Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Geen plaats meer voor. Er moest een superenge half dooie clown op een motor op. Was er trouwens een paar jaar geleden ook niet al iets met een motorshow ofzo?


Ziet er top uit idd :x
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 12:22 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Geen plaats meer voor. Er moest een superenge half dooie clown op een motor op. Was er trouwens een paar jaar geleden ook niet al iets met een motorshow ofzo?


Tijdens Psyko Punkz en Ran-D op de raw toen idd, hadden een schans gemaakt en deden motorcrossers stunt over de stage heen. was 2012 volgens mij
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 12:23 
 

SkiggyRapz18 schreef:
Snap trouwens ook gewoon niet waarom ze de nummering van de stages niet gewoon op de floorplan zetten :x


Stagiaires...
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Psyko Punkz op de raw

:D
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Makreel schreef:
Psyko Punkz op de raw

:D


Haha, zou de reacties wel willen zien als ze zoiets nu neerzetten :P
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je had toch ook zon filmpje van een HT-er waarop iemand Headhunterz - Subsonic draait op de rawstage :lol:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Je had toch ook zon filmpje van een HT-er waarop iemand Headhunterz - Subsonic draait op de rawstage :lol:


Early Raw Hardstyle :cool:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh dear :lol:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf volgend jaar op ieder festival!
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon lekker aan het water dus :drool:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 14:41 
 
Hardtraxxer

Dus dan is het:
1 Main
2 Early
3 Industrial
4 Contest winnaars
5 Terror
6 Hardcore
7 Hardstyle
8 Frenchcore

Flink andere indeling in vergelijking met vorige jaren.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog mensen in voor een biertje morgen? :D
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Nog mensen in voor een biertje morgen? :D


Mag een watertje ook?
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Je had toch ook zon filmpje van een HT-er waarop iemand Headhunterz - Subsonic draait op de rawstage :lol:


Dat was gewoon RR die de Hard Bass edit draaide neem ik aan ;)?
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Nog mensen in voor een biertje morgen? :D

Dat hangt af van het tijdstip. :P
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Je had toch ook zon filmpje van een HT-er waarop iemand Headhunterz - Subsonic draait op de rawstage :lol:


Dat was gewoon RR die de Hard Bass edit draaide neem ik aan ;)?

Die stond in die tijd nog plaatjes te draaien in z'n garage
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Repulze schreef:
Nog mensen in voor een biertje morgen? :D


Mag een watertje ook?

Zeker!
J oey schreef:
Repulze schreef:
Nog mensen in voor een biertje morgen? :D

Dat hangt af van het tijdstip. :P

Haha ik vind allemaal hele mooie dingen.
Hebben jullie elkaars nummer?
Joey heeft mijne wel.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben daar met Norther66, dus dat kom wel goed! Ik app je morgenochtend wel even en dan hebben we het erover!

Edit: ik maak wel even een WhatsApp groep!
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tfw eventtavel om 08:30 wilt vertrekken
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil toch heel graag gaan. Heeft iemand een kaartje over?
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot morgen iedereen. Draag een grijs shirt met achterop een Dominator logo (in t wit) en op de voorkant de tekst 10000 Hours. Verder nog een hardcore pet en rood/witte airmax classics. Heb er zin in!
Bericht Geplaatst op 17 jul 2015 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
tfw eventtavel om 08:30 wilt vertrekken


Zo doe je dat natuurlijk niet he.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2015 08:38 
 
Hardtraxx Veteran

D-Day :D Zoveel zin in!
Bericht Geplaatst op 18 jul 2015 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo jammer dat Bloodcage en Dolphin. en Trasher en Detest tegelijk staan. Verder prima time table
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten