Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, maar dan is de keuze niet moeilijk: Dreamfields! Koning van de hardstyle festivals!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:46 
 

Jij gaat nog wel overstag...

WiSH komt volgend jaar weer met een Line-Up waar je U tegen zegt. En die area van TMS was niet te overtreffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Jij gaat nog wel overstag...

WiSH komt volgend jaar weer met een Line-Up waar je U tegen zegt. En die area van TMS was niet te overtreffen

Zolang ze WiSH niet 18+ maken, geef ik de voorkeur aan Dreamfields, wat voor line-up ze ook neerzetten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Wish was vorig jaar ook 18?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wish was vorig jaar ook 18?

Echt? Er was in ieder geval genoeg kutvolk te vinden :P Vooral op de mainstage. En bij de hardcore was het geluid echt ruk. Dingetjes die bij Dreamfields vele malen beter waren, organisatorisch zat dat toch beter in elkaar. Niet dat WiSH een kutfeest was hoor, integendeel. Maar het miste net dat magische dat Dreamfields wel had. En dat voor een eerste keer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat het ook grotendeels door de locatie kwam, en door het onverwachte mooie weer xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dreamfields Festival 2012 zal niet op 30 juni, maar op zaterdag 7 juli plaatsvinden! See you there? http://on.fb.me/vgKOgh
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:56 
 

Chukkels schreef:
Citaat:
Dreamfields Festival 2012 zal niet op 30 juni, maar op zaterdag 7 juli plaatsvinden! See you there? http://on.fb.me/vgKOgh

NEE DAN BEN IK OP VAKANTIE

En bedankt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat het zo ver weg is, maar indien de line-up te doen is wel aanwezig denk ik :) Goede verhalen over gehoord vorig jaar en door mn vakantie naar Amerika moet ik al teveel vette feesten missen deze zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7 juli, hmm dan zit ik misschien in Barcelona :/ Dit was afgelopen editie echt een briljante dag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit zou beter uitkomen kan ik naar Wish en Dreamfields :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das ook weer waar ja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:01 
 
Hardtraxxer

Weer aanwezig hopelijk dat er weer raw hardstyle stage is ! met dit keer goed geluid met de afsluiter!
Kwaliteit van het geluid was met de set van Thera vs chris one was ver te zoeken. :aww:
Maar ja verder vond ik wel vetste feestje van deze zomer!! :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wilde hier vorig jaar erg graag naar toe, en heb achter af gehoord dat het een behoorlijk vet feest was. Dit ga dit jaar proberen aanwezig te zijn :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
PS. Ook voor deze editie geldt dat naaktlopen niet is toegestaan. Ondanks het feit dat Dreamfields gehouden wordt op een nudistenstrand, moet de organisatie zich conformeren aan het beleid van lokale driehoek. Deze stelt dat er op muziekevenementen geen expliciete naaktheden vertoont mogen worden. Dus doe jezelf en je mede-partygangers een plezier en reis niet in adamskostuum af naar Dreamfields Festival.


Haha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

7 juli, ja dat moet wel lukken. Vorig jaar ook dik en dik vermaakt, top dag! Tis wel een takke eind vanuit Noord holland maarja, je moet er wat voorover hebben he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien nu wel, aangezien het vorig jaar een beetje kut viel qua datum.
Heb gehoord dat het feest awesome was, dus we wachten ff een line-up af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit jaar aanwezig geweest. 2012 ook weer. Weer lekker mn verjaardag vieren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 14:19 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een vet festival was dit zeg! Absoluut aanwezig:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:00 
 
Hardtraxxer

Precies. Ik kan dit feest bij iedereen aanraden. Was echt een topper vorig jaar. Ik kon onverwachts heen omdat ik kaarten had gewonnen. Maar ik zou voor dit feest zeker wel 35 euro willen neerleggen. Organisatorisch was het inderdaad goed geregeld. Het weer was goed, sfeertje was top, maar bovenal de locatie: klein (niet te druk) maar sfeervol! Had ik allemaal niet verwacht. Dit jaar zeker heen! Gewoon zorgen dat je je ticket in de early bird koopt :) Matrixx zet er vast wel weer een mooie line-up neer & ik verwacht ook wel weer een XXelator tent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:02 
 

Wist niet dat er zoveel hier op Hardtraxx waren die elkaar naakt willen zien bij Dreamfields, stelletje viezerikjes.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Wist niet dat er zoveel hier op Hardtraxx waren die elkaar naakt willen zien bij Dreamfields, stelletje viezerikjes.

xd



Code:
PS. Ook voor deze editie geldt dat naaktlopen niet is toegestaan. Ondanks het feit dat Dreamfields gehouden wordt op een nudistenstrand, moet de organisatie zich conformeren aan het beleid van de lokale driehoek. Deze stelt dat er op muziekevenementen geen expliciete naaktheden vertoont mogen worden. Dus doe jezelf en je mede-partygangers een plezier en reis niet in adamskostuum af naar Dreamfields Festival.


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste feest (helemaal als je naar prijs/kwaliteit verhouding kijkt) deze zomer voor mij denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beste feest (helemaal als je naar prijs/kwaliteit verhouding kijkt) deze zomer voor mij denk ik.

+1 (samen met Rebirth)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toen kende ik jou nog niet, zal de aankomende editie ook wel weer veel minder worden. :cry:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten