Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1 kaart te koop, t.e.a.b.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

het weerbericht blijft goed xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:28 
 
Hardtraxxer

iSenSe` schreef:
het weerbericht blijft goed xD


Ach, losgaan in je poncho heeft ook wel wat toch :thumbsup: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =1&theater
time table
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekkere en logische TT in de tent wat mij betreft, vanaf Titan lekker daar vertoeven en voor Angerfist er weer uit. Prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik moet waarschijnlijk het laatste uurtje missen, maar gelukkig kan ik dan nog een uur van Theracords Allstars mee maken :D Verder ook wel een logische time-table, in hoeverre dat mogelijk is op de Raw stage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:32 
 
Hardtraxxer

Lekkere timetable voor mij! ben er wss wel bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:33 
 

Perfecte timetable_o_ kan overal heen zonder te denke dak echt iets mis :worship: :worship: zinnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen voor Zany ff naar de XXLerator stage denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

onder beholder vs sasha f ef na feestdjruud :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:D :D :D :D :D

Het enige wat dit feest kan verpesten is:

- slecht geluid of ECHT dramatisch weer.

Weet niet hoe het geluid vorig jaar was bij de raw maar hoop echt dat het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:32 
 
Hardtraxx Newbie

Afsluiting raw stage: Theracords Allstars: Thera / Geck-O / Degos & Re-Done / Prefix & Density
jammer dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Alleen voor Zany ff naar de XXLerator stage denk ik.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lap vlees schreef:
Afsluiting raw stage: Theracords Allstars: Thera / Geck-O / Degos & Re-Done / Prefix & Density
jammer dit :cry:

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lap vlees schreef:
Afsluiting raw stage: Theracords Allstars: Thera / Geck-O / Degos & Re-Done / Prefix & Density
jammer dit :cry:

Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Lap vlees schreef:
Afsluiting raw stage: Theracords Allstars: Thera / Geck-O / Degos & Re-Done / Prefix & Density
jammer dit :cry:

Waarom?

Omdat ik dan al op Sensation sta. Hoop dat het live wordt uitgezonden, dan luister ik heb vanaf de mobiele radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Boeie, sensation is kewler :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:48 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Lap vlees schreef:
Afsluiting raw stage: Theracords Allstars: Thera / Geck-O / Degos & Re-Done / Prefix & Density
jammer dit :cry:

Waarom?




mehh niet echt een fan :x
had liever dit omgedraaid gezien:
20:30 - 22:00 Crypsis vs Radical Redemption
22:00 - 23:50 Theracords Allstars: Thera / Geck-O / Degos & Re-Done / Prefix & Density
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Boeie, sensation is kewler :cool:

Maar naakt dansen op Theracords heeft ook wel wat... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Zijn penis gegraveerd op zijn arm om vrouwen een indicatie te geven voor wat zij mee naar huis meenemen.


hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lap vlees schreef:
wootum schreef:
Lap vlees schreef:
Afsluiting raw stage: Theracords Allstars: Thera / Geck-O / Degos & Re-Done / Prefix & Density
jammer dit :cry:

Waarom?




mehh niet echt een fan :x
had liever dit omgedraaid gezien:
20:30 - 22:00 Crypsis vs Radical Redemption
22:00 - 23:50 Theracords Allstars: Thera / Geck-O / Degos & Re-Done / Prefix & Density


Ik niet ^^ lekker afsluiten met industrial platengs :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Alleen voor Zany ff naar de XXLerator stage denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Weet niet hoe het geluid vorig jaar was bij de raw maar hoop echt dat het goed is.


Het geluid bij de raw was erg goed, zowel voorin als achter in de tent :)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten