Zeker proberen bij te zijn 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Theracords allstars
Laat die jongens lekker afzonderlijk draaien
Laat die jongens lekker afzonderlijk draaien
^
Lekker weer hoor, altijd goed hé the matrixx!
Blij dat ik mn ticket al had
Lekker weer hoor, altijd goed hé the matrixx!
Blij dat ik mn ticket al had
Hmm datum valt niet goed.. staat al iets anders (voorlopig) gepland op die dag. 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Kom gewoon dit weekend hierheenwrote:Wat een vette line-up zeg, vorig jaar was het heel vet inderdaad. Zou hier alleen al heen willen voor Sasha FNog even kijken of ik hier heenga, moet toch echt prioriteiten stellen
Beesten line up zeg
.
Maar gaat 'm denk ik niet worden, moet dan even rustig aan doen ivm Bulgarije
Maar gaat 'm denk ik niet worden, moet dan even rustig aan doen ivm Bulgarije
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
shittt zit dan al in Portugal 
-
LHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2011
- last seen May 2016
kaarten binnnen wat een line up 
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Waaaat, die lineup

Flauw weer hoorwrote:Kom gewoon dit weekend hierheenwrote:Wat een vette line-up zeg, vorig jaar was het heel vet inderdaad. Zou hier alleen al heen willen voor Sasha FNog even kijken of ik hier heenga, moet toch echt prioriteiten stellen
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Is maar een grapje hoorwrote:Flauw weer hoorwrote:Kom gewoon dit weekend hierheenwrote:Wat een vette line-up zeg, vorig jaar was het heel vet inderdaad. Zou hier alleen al heen willen voor Sasha FNog even kijken of ik hier heenga, moet toch echt prioriteiten stellen
Het is nou wel duidelijk dat je 10 minuten op je driewieler moet reizen om 1,5 uur Sasha F te zien
Doet pijnwrote:Is maar een grapje hoorwrote:Flauw weer hoorwrote:Wat een vette line-up zeg, vorig jaar was het heel vet inderdaad. Zou hier alleen al heen willen voor Sasha FNog even kijken of ik hier heenga, moet toch echt prioriteiten stellen
Het is nou wel duidelijk dat je 10 minuten op je driewieler moet reizen om 1,5 uur Sasha F te zien
Ik moet dik 2 uur auto om hier te komen.
Maar even kijken of ik mensen mee kan krijgen hierheen, want ik wil sowieso hier aanwezig zijn. Wat een lineup 
Kan ook in 5 in minuten met de boot!wrote: Flauw weer hoorHet is nou wel duidelijk dat je 10 minuten op je driewieler moet reizen om 1,5 uur Sasha F te zien
Jij hebt dan weer het voordeel dat je kan vliegenwrote:Kan ook in 5 in minuten met de boot!wrote: Flauw weer hoorHet is nou wel duidelijk dat je 10 minuten op je driewieler moet reizen om 1,5 uur Sasha F te zien
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
We gaan sowieso de boot inwrote:Kan ook in 5 in minuten met de boot!wrote: Flauw weer hoorHet is nou wel duidelijk dat je 10 minuten op je driewieler moet reizen om 1,5 uur Sasha F te zien
We're gonna rock the boatwrote:We gaan sowieso de boot inwrote:Kan ook in 5 in minuten met de boot!wrote: Flauw weer hoorHet is nou wel duidelijk dat je 10 minuten op je driewieler moet reizen om 1,5 uur Sasha F te zien
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Zoooo vet he, dat gaat een knalset worden. Ben heel benieuwd hoe ze dit aan gaan pakken. 28 april ga ik naar Zak, Frequencerz gaan dan ook live draaien. Hopen dat deze set een mooi voorproefje iswrote:Frequencerz vs E-Force Live![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha!wrote:Dat main je nietwrote:Zany maar effe checken op de main![]()
Deze line-up is echt VER SCHRIK KE LIJK vet
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
x2!wrote:Deze line-up is echt VER SCHRIK KE LIJK vet
Hele dag bij de XXlerator stage staan
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
wrote:x2!wrote:Deze line-up is echt VER SCHRIK KE LIJK vet
Hele dag bij de XXlerator raw stage staan
Ik heb nog geen idee eerlijk gezegt, ik zie dan wel waar ik zin in heb!wrote:wrote:x2!wrote:Deze line-up is echt VER SCHRIK KE LIJK vet
Hele dag bij de XXlerator raw stage staan
Denk dat het heen en weer lopen wordt maar voornamelijk wel bij de raw denk ik!
Heb je al uitgezocht over Angerfist met thawatcher is?wrote: Deze line-up is echt VER SCHRIK KE LIJK vetHeb der zin in. Vorig jaar een van de betere feesten, hopelijk dit jaar er dubbel en dwars overheen