Wel goed plan imo, kunnen we gewoon zondag in de avond terug rijden ofzo..
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Een vriend van me woont sindskort in Westervoort, helemaal ideaal dus 
Tickets zijn betaald, camping is gereserveerd.. dit wordt een lekker feestje 
hopelijk de maandag erop vrij..
kan de after weer wat langer duren hé :p
kan de after weer wat langer duren hé :p
Ik ben hier aanwezig van 12.00 tot 18.30. Hopelijk komt er een kut-timetable zodat ik alles wat ik leuk vind kan zien 
Bus tickets besteld en nieuw theracords shirt.
Dus laat Dreamfields maar komen!
Dus laat Dreamfields maar komen!
-
A
11dage

-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hoe is het OV naar Dreamfields?
http://www.onlineticket.nl/evenement/397/1/dreamfields/wrote:Hoe is het OV naar Dreamfields?
Twijfel nog steeds erg... Laat de dag ervoor mijn tattoo zetten dus moet het nog even aankijken. Wil wel heeel graag want de line-up is om van weg te kwijlen. Zal een late beslissing worden dus.
Doe je er toch gewoon zo'n grote pleister overheen? Of komt hij op je gezicht? 
Ja ik zet jouw naam op mijn gezichtwrote:Doe je er toch gewoon zo'n grote pleister overheen? Of komt hij op je gezicht?
Hoe groot, en waar?wrote:Twijfel nog steeds erg... Laat de dag ervoor mijn tattoo zetten dus moet het nog even aankijken. Wil wel heeel graag want de line-up is om van weg te kwijlen. Zal een late beslissing worden dus.
Moet wel eigenlijk jawrote:Tuurlijk ga jij David!
Linker onderarm en dan waarschijnlijk de hele lengtewrote: Hoe groot, en waar?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Tekst 'Paap United'?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
wrote:Tekst 'Lets Get Ill'
Goannnnnwrote:Twijfel nog steeds erg... Laat de dag ervoor mijn tattoo zetten dus moet het nog even aankijken. Wil wel heeel graag want de line-up is om van weg te kwijlen. Zal een late beslissing worden dus.
Iel, vraag je toch niet.wrote: Hoe groot, en waar?
Oh, nou dan komt helemaal goed dus! Tot dan dikkewrote:Linker onderarm en dan waarschijnlijk de hele lengtewrote: Hoe groot, en waar?
wrote:Ik ben gay
Zijn penis gegraveerd op zijn arm om vrouwen een indicatie te geven voor wat zij mee naar huis meenemen.wrote:Oh, nou dan komt helemaal goed dus! Tot dan dikkewrote:Linker onderarm en dan waarschijnlijk de hele lengtewrote: Hoe groot, en waar?
wrote:Ik ben gay