Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 dec 2011 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is t weekend van de EK finale, geef please net zo'n weekend als met de feestfabriek.
Wel met een andere winnaar op zondag :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 04:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naaktstrand? :drool:
Count me in! :yay:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Dit is t weekend van de EK finale, geef please net zo'n weekend als met de feestfabriek.
Wel met een andere winnaar op zondag :P


Volgens mij vergis je je met de oude datum van Dreamfields ;)

Dit is namelijk de week na de finale :D
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

serieus?

verkeerd gekeken dan :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha ja serieus, gelukkig wel :D

Ik wil natuurlijk wel topfit zijn op de dag dat Nederland Europees kampioen wordt :D
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De wk-finale was echt geniaal, was de dag na de feestfabriek en daar voor eerste keer uit me dak.
Wat een weekend had dat kunnen worden zeg xd
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
De wk-finale was echt geniaal, was de dag na de feestfabriek en daar voor eerste keer uit me dak.
Wat een weekend had dat kunnen worden zeg xd


Was niet geniaal! Ik trok het echt niet meer, viel steeds in slaap :lol:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo goed als aanwezig!
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke day-after was dat zeg na de feestfabriek. Lekker 's middags wakker worden om met een biertje in het zonnetje voetbal te kijken. Beter wordt het niet imo.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Zo goed als aanwezig!
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Haha ja serieus, gelukkig wel :D

Ik wil natuurlijk wel topfit zijn op de dag dat Nederland Europees kampioen wordt :D


Keep dreaming.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Squirrie schreef:
Haha ja serieus, gelukkig wel :D

Ik wil natuurlijk wel topfit zijn op de dag dat Nederland Europees kampioen wordt :D


Keep dreaming.

Kut Italiaan :mad:
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar helaas moeten missen, maar dit jaar ben ik zeker van de partij!
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik terugdenk aan vorig jaar moet ik hier toch wel heen. Hele mooie herinneringen aan en hij staat ook hoog in m'n lijstje van beste van 2011, was echt een heerlijk en eigenlijk ook perfect festival. :)
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 12:43 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Als ik terugdenk aan vorig jaar moet ik hier toch wel heen. Hele mooie herinneringen aan en hij staat ook hoog in m'n lijstje van beste van 2011, was echt een heerlijk en eigenlijk ook perfect festival. :)



Was voor mij 1 van de betere feestjes van afgelopen jaar, dus dit jaar ook zeker weer aanwezig! :yes:
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil hier wel heen, maar wil ook perse naar Sensation.. :cry:
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wil hier wel heen, maar wil ook perse naar Sensation.. :cry:

Gewoon beide :D
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Wil hier wel heen, maar wil ook perse naar Sensation.. :cry:

Gewoon beide :D


ben ik alleen al 125 aan tickets kwijt en heb ik een kleine kans om Sensation binnen te komen xd
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Wil hier wel heen, maar wil ook perse naar Sensation.. :cry:

Gewoon beide :D


ben ik alleen al 125 aan tickets kwijt en heb ik een kleine kans om Sensation binnen te komen xd

Staan geen hondjes :)
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, maar ze kijken wel naar je hoofd..
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gebruik is niet verboden, dus op DF beetje bijtijds kappen dat je er nog enigszins 'normaal' uit ziet kan je gewoon naar binnen hoor lijkt me. Zou wel je zooi goed verstoppen :D
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nee, maar ze kijken wel naar je hoofd..

Zonnebril op, petje op en sjaal over je mond omdat je het koud vindt. :p
Bericht Geplaatst op 21 jan 2012 01:14 
 

Ticket binnen, 36 eurotjes. Wat een fucking dure maand is januari al voor mij, tering
Bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaart binnen, gas met die lineup godver!
maar xx weet het voor mij altijd te flikken xD
Bericht Geplaatst op 21 jan 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen! Geniaal die automatische incasso, veel goedkoper! :D

Waarom doen meerdere organisaties dat niet? :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten