Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is dit trouwens goed te bereiken met het openbaar vervoer/pendelbussen? Zo ja, dan ga ik hier maar eens serieus overwegen om naar toe te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Is dit trouwens goed te bereiken met het openbaar vervoer/pendelbussen? Zo ja, dan ga ik hier maar eens serieus overwegen om naar toe te gaan.

Er is iig geen trein station in de buurt en als je met het ov zou gaan mis je sowieso het einde.. En geloof me, dat wil je niet. :D Ik zou gewoon met EventTravel oid gaan, heb ik vorig jaar ook gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nando schreef:
wootum schreef:
Is dit trouwens goed te bereiken met het openbaar vervoer/pendelbussen? Zo ja, dan ga ik hier maar eens serieus overwegen om naar toe te gaan.

Er is iig geen trein station in de buurt en als je met het ov zou gaan mis je sowieso het einde.. En geloof me, dat wil je niet. :D Ik zou gewoon met EventTravel oid gaan, heb ik vorig jaar ook gedaan.


Net maar even opgezocht, moet hier denk ik alleen heen dan :)

Citaat:
Trein
Kom je met de trein, reis dan naar station Arnhem Centraal. Vanaf de voorzijde van het station rijden pendelbussen naar het evenemententerrein. De pendelbussen stoppen voor het evenemententerrein en rijden de hele dag / avond door. Er zijn enkel retourkaartjes voor de pendelbus beschikbaar bij de opstaplocatie. Houd goed in de gaten hoe laat je trein terug vertrekt!


Heel goed teken, dus ben hier denk ik wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon Eventtravel, heb je al zat bekenden voor je uberhaupt in de bus zit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 08:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb mijn ticket binnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 12:12 
 

wootum schreef:
Nando schreef:
wootum schreef:
Is dit trouwens goed te bereiken met het openbaar vervoer/pendelbussen? Zo ja, dan ga ik hier maar eens serieus overwegen om naar toe te gaan.

Er is iig geen trein station in de buurt en als je met het ov zou gaan mis je sowieso het einde.. En geloof me, dat wil je niet. :D Ik zou gewoon met EventTravel oid gaan, heb ik vorig jaar ook gedaan.


Net maar even opgezocht, moet hier denk ik alleen heen dan :)

Citaat:
Trein
Kom je met de trein, reis dan naar station Arnhem Centraal. Vanaf de voorzijde van het station rijden pendelbussen naar het evenemententerrein. De pendelbussen stoppen voor het evenemententerrein en rijden de hele dag / avond door. Er zijn enkel retourkaartjes voor de pendelbus beschikbaar bij de opstaplocatie. Houd goed in de gaten hoe laat je trein terug vertrekt!


Heel goed teken, dus ben hier denk ik wel aanwezig :D


Dan ga je met mij Joris. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben bang dat ik hier ook alleen heen moet en dan ook maar met de trein. Helaas gaat de laatste trein alleen veel te vroeg. Met eventtravel is voor mij ook niet echt een optie, want de dichtstbijzijnde opstapplaats is een 20 minuten vanaf mijn ouders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die raw line up! :love:

Heb zo'n voorgevoel dat dit een heeeel leuk feestje gaat worden! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

na loudness is dit een zekerheid geworen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 16:32 
 

Mooi wel aanweuzig :worship: :worship: 2e stage is dik, Wasted Penguinz wil ik wel is meemaken, Zany en de rest is goed :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Kaartje binnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand een indicatie van hoe snel de kaartverkoop gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:59 
 
Hardtraxxer

Geen idee, maar gezien de positieve reacties over vorig jaar en de ongeloflijk goede line-up van dit jaar denk ik wel dat dit voortijdig uitverkocht gaat raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje gehaald. Goede vervanger voor defqont. Met het kaartje van defqont heb ik en DF kaartje en de reis naar DF toe en nog een paar baco's.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxxer

zeer wss aanwezig! en dan wss gewn overnachten op een camping in de buurt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 21:40 
 

KAARTJE TE KOOP, 30EURO
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga mijn neurotransmitters hier gruwelijk hard kietelen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 22:36 
 

Olijfboompje schreef:
Ik ga mijn neurotransmitters hier gruwelijk hard kietelen. :love:

Ik ga jou prostaat kietelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik ga mijn neurotransmitters hier gruwelijk hard kietelen. :love:

Ik ga jouw prostaat kietelen.

Dat is niet geheel ongewenst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Deze staat als optie nummer 1 op de festivalagenda, Raw stage :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat 'm waarschijnlijk worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:44 
 

Firetrap schreef:
Deze staat als optie nummer 1 op de festivalagenda, Raw stage :love:

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 03:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer zal dit ongeveer uitverkocht raken denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen! :D Aanwezig met SoundTunerZ en thehardstyleholland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Firetrap schreef:
Deze staat als optie nummer 1 op de festivalagenda, Raw stage :love:

:kiss:


Knuffeldag met Rik
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten