Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Is tegenwoordig met twee hockeymaskers, vroeger met Crucifier (Crypsis)


:P
Live is idd zonder MC Tha Watcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wist dat Gregorzzczczcz erbij zat vroeger :D
Outblast & Angerfist Live is trouwens wel weer met Tha Watcher, om het makkelijk te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Angerfist live is nooit met Tha Watcher.

Is tegenwoordig met twee hockeymaskers, vroeger met drie.


:( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zonde, wat een held is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aanbod/1-x-dreamfields-ticket-t25298.html

Voor de liefhebbeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijke harde lineup bij de RAW stage :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/aanbod/1-x-dreamfields-ticket-t25298.html

Voor de liefhebbeer

Ga je niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:31 
 

Rik schreef:
Theracords allstars :thumbdown:

Laat die jongens lekker afzonderlijk draaien -.-


Ben het hier wel mee eens haha :P
Dit gaat hem worden, wat een dikke line up zeg!! niet te geloven :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ticket binnen! zoveel zin in met die line ups van de hardere stages (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan het overwegen maar om nou 45 euro hiervoor te betalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Aan het overwegen maar om nou 45 euro hiervoor te betalen...

Koop die van Squirry, is 40 euro :)


Goed idee he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/aanbod/1-x-dreamfields-ticket-t25298.html

Voor de liefhebbeer

Ga je niet meer?


Als ik wel zou gaan, zou ik me ticket dan verkopen? Captain Obvious!

Enne inderdaad, 40 euro is toch 5 euro minder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartje gehaald bij Squirrie, definitief aanwezig dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kaartje gehaald bij Squirrie, definitief aanwezig dus :D


Eerst maar eens hopen dat die Eekhoorn je niet heeft genaaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan gaat ie zware tijden krijgen op Decibel :corn: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 16:37 
 
Hardtraxxer

Kaartje binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/aanbod/1-x-dreamfields-ticket-t25298.html

Voor de liefhebbeer

Ga je niet meer?


Als ik wel zou gaan, zou ik me ticket dan verkopen? Captain Obvious!

Enne inderdaad, 40 euro is toch 5 euro minder ^^

Kan toch zijn dat je hem voor iemand anders verkocht, monsieur Kijkdoos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Wat een ongelofelijke harde lineup bij de RAW stage :worship:


Idd :drool: . Hier moet ik hoe dan ook bij zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:02 
 
Hardtraxxer

Whohoo, m'n gig verplaatst van 7juli naar de 16de, kortom: Hier ga ik bij zijn!! Zo'n line-up bij de raw is gewoon ongehoord vet! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 21:45 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand die enig zicht heeft op de controle van het ID? Ben dan gvd nog geen 18. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 21:47 
 

karel650 schreef:
Iemand die enig zicht heeft op de controle van het ID? Ben dan gvd nog geen 18. :thumbdown:

Ja ik werk bij beveiliging, als je mij of een van mn maten 50 euro geeft kan ik je wel binnen laten. PM me anders even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 01:04 
 
Hardtraxx Newbie

Banaanslak schreef:
karel650 schreef:
Iemand die enig zicht heeft op de controle van het ID? Ben dan gvd nog geen 18. :thumbdown:

Ja ik werk bij beveiliging, als je mij of een van mn maten 50 euro geeft kan ik je wel binnen laten. PM me anders even.

hahaha ja ik denk het ook niet :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
karel650 schreef:
Iemand die enig zicht heeft op de controle van het ID? Ben dan gvd nog geen 18. :thumbdown:

Ja ik werk bij beveiliging, als je mij of een van mn maten 50 euro geeft kan ik je wel binnen laten. PM me anders even.


Ik had gezegd, al mn maten €50, ik wil namelijk niet egoïstisch over komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:46 
 

Iedereen die Karel heet mag sowieso naar binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:52 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Iedereen die Karel heet mag sowieso naar binnen

:lol: :worship:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten