weer is niet al te best helaas. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
22 graden en 2 mm regen, ik teken er voor hoorwrote:weer is niet al te best helaas.
Hoop dat het gewoon droog blijft, zonnetje zou mooi meegenomen zijn.. Namelijk geen zin in dat de XXLerator Raw tent super vol gaat staan omdat iedereen daar komt schuilen als het gaat regenen, was vorig jaar ook heel even het geval geloof ik..
Maar goed, zin in!
Maar goed, zin in!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Mijn baas pakt altijd zijn telefoon op, behalve als ik dringend moet weten of ik kan zaterdag en morgen sluit de inschrijving van Eventtravel. :')
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Woehoeee, maandag om 08:30 uur een tentamen. Gaat nog wat worden na een dagje dreamfields
!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Yeah ik ben erbij 
Om half 7 klaar met werken in de nachtdienst, om 9u vertrekken naar de camping, biertje drinken, naar festival.. volgens mij kan je me begraven na afloop 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Bijpakken
Burydownwrote:Om half 7 klaar met werken in de nachtdienst, om 9u vertrekken naar de camping, biertje drinken, naar festival.. volgens mij kan je me begraven na afloop
Zat nog even te twijfelen maar ik ben definitief aanwezig, al kom ik pas (net als op Defqon en Wish) wat later aan 
Je zat gewoon weer eens te dippen, waardoor de twijfel viel.wrote:Zat nog even te twijfelen maar ik ben definitief aanwezig, al kom ik pas (net als op Defqon en Wish) wat later aan
Veel plezier daar alvast allemaal. En doe een mooi dansje voor mij
.
Wil je niets voor je verjaardag? Zo ja, moet je komen 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Ik ben er lastminute ook bij 
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Geldt dat ook voor mij? Ik wordt zaterdag namelijk 21wrote:Wil je niets voor je verjaardag? Zo ja, moet je komen
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
VIP-kaarten Last World gewonnen
dus die verkopen en gratis drinken op Dreamfields + veeuul overhouden.
jij trakteert duswrote:VIP-kaarten Last World gewonnendus die verkopen en gratis drinken op Dreamfields + veeuul overhouden.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Veel muntjes haal ik niet hoor, flink aan het water
.
Jij wint wel veel kaarten zegwrote:Veel muntjes haal ik niet hoor, flink aan het water.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Ik heb die gunfactor
Like a bossszwrote:Ik heb die gunfactor
Nicewrote:Ik ben er lastminute ook bij