Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er bij iemand misschien een plekje om mee te rijden naar Den Bosch of Eindhoven (tegen betaling zelfs ;)) Ik wil ontzettend graag hierheen, maar ik heb geen vervoer!

Please help me out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos, lul! Als je me nou weer gaat ontlopen zaterdag!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YES, ik heb nog last minute een kaartje kunnen regelen! Tot morgen allemaal :D :D :D

Ohja, als een DJ dit leest... kan je Zany & Beholder - Psychadelic Drops draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht! Als iemand nog een kaartje moet kopen, neem ff contact op met mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Uitverkocht! Als iemand nog een kaartje moet kopen, neem ff contact op met mij ^^


You've got mail :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Chukkels schreef:
Uitverkocht! Als iemand nog een kaartje moet kopen, neem ff contact op met mij ^^


You've got mail :).

You've got R+R+Mail back! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft niemand een plekje in de auto voor de terugweg naar Den Bosch of Eindhoven? Ik wil t laatste halfuur Theracords niet missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zonder dat half uur heb je alsnog uur en twintig minuten TC, geen nood aan de man toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I'm looking for one ticket. Would be really happy if someone could send me a message. :)

Edit: Got one. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:28 
 
Hardtraxx Addict

Beter kan gewoon niet, vandaag gehoort dat ik over ben naar m'n examenjaar :)
Kan ik al die schoolstress morgen heerlijk eruit knallen! ^^
Wat heb ik hier zin in zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Klos, lul! Als je me nou weer gaat ontlopen zaterdag!!!!

Wees gerust. Ik ga de hele dag bij je staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yeeeheesssss!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuw Theracords shirt valt net op de deurmat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... um/4057715

0 mm :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Oh, wat heb ik hier een zin in gekregen zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik was nog vrij serieus over het handje klap gebeuren. Kan me een moment herinneren van Fusion Of Dance 2011 Indoor ;)


hahaha ooo ik snap wat je bedoelt. Het legendarische sfeermakertje is dat indd, was ik toen ff flink Klos of nie...
Tot zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

Morgen lekker knallen! :yay: Alleen jammer dat ik al om half 11 in de trein moet zitten om zeker weten thuis te komen. :thumbdown: Dus als iemand nog richting Beverwijk terugrijdt en een plekje in de auto overheeft... :whistle: (tegen betaling natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo werken, dan nog 2 uurtjes slapen, en dan vertrekken van huis.. ik heb er zin in, al gaat het zwaar worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen werken van 22.00 tot 1.00 dan lekker slapen om morgen fit te zijn. Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op gemakje nu.. morgen knallen... !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:50 
 
Hardtraxx Newbie

iemand die nog een kaartje in de aanbieding heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godver... rijden geen treinen tussen Eindhoven en Den Bosch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:28 
 

Gooaaann :yay: :beer: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Godver... rijden geen treinen tussen Eindhoven en Den Bosch

(L) (L) (L) :D :D :D BRABANT :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :yay: :yay: :yay: :yay: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Godver... rijden geen treinen tussen Eindhoven en Den Bosch

Hihi ben ik blij dat ik niet met het OV moet van uit Zeeland, dit was vorig jaar wel het geval. Was een van de langste heenreis ooit, iets als 4 uur ofzo.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten