wrote:wrote:Alleen voor Zany ff naar de XXLerator stage denk ik.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
2 uur lang theracords, zijn jullie wel lekker
. ben helaas al op vakantie, anders had ik wel een bezoekje gepleegd
Gelijk die verbazing als iemand het niet zo leuk vindt dat Theracords afsluit
Ik vind het persoonlijk wél tof, gewoon afsluiten met de 'hardste' act van de dag.
Ik vind het persoonlijk wél tof, gewoon afsluiten met de 'hardste' act van de dag.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Zoals het hoort. Volgens mij zijn het relatief nog goedkope boekingen ook. Snap niet dat de meerderheid van de organisaties dit doen.
Ben erg tevreden met de time table, had alleen Zany graag nog willen zien op de main. Maar goed ik ga naar Crypsis vs Radical Redemption. Vorig jaar was Crypsis vs Chain Reaction beste set van het feest en een van de beste sets van het jaar voor mij. 
Wat een kut timetable
Ik zal zo gesloopt worden met Sasha-F t/m titan.... 3 uur en 15 min geen pauze oh god xD
bij e force pauze (poging tot) en dan weer helemaal stuk gaan tot het einde
Dit gaat dus tering bruut worden
Ik zal zo gesloopt worden met Sasha-F t/m titan.... 3 uur en 15 min geen pauze oh god xD
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Ik kijk noujuist heel erg uit naar de set van E-Force samen met Frequencerz Live. Heb paar weken Nils van de Frequencerz gesproken, ze waren al tijd bezig met voorbereiden. Dan verwacht ik er ook veel van!
Ze verdienen dit keer wel goed geluid dan! Op Intents had dat het zo erg verpest.wrote:Ik kijk noujuist heel erg uit naar de set van E-Force samen met Frequencerz Live. Heb paar weken Nils van de Frequencerz gesproken, ze waren al tijd bezig met voorbereiden. Dan verwacht ik er ook veel van!
Toch heerlijk dit.. lekker klagen omdat de timetable zo lekker iswrote:Wat een kut timetable![]()
Volgens mij zit de hardstyle hoek dit jaar precies aan de andere kant van het terrein. De WC's zitten nu dichter bij de RAW dus dat is wel lekker. Heb deze informatie uit die iPhone app van Dreamfields.
Wc heb je toch niet nodigwrote:Volgens mij zit de hardstyle hoek dit jaar precies aan de andere kant van het terrein. De WC's zitten nu dichter bij de RAW dus dat is wel lekker. Heb deze informatie uit die iPhone app van Dreamfields.
WC mag dit jaar wel wat dichterbij de Raw stage zijn. Vorig jaar heb ik kilometers afgelegd heen en weer van WC naar Raw stage.wrote:Wc heb je toch niet nodigwrote:Volgens mij zit de hardstyle hoek dit jaar precies aan de andere kant van het terrein. De WC's zitten nu dichter bij de RAW dus dat is wel lekker. Heb deze informatie uit die iPhone app van Dreamfields., gewoon genoeg wegzweten..
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Na een prachtige Defqon was mijn zin om te feesten eventjes te dagen verdwenen, maar inmiddels weer helemaal terug! Wat heb ik hier zin in!
Genoeg feestjes geweest (en gemist) waar Solutio & the I's draaiden maar om verschillende redenen steeds niet aanwezig geweest. Gaat op Dreamfields verandering in komen 
Foei..wrote:WC niet, ijskoud water in m'n flesje!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Ik zal niet zo vaak naar de wv hoeven, heb ik het gevoel 
-
PHardtraxxer
- 172 posts member since 2012
- last seen Dec 2015
Stoute plannen?wrote:Ik zal niet zo vaak naar de wv hoeven, heb ik het gevoel
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Ja, lang geleden alweer 
Dan nog WC dient voor meerdere dingen. 
Bijvoorbeeld flesjes water hervullen.
Damnnn, vrijwel perfecte timetable, jammer van Avio.. zo vroeg zijn we er nog niet, maar kan niet alles mee hebben natuurlijk. En bijna 2 uur Theracords
Hopelijk is dat ook minimaal anderhalf uur echt Hardstyle en niet opeens 't 2e uur slappe hardcore/industrial crap.. kan je net zo goed naar angerfist gaan.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Dat is waar, maar op dat moment is lopen ook niet erg meerwrote:Dan nog WC dient voor meerdere dingen.
wrote:Hopelijk is dat ook minimaal anderhalf uur echt Hardstyle
Goede timetable. Mooi beetje uitrusten tijdens Adaro en Crypsis vs RR, verder beuken. 
Gaat de luier om?wrote:Ik zal niet zo vaak naar de wv hoeven, heb ik het gevoel
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Nope, katheter.