Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waarschijnlijk aanwezig :)


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke locatie voor een Hardstyle festival :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Leuke locatie voor een Hardstyle festival :/

Ja want iedereen ligt nog echt op dat Naaktstrand dan..

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad een hele goede locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is er nou chiller dan in je blote snikkel naar je favoriete muziek luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Wat is er nou chiller dan in je blote snikkel naar je favoriete muziek luisteren?


Met een blote snikkel..
*Badam dush*
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hooli schreef:
Wat is er nou chiller dan in je blote snikkel naar je favoriete muziek luisteren?


Met een blote snikkel..
*Badam dush*
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headshot! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:53 
 
Hardtraxxer

Zoooo de ju wat heb ik hier zin aan. Eerst nog tentamens, waar ik defqon1 ook voor moest laten schieten. Hier even de schade goed inhalen :yay: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mein arbeit heeft me weer mooi verplicht tot een ochtendshift. Even kijken hoe of wat met vervoer, maar grote kans dat ik er pas rond half 4/4 uur ben :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:08 
 

Proteaz schreef:
Zoooo de ju wat heb ik hier zin aan. Eerst nog tentamens, waar ik defqon1 ook voor moest laten schieten. Hier even de schade goed inhalen :yay: !!!


ook zoooooveel zin in :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga dit jaar met een ongelovelijk heerlijk groepje mensen heen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb mijn kaartje allang maar met wie ik ga ? zal het niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 17:09 
 
Hardtraxxer

iSenSe` schreef:
Ga dit jaar met een ongelovelijk heerlijk groepje mensen heen xD


Jij ook al, wat toevallig haha. Wij hebben bijna twee eventtravel bussen vol. Ik ben toevallig 7 juli jarig, dus echt al mijn vrienden zijn op mijn verjaardag aanwezig op een geweldig festival :clap: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha vette shit! Hopelijk komt er idd een keer xxlerator theracords in de matrixx :drool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vlakbij schijnt een ontzettend goedkope camping te zijn, waar we waarschijnlijk heen gaan. Mensen die hier ook heen gaan of ervaringen mee hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welke camping bedoel je?

Leek mij ook wel een topidee, om dichtbij je tentje neer te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 16:40 
 
Hardtraxx Addict

Kaartje in the pocket! Zinin! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is die camping waar wij ook naar hadden gekeken. Lijkt me nog steeds een erg goed idee eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 15:37 
 
Hardtraxxer

Kaartjes natuurlijk al lang in the pocket. Nu ook een bus geregeld vanuit ons dorp dus met een mannetje of 20 naar Dreamfields :thumbup: Dat wordt gezellig geniaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 18:50 
 
Hardtraxxer

Hooli schreef:
Welke camping bedoel je?

Leek mij ook wel een topidee, om dichtbij je tentje neer te gooien.


TiMOTHYb schreef:
Dat is die camping waar wij ook naar hadden gekeken. Lijkt me nog steeds een erg goed idee eigenlijk.


Aaaaah juist :D !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haaaahhaha, welke is t nu? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt een aantal verschillende campings daar volgens mij, sowieso 'de mars' en 'rhederlaagse meren' zitten er erg dichtbij.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten