Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel goed plan imo, kunnen we gewoon zondag in de avond terug rijden ofzo..
Bericht Geplaatst op 21 jun 2012 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een vriend van me woont sindskort in Westervoort, helemaal ideaal dus :D
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets zijn betaald, camping is gereserveerd.. dit wordt een lekker feestje :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hopelijk de maandag erop vrij..
kan de after weer wat langer duren hé :p
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hier aanwezig van 12.00 tot 18.30. Hopelijk komt er een kut-timetable zodat ik alles wat ik leuk vind kan zien ^^
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bus tickets besteld en nieuw theracords shirt.
Dus laat Dreamfields maar komen!
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:41 
 

11dage :yay: :beer:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe is het OV naar Dreamfields?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Hoe is het OV naar Dreamfields?

http://www.onlineticket.nl/evenement/397/1/dreamfields/
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel nog steeds erg... Laat de dag ervoor mijn tattoo zetten dus moet het nog even aankijken. Wil wel heeel graag want de line-up is om van weg te kwijlen. Zal een late beslissing worden dus.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe je er toch gewoon zo'n grote pleister overheen? Of komt hij op je gezicht? :(
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Doe je er toch gewoon zo'n grote pleister overheen? Of komt hij op je gezicht? :(

Ja ik zet jouw naam op mijn gezicht :D Maar nee op zich moet dat geen probleem zijn, doe ik er gewoon gaas of weet ik veel wat overheen. Maar alsnog :P Twijfel gewoon.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tuurlijk ga jij David!
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahaha dát zou ik leuk vinden. :cool:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Twijfel nog steeds erg... Laat de dag ervoor mijn tattoo zetten dus moet het nog even aankijken. Wil wel heeel graag want de line-up is om van weg te kwijlen. Zal een late beslissing worden dus.


Hoe groot, en waar?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Tuurlijk ga jij David!

Moet wel eigenlijk ja :$
mr_vertigo schreef:
Hoe groot, en waar?

Linker onderarm en dan waarschijnlijk de hele lengte :)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Tekst 'Paap United'?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Tekst 'Lets Get Ill'
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Tekst 'Paap United'?

Jep :D
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Twijfel nog steeds erg... Laat de dag ervoor mijn tattoo zetten dus moet het nog even aankijken. Wil wel heeel graag want de line-up is om van weg te kwijlen. Zal een late beslissing worden dus.

Goannnnn :yes:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Hoe groot, en waar?

Iel, vraag je toch niet.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
mr_vertigo schreef:
Hoe groot, en waar?

Linker onderarm en dan waarschijnlijk de hele lengte :)


Oh, nou dan komt helemaal goed dus! Tot dan dikke

TimothyB schreef:
Ik ben gay
Bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misquoted name. :D
Bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Mr Lellebel schreef:
mr_vertigo schreef:
Hoe groot, en waar?

Linker onderarm en dan waarschijnlijk de hele lengte :)


Oh, nou dan komt helemaal goed dus! Tot dan dikke

TimothyB schreef:
Ik ben gay

Zijn penis gegraveerd op zijn arm om vrouwen een indicatie te geven voor wat zij mee naar huis meenemen.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb TiMOTHYb op mijn lul staan, in slappe toestand zie je alleen TiM en de rest volgt op de stijve variant. :huh:

Beetje offtopic, maar dat ter zijde.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten