... rijden geen treinen tussen Eindhoven en Den Bosch

(L) (L) (L) :D :D :D BRABANT :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :yay: :yay: :yay: :yay: :bomb: :bomb: :bomb:

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 09:16 
 
Hardtraxxer

Ik heb der zin aan zeg. Nu eerst nog een paar uur leren en dan uitgebreid mijn verjaardag vieren op Dreamfields. Hoop dat ik nu wel wat meer hardtraxxers tegenkomen dan op loudness!! Ben daar alleen The Skribbler tegengekomen :D !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vanaf 10 u ur vertrek vanaf friesland xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 10:03 
 
Hardtraxxer

Zijn er klaar voor hier, ontzettend veel zin :woot:
Als zo naar buiten kijk voorspeld de blauwe lucht ook nog een heerlijk weer, word een top dag dus!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nog lekker in bed liggend. maar over een half uurtje ga ik toch echt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 10:54 
 
Hardtraxxer

Zin in!! moet nu wachten op flevoboys en soundtuners! die me zo komen op halen!! 1 uur bij AVIO! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijd van opstaan, en gaan klaarmaken voor het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen de bus maar eens pakken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pas uur of half 2 ga ik die kant op :D
Rond uur of 3 daar dan nog effe rond lopen etc ^^

Zekers zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:09 
 
Hardtraxxer

De zin is terug, tot dadelijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vertrek om een uurtje of 1 uit Zwolle :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Love2Party schreef:
Morgen lekker knallen! :yay: Alleen jammer dat ik al om half 11 in de trein moet zitten om zeker weten thuis te komen. :thumbdown: Dus als iemand nog richting Beverwijk terugrijdt en een plekje in de auto overheeft... :whistle: (tegen betaling natuurlijk)


lekker bijtijds, paar vrienden van me gaan erheen en hebben geloof ik nog een plek vrij,

haarlemmers
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien onterecht maarjah,

Korte samenvatting van vandaag: kut en tijdverspilling.
Dreamfields noooooit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 01:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Misschien onterecht maarjah,

Korte samenvatting van vandaag: kut en tijdverspilling.
Dreamfields noooooit weer.


Raar.. Ik heb namelijk echt een topfeest gehad. Set van de dag B-Front Live, wat een baas _0_ . Ontzettend veel hardtraxxers gezien. Heerlijke opening van m'n vakantie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond t helemaal super, heerlijk weer, prima sfeertje, goed geluid, lekkere platen gehoord, mooi aangekleed en dat voor 32,50 euro, ik zeg een prima feest! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 02:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wtf geluid was juist echt totaal kut, sfeer was ook kut.
Ik was er rond uur of 4 in de raw tent, werd sjaggie omdat ik in de war kwam met hoe laat sasha f en beholder zouden draaien dus miste ik hun. Toen begon C1 en S,I. best standaard setje alleen geluid was totaal kut.
In andere woorden ik was tering sjaggie. Bij titan vond ik een betere plek alleen draaide hij geen necropsy.
Warmte werd ik ook gek van (serieus ik snap mensen niet die graag zon willen en warmte)
Tijdje aan de kant gestaan bij eforce en freq en toen vond ik het wel genoeg.
Gewoon kut dag gehad door de warmte, sfeer, kut geluid en drukte.

Misschien te hoge verwachting van dit feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
kut geluid en drukte.

Misschien te hoge verwachting van dit feest gehad.

Na 4u was t geluid bij de hardstyle main prima tot het eind toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 03:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tof feestje gehad, veel bekenden gezien. Geluid was in begin wat matig maar later opgelost.
Voornamelijk in de xxl raw geweest, waar en toffe sfeer hing en geen knok partij gezien of van gehoord.
Mijn zusje en moeder hebben zich ook uitstekend vermaakt, en moeders vind de xxl raw de leukste stage, de rest was maar matig en langzaam volgens haar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

Prima feestje gehad hoor :) raw was lekker kort bij de wc's, het water was daar prima. muziek ook dikke prima, behalve het begin. aantal zalige momenten gehad, zoals de epische lachbui van davey en een aantal momentjes met David. Theracords was dikke porno :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Mijn zusje en moeder hebben zich ook uitstekend vermaakt, en moeders vind de xxl raw de leukste stage, de rest was maar matig en langzaam volgens haar :D

Waar bestel je zo'n moeder? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
zoals de epische lachbui van davey

Hahahahaha, lig alweer bijna op de grond als ik er aan denk :lol:

Heerlijk feest, met eigenlijk alleen maar goede sets. Alleen The Beholder verneukte alles. Wat een mongool!
Sasha F draaide heerlijk, en dan komt The Beholder aanzetten met Digital Punk - Can't Be Stopped / Shizzle my Dizzle Remix / The Prophet - My Style en nog veel meer afschuwelijke meuk.
Pluspuntjes van hem waren Audioslave & Again we will Rise :thumbsup: Maar alsjeblieft, laat die man nooit, maar dan ook echt NOOIT meer op een 'raw' stage/ feest staan. Mixwerk in die set vond ik bij vlagen wel sterk.
Veel vocals teasen, scratchen en vlot doormixen. Beetje jammer dat The Beholder Second Chance al uitmixte na de mid-intro, toen hield ik het echt niet meer :nono:

Theracords Allstars & B-Front Live waren mijn favorieten van de dag. Rest was ook meer dan prima!
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten