Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jammer, maar dan is de keuze niet moeilijk: Dreamfields! Koning van de hardstyle festivals!
C
Jij gaat nog wel overstag...

WiSH komt volgend jaar weer met een Line-Up waar je U tegen zegt. En die area van TMS was niet te overtreffen
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
robkuh1990 wrote:Jij gaat nog wel overstag...

WiSH komt volgend jaar weer met een Line-Up waar je U tegen zegt. En die area van TMS was niet te overtreffen
Zolang ze WiSH niet 18+ maken, geef ik de voorkeur aan Dreamfields, wat voor line-up ze ook neerzetten. :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Wish was vorig jaar ook 18?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
PierrePruuk wrote:Wish was vorig jaar ook 18?
Echt? Er was in ieder geval genoeg kutvolk te vinden :P Vooral op de mainstage. En bij de hardcore was het geluid echt ruk. Dingetjes die bij Dreamfields vele malen beter waren, organisatorisch zat dat toch beter in elkaar. Niet dat WiSH een kutfeest was hoor, integendeel. Maar het miste net dat magische dat Dreamfields wel had. En dat voor een eerste keer! :worship:
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Ik denk dat het ook grotendeels door de locatie kwam, en door het onverwachte mooie weer xD
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dreamfields Festival 2012 zal niet op 30 juni, maar op zaterdag 7 juli plaatsvinden! See you there? http://on.fb.me/vgKOgh
A
Chukkels wrote:
Dreamfields Festival 2012 zal niet op 30 juni, maar op zaterdag 7 juli plaatsvinden! See you there? http://on.fb.me/vgKOgh
NEE DAN BEN IK OP VAKANTIE

En bedankt >.<
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jammer dat het zo ver weg is, maar indien de line-up te doen is wel aanwezig denk ik :) Goede verhalen over gehoord vorig jaar en door mn vakantie naar Amerika moet ik al teveel vette feesten missen deze zomer.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
7 juli, hmm dan zit ik misschien in Barcelona :/ Dit was afgelopen editie echt een briljante dag :cool:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Dit zou beter uitkomen kan ik naar Wish en Dreamfields :thumbup:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Das ook weer waar ja ^^
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Weer aanwezig hopelijk dat er weer raw hardstyle stage is ! met dit keer goed geluid met de afsluiter!
Kwaliteit van het geluid was met de set van Thera vs chris one was ver te zoeken. :aww:
Maar ja verder vond ik wel vetste feestje van deze zomer!! :bomb: :yay:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Wilde hier vorig jaar erg graag naar toe, en heb achter af gehoord dat het een behoorlijk vet feest was. Dit ga dit jaar proberen aanwezig te zijn :).
Last edited by Sainen on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Chukkels wrote:PS. Ook voor deze editie geldt dat naaktlopen niet is toegestaan. Ondanks het feit dat Dreamfields gehouden wordt op een nudistenstrand, moet de organisatie zich conformeren aan het beleid van lokale driehoek. Deze stelt dat er op muziekevenementen geen expliciete naaktheden vertoont mogen worden. Dus doe jezelf en je mede-partygangers een plezier en reis niet in adamskostuum af naar Dreamfields Festival.
Haha. :lol:
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
7 juli, ja dat moet wel lukken. Vorig jaar ook dik en dik vermaakt, top dag! Tis wel een takke eind vanuit Noord holland maarja, je moet er wat voorover hebben he!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Misschien nu wel, aangezien het vorig jaar een beetje kut viel qua datum.
Heb gehoord dat het feest awesome was, dus we wachten ff een line-up af.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Dit jaar aanwezig geweest. 2012 ook weer. Weer lekker mn verjaardag vieren!
P
Hardtraxx Newbie
47 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Wat een vet festival was dit zeg! Absoluut aanwezig:)
H
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Mar 2017
Precies. Ik kan dit feest bij iedereen aanraden. Was echt een topper vorig jaar. Ik kon onverwachts heen omdat ik kaarten had gewonnen. Maar ik zou voor dit feest zeker wel 35 euro willen neerleggen. Organisatorisch was het inderdaad goed geregeld. Het weer was goed, sfeertje was top, maar bovenal de locatie: klein (niet te druk) maar sfeervol! Had ik allemaal niet verwacht. Dit jaar zeker heen! Gewoon zorgen dat je je ticket in de early bird koopt :) Matrixx zet er vast wel weer een mooie line-up neer & ik verwacht ook wel weer een XXelator tent ^^
J
Wist niet dat er zoveel hier op Hardtraxx waren die elkaar naakt willen zien bij Dreamfields, stelletje viezerikjes.

xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
JEFSKIII wrote:Wist niet dat er zoveel hier op Hardtraxx waren die elkaar naakt willen zien bij Dreamfields, stelletje viezerikjes.

xd

Code: Select all

PS. Ook voor deze editie geldt dat naaktlopen niet is toegestaan. Ondanks het feit dat Dreamfields gehouden wordt op een nudistenstrand, moet de organisatie zich conformeren aan het beleid van de lokale driehoek. Deze stelt dat er op muziekevenementen geen expliciete naaktheden vertoont mogen worden. Dus doe jezelf en je mede-partygangers een plezier en reis niet in adamskostuum af naar Dreamfields Festival.
:list:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Beste feest (helemaal als je naar prijs/kwaliteit verhouding kijkt) deze zomer voor mij denk ik.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
TiMOTHYb wrote:Beste feest (helemaal als je naar prijs/kwaliteit verhouding kijkt) deze zomer voor mij denk ik.
+1 (samen met Rebirth)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Toen kende ik jou nog niet, zal de aankomende editie ook wel weer veel minder worden. :cry: