Nando schreef:
wootum schreef:
Is dit trouwens goed te bereiken met het openbaar vervoer/pendelbussen? Zo ja, dan ga ik hier maar eens serieus overwegen om naar toe te gaan.
Er is iig geen trein station in de buurt en als je met het ov zou gaan mis je sowieso het einde.. En geloof me, dat wil je niet.

Ik zou gewoon met EventTravel oid gaan, heb ik vorig jaar ook gedaan.
Net maar even opgezocht, moet hier denk ik alleen heen dan
Citaat:
Trein
Kom je met de trein, reis dan naar station Arnhem Centraal. Vanaf de voorzijde van het station rijden pendelbussen naar het evenemententerrein. De pendelbussen stoppen voor het evenemententerrein en rijden de hele dag / avond door. Er zijn enkel retourkaartjes voor de pendelbus beschikbaar bij de opstaplocatie. Houd goed in de gaten hoe laat je trein terug vertrekt!
Heel goed teken, dus ben hier denk ik wel aanwezig
