Je hebt je vorig jaar ingeschreven ofzo zodat je elke keer gegarandeerd ticket hebt ?wrote:Tickets binnen! Geniaal die automatische incasso, veel goedkoper!
Waarom doen meerdere organisaties dat niet?
the fuck ;p
Je hebt je vorig jaar ingeschreven ofzo zodat je elke keer gegarandeerd ticket hebt ?wrote:Tickets binnen! Geniaal die automatische incasso, veel goedkoper!
Waarom doen meerdere organisaties dat niet?
wrote:Kaartjes binnen!
Vorige jaar een van de betere outdoor feesten(hardstyle)
Nu nog wachten op Line-UP!
Hoeveel scheelde dat dan?wrote:Tickets binnen! Geniaal die automatische incasso, veel goedkoper!![]()
Zo'n 34 cent. Scheelt op jaarbasis ruim 17 euro. Is toch mooi meegenomenwrote:Hoeveel scheelde dat dan?wrote:Tickets binnen! Geniaal die automatische incasso, veel goedkoper!![]()
Ik moet wachten tot de 23e, dan pas ontvang ik weer geld.wrote:Heb mn salaris niet gehad gisteren.Anders zou ik er nu gelijk 1 halen. Dan maar even wachten tot maandag als die actie dan nog geldt.
Precies!wrote:Heb het zelfde probleem. Komende tijd staan er niet enorm veel feesten op de planning. Maar ach, des te leuker zijn de feesten waar ik wel heen ga.wrote:Ik moet wachten tot de 23e, dan pas ontvang ik weer geld.wrote:Heb mn salaris niet gehad gisteren.Anders zou ik er nu gelijk 1 halen. Dan maar even wachten tot maandag als die actie dan nog geldt.
Veel feestjes worden overgeslagen, helaas. Prioriteiten zijn vervelend.
Gelukkig heb ik hier mijn kaartje al wel voor![]()
Naaktstrand moet ik uiteraard wederom bezoeken.
Kan me helemaal niks van storende drukte herinneren vorige editie?wrote:Laten we hopen dat die tent weer op de kop staat!
matrixx
enigste minpunt is altijd die drukte..
Mooi man, zie ik jou eindelijk ook weer eens.wrote:Ticket binnen! Zin an
Drukte viel idd ontzettend mee.wrote:Kan me helemaal niks van storende drukte herinneren vorige editie?wrote:Laten we hopen dat die tent weer op de kop staat!
matrixx
enigste minpunt is altijd die drukte..
FoReal?wrote:Aanwezig met mijn moeder en zusje!
Gaat jou moeder dan ook aan iedereen snoepjes uitdelenwrote:Aanwezig met mijn moeder en zusje!
Jup FoReal!wrote:FoReal?wrote:Aanwezig met mijn moeder en zusje!![]()
![]()