Dit is t weekend van de EK finale, geef please net zo'n weekend als met de feestfabriek.
Wel met een andere winnaar op zondag
Volgens mij vergis je je met de oude datum van Dreamfieldswrote:Dit is t weekend van de EK finale, geef please net zo'n weekend als met de feestfabriek.
Was niet geniaal! Ik trok het echt niet meer, viel steeds in slaapwrote:De wk-finale was echt geniaal, was de dag na de feestfabriek en daar voor eerste keer uit me dak.
Wat een weekend had dat kunnen worden zeg
Keep dreaming.wrote:Haha ja serieus, gelukkig wel![]()
Ik wil natuurlijk wel topfit zijn op de dag dat Nederland Europees kampioen wordt
Kut Italiaanwrote:Keep dreaming.wrote:Haha ja serieus, gelukkig wel![]()
Ik wil natuurlijk wel topfit zijn op de dag dat Nederland Europees kampioen wordt
wrote:Als ik terugdenk aan vorig jaar moet ik hier toch wel heen. Hele mooie herinneringen aan en hij staat ook hoog in m'n lijstje van beste van 2011, was echt een heerlijk en eigenlijk ook perfect festival.
Gewoon beidewrote:Wil hier wel heen, maar wil ook perse naar Sensation..
ben ik alleen al 125 aan tickets kwijt en heb ik een kleine kans om Sensation binnen te komenwrote:Gewoon beidewrote:Wil hier wel heen, maar wil ook perse naar Sensation..
Staan geen hondjeswrote:ben ik alleen al 125 aan tickets kwijt en heb ik een kleine kans om Sensation binnen te komenwrote:Gewoon beidewrote:Wil hier wel heen, maar wil ook perse naar Sensation..
Zonnebril op, petje op en sjaal over je mond omdat je het koud vindt. :pwrote:Nee, maar ze kijken wel naar je hoofd..