https://dump.partyflock.nl/7867/Dreamfields_1.jpg
foto opbouw van het terrein niet klikken als je het niet wil zien
foto opbouw van het terrein niet klikken als je het niet wil zien
Ga je toch met eventtravel van uit Spijkenissewrote:Haak toch af helaas, vervoer regelen is bijna onmogelijk.
Heb bij deze een kaartje voor 30 euro, evt met pendelbusticket.
Sukkelwrote:Potverdrie, krijg ik gister weer de mogelijkheid om gratis mee te kunnen![]()
Waarom werk ik nou altijd op zaterdag
Terug toch wel?wrote:Kan niet, ik ben aan het werk tot 1 uur
Ik ga niet én een fucking duur treinkaartje kopen én een fucking dure busreis voor een halve dag feestwrote:Terug toch wel?wrote:Kan niet, ik ben aan het werk tot 1 uur
er is gewoon 70% kans dat er 1mm neerslag gaat vallenwrote:Terug toch wel?wrote:Kan niet, ik ben aan het werk tot 1 uur
Trouwens 70% kans op neerslag, 1mm? Iemand die ff kan vertellen wat dit inhoudt? Er komt dan weinig regen toch?
En waar staat de overige 30% dan voor?wrote:er is gewoon 70% kans dat er 1mm neerslag gaat vallenwrote:Terug toch wel?wrote:Kan niet, ik ben aan het werk tot 1 uur
Trouwens 70% kans op neerslag, 1mm? Iemand die ff kan vertellen wat dit inhoudt? Er komt dan weinig regen toch?
Maar dan blijft er geen percentage over voor neerslag wat meer dan 1mm is. Hoe werkt dat dan?wrote:Dat je 30% kans hebt op geen regen
Bekijk het maar zo het kan regenen of het kan niet regenen.wrote:Maar dan blijft er geen percentage over voor neerslag wat meer dan 1mm is. Hoe werkt dat dan?wrote:Dat je 30% kans hebt op geen regen
1mm regen hoeveel is dat nu paar druppeltjeswrote:Jezus wat een voorspellingen. Wat voor een geweldige zomer is dit dan ook weer..![]()
Het weer vorige week op Wish Outdoor kan wel eens het beste weer op een festival zijn geweest van heel deze zomer, voel ik zomaar eventjes.