Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
93Wesley93 schreef:
Jezus wat een voorspellingen. Wat voor een geweldige zomer is dit dan ook weer.. xd

Het weer vorige week op Wish Outdoor kan wel eens het beste weer op een festival zijn geweest van heel deze zomer, voel ik zomaar eventjes. :lol:


1mm regen hoeveel is dat nu paar druppeltjes


Weet niet man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nou we hebben iig nog warm weer deze zomer tot nu toe, vorig jaar was sowieso de hele zomer kutweer >.<

Het is hier in Nederland anders pas net een week warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
El Mare schreef:
Nou we hebben iig nog warm weer deze zomer tot nu toe, vorig jaar was sowieso de hele zomer kutweer >.<

Het is hier in Nederland anders pas net een week warm.


Deze zomer is gewoon te vergelijken met een lelijke bastaardszoon! Vorige zomer had je nog lekker fietsweer, maar dat is er nu ook niet bij! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
El Mare schreef:
Nou we hebben iig nog warm weer deze zomer tot nu toe, vorig jaar was sowieso de hele zomer kutweer >.<

Het is hier in Nederland anders pas net een week warm.


Dan ben jij veel binnen geweest een maandje of 2 geleden :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxxer

Ik vind dat we nog niet mogen klagen wat het weer betreft deze festivalzomer. Fusion of Dance, ge-wel-dig weertje. Defqon zaterdag, ik vond het een ideaal festivalweer (droog, windje, af en toe een zonnetje) en dan vorige week Wish Outdoor was ook prima weer. Het zal zaterdag vast ook wel meevallen, én een bui is nog geen ramp. Vorig jaar was het een behoorlijke klote zomer met veel slechte zaterdagen ;) Ik heb er in ieder geval dikke zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nando schreef:
El Mare schreef:
Nou we hebben iig nog warm weer deze zomer tot nu toe, vorig jaar was sowieso de hele zomer kutweer >.<

Het is hier in Nederland anders pas net een week warm.


Dan ben jij veel binnen geweest een maandje of 2 geleden :oh:

Een maandje of 2 geleden was het nog lente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd, Arabische lente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff wat loopt iedereen nou te kloten over het weer dan.
So what if it rains? Uit ervaring weet ik dat de vetste sfeermomenten ontstaan door de hardste regenbuien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Pff wat loopt iedereen nou te kloten over het weer dan.
So what if it rains? Uit ervaring weet ik dat de vetste sfeermomenten ontstaan door de hardste regenbuien.

Denk niet dat het een vet sfeer moment wordt als het keihard gaat regenen en iedereen in de Raw tent komt staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel, wij blijven gewoon ons werk doen, dan vangen ze maar wat rake klappen door onze manier van losgaan. Aanpassen of oprotten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet cool enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet nu niet meer of ik wel of niet ga hoor ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit wordt een feest waar we nog vaak aan zullen terug denken mensen, hoe-dan-ook gaan! Kijk ff naar die line-up, en de hoe fucking chill het vorig jaar was in de Raw! Gaan we sowieso dik overheen in 'toedauzend-end-twelf'!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Dit wordt een feest waar we nog vaak aan zullen terug denken mensen, hoe-dan-ook gaan! Kijk ff naar die line-up, en de hoe fucking chill het vorig jaar was in de Raw! Gaan we sowieso dik overheen in 'toedauzend-end-twelf'!!! :woot:

Weer handje klap? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
mr_vertigo schreef:
Dit wordt een feest waar we nog vaak aan zullen terug denken mensen, hoe-dan-ook gaan! Kijk ff naar die line-up, en de hoe fucking chill het vorig jaar was in de Raw! Gaan we sowieso dik overheen in 'toedauzend-end-twelf'!!! :woot:

Weer handje klap? :lol:

Nee massaal aanpassen of oprotten, je weet niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Klos schreef:
mr_vertigo schreef:
Dit wordt een feest waar we nog vaak aan zullen terug denken mensen, hoe-dan-ook gaan! Kijk ff naar die line-up, en de hoe fucking chill het vorig jaar was in de Raw! Gaan we sowieso dik overheen in 'toedauzend-end-twelf'!!! :woot:

Weer handje klap? :lol:

Nee massaal aanpassen of oprotten, je weet niks

Ohja, dat was het
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan niet :mad: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds twee tickets te koop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Pfff gigantisch veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Klos schreef:
mr_vertigo schreef:
Dit wordt een feest waar we nog vaak aan zullen terug denken mensen, hoe-dan-ook gaan! Kijk ff naar die line-up, en de hoe fucking chill het vorig jaar was in de Raw! Gaan we sowieso dik overheen in 'toedauzend-end-twelf'!!! :woot:

Weer handje klap? :lol:

Nee massaal aanpassen of oprotten, je weet niks


Waar de fuck hebben jullie het over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Jawel, wij blijven gewoon ons werk doen, dan vangen ze maar wat rake klappen door onze manier van losgaan. Aanpassen of oprotten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb er weer zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 1 dagje werken en dan eindelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie weercijfers :)

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4057571
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 01:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
tommetjeuh schreef:
Klos schreef:
Weer handje klap? :lol:

Nee massaal aanpassen of oprotten, je weet niks


Waar de fuck hebben jullie het over?

Ik was nog vrij serieus over het handje klap gebeuren. Kan me een moment herinneren van Fusion Of Dance 2011 Indoor ;)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten