Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 19:10 
 

Live vanuit dominator...

Luna vs chain reaction ging gruwelijk hard
Crypsis live was echt heldig!

Sta op foto met jack of sound en Titan..

Bonehead.. igor gingen lekker
Zo naar noise suppressor vs tommyknocker
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 19:11 
 

Ohja... Pipo madre.. chuckkels daniel en squirrie al gezien...

Daniel was nogal moe hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ik heel erg spijt ga hebben dat ik er nie ben :surrender:

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind de main wel vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 20:43 
 

beter verander je plaatje zodat die niet meer etzelfde is als die van robkuh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Denk dat ik heel erg spijt ga hebben dat ik er nie ben :surrender:

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind de main wel vet :thumbsup:


Dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 23:11 
 

afgelopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 00:28 
 

Was gaaf feestje... De tering..

Noise suppressor vs tommyknocker was echt de set van de dag voor mij...
Sta ook nog met bike op de foto...

Sickest squad was ook lekker....

Nu het bekende parkeerprobleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yes! Lekker geslaagd :) Robkuh dus ff tegengekomen. Goed feest, maar geen idee waar ik allemaal heb gestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 00:36 
 
Hardtraxxer

Sta al een uur te proberen naar huis te gaan. Zeker al 25 meter kunnen rijden op de parkeerplaats. Dus das best bagger geregeld... En ik vond ook dat er hele lange rijen waren voor de dixies. Iedereen moest poepen en fan zn snotneus ophalen op die dixies :p Verder vond ik het een schitterend feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 01:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste feest ooit !!!!! Vdkk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 01:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was weer een prima feestje. Zeker wel zo vet als vorig jaar, vond het qua beleving iets minder vet maar desondanks nog steeds helemaal geweldig.

Dyprax en Ophidian vs D-Passion :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 02:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En thuis :D

Was een zeer leuke dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 02:04 
 

ZO ik lig in bed..
Me pa vertelde dat hij hele dag dat gedreun uit eersel heeft aangehoord...

Maar goed...

Dominator is voor mij herhalingsvatbaar.
The rebels draaide een lekkere set... Soms rare platenkeuze maar goed.
I:gor live was heerlijk
Bonehead was uber hard
Sickest squad was echt kapot gaan
Sei2ure en synapse was echt helden set
Crypsis live was meesterlijk... Hulde... Heb aardig wat in de hekken gestaan daar...
Tommyknocker vs noize suppressor was echt toppunt!
The producer was echt mega hard
Supreme team laatste kwartier was ook goed

Miste niets behalve de pasta

@ pipo madre.... Hoe herkende jij mij eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:

@ pipo madre.... Hoe herkende jij mij eigenlijk?


Foto van jouw hier ergens (wish??) met hetzelfde shirt aan volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 02:40 
 
Hardtraxxer

Net een kwartiertje thuis. Was pas om 10 over 1 op de snelweg! Van parkeerplaats naar snelweg duurde ook nog erg lang, dikke file. Oh ja, Wtf was er ik denk in de avond ineens aan de hand bij de raw hardstyle stage? Er ging ineens een hele brede, gespierde man een best iel mannetje stompen en toen kwamen er 2 meiden tussen en toen stopte het. Ik hou er meer van als iedereen lief doet tegen elkaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 10:32 
 

Die hardste stage deed het toch verrekes goed op een hardcore festival..

Was mooi om te zien hoe het daar los ging zeg...

Iemand mij nog gespot toen ik in de hekken stond?

@pipo... Had ongeveer alles hetzelfde aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uitgebreid verslag:

normaal komen we altijd wel redelijk op tijd binnen, maar deze keer deden we het wat rustiger aan. Gevolg: pas om 1 uur binnen.
Toen we aan kwamen lopen zagen we al gelijk een aardig imposante mainstage staan. Vorig jaar was ie ook al fraai maar een beetje simpel, dit jaar vormde het decor een prachtig geheel. De video-schermen aan de zijkanten waren ook heel gaaf verwerkt. Grote klasse, beste decor wat ik dit jaar heb gezien samen met de stages van Wish!
We waren net op tijd voor Ophidian vs D-Passion. Dit bleek dus echt helemaal mijn ding! Langzaam maar smerig beginnen met Gamma Release en Different Frequencies, daarna wat bekendere platen zoals Forgotten Moments, Life Blood Pain Death... jammer dat het publiek er heel tam op reageerde, daar was ik ook wel een beetje door teleurgesteld. Was eigenlijk ook het enige moment op de dag dat ik het op de mainstage een saaie bedoeling vond qua sfeer.

Na een tijdje gingen we een rondje lopen. Naar de early-zaal waar de sfeer er wel goed in zat. Bass-D was bezig met draaien en deed het naar behoren. Veel bekende plaatjes gehoord zoals Mayday Dream, I Will Have That Power en Pessa Pessa (Buzz Fuzz remix). Jammer dat het geluid hier af en toe zachter ging. Na een tijdje weer teruggelopen naar de main waar Ophidian en D-Passion heldig afsloten met Sei2ure - Rocket Fuel :worship:

We bleven staan voor Nosferatu. Ik was wel erg benieuwd naar zijn set, Nos z'n laatste producties waren erg mainstream en wat kazig, zijn draaistijl is echter al jaren erg ruig. In het begin werd ik niet teleurgesteld! Damn wat opende deze man geniaal! Judgement Day, Pain & Fear en meer hard spul. Tussendoor was ik even bij Alien T in de HC Italia, kan ik me echter weinig van herinneren behalve dat het niet slecht was (bezig met sociaal zijn enzo). Terug naar de main sloot Nos af met Beat Is Pumpin en z'n laatste plaat was Changed The Game, vond ik toch wel erg jammer. Nosferatu is iemand die gigantisch ruig en hard kan afsluiten, maar liet dat deze keer na. Misschien ook wel begrijpelijk gezien het tijdstip!

Het werd de beurt aan de eerste live-set van de dag: Noize Suppressor vs Mad Dog. Ik pass het liefst voor dit soort sets omdat ze giga voorspelbaar zijn, maar we bleven toch maar ff staan. En voorspelbaar werd het idd, gewoon de grootste recente hits van de heren in één set. Tijdens de set waren er aardig wat problemen met het geluid helaas, dit werd echter super opgevangen door het publiek! Het geluid kon niet meer harder dan een beetje halfhard en behoorlijk onzuiver. Zonde van de set. Tegen het einde zijn we dan ook maar weggegaan.

Naar de HC Italia-stage gelopen voor The Stunned Guys, wordt tijd dat ie z'n naam eens gaat veranderen aangezien er toch echt maar eentje over is. Niet veel van meegepikt behalve de grijsgedraaide mash-up van Chronic Disorder/French Connection en wat nummers die gewoon niet zijn blijven hangen. Volgens mij draaide hij ook nog Another Way Up, weet niet meer hij dat was of Placid K. Daarna wat wezen eten en chillen.

Na een tijdje gingen we maar richting Mental Theo in de early. Damn wat was het ineens druk daar! Wat zullen we er van zeggen: hij wist er een goed sfeertje van te maken maar dit had vrij weinig meer met early hardcore te maken. Ineens hoor je Masters Symphony EA Refix langs komen... heb je nog wel begrepen wat je aan het doen bent dan? Die happy hardcore nummers waren op zich wel lachen, en afsluiten met CL & MT - Ultimate Sex Track was wel heldig! We bleven nog ff staan voor Critical Mass, die openden met hun top10-hit Burning Love en die vind ik helemaal geweldig, maar daarna zijn we ook gelijk weer vertrokken.

We besloten om maar ff lekker een potje te gaan hardstylen! Luna vs Chain Reaction. Gek dat ik Minus is More en al die nummers na zo veel feesten nog niet zat ben. Ik blijf genieten wanneer platen als Torture, Furious en Answers voorbij komen. 'T is gewoon echt mijn ding blijkbaar. Dope set, en Luna gooide er weer een paar leuke, verrassende platen tussen. Overigens was de hardstyle dit jaar 2 keer zo groot als vorig jaar. Heel veel mensen die speciaal voor de raw-hardstyle kwamen... De sfeer overigens net zo geweldig. Niemand stond stil!

Een must-see voor mij was sowieso Dyprax. Zijn producties... mwah. Maar dit is met afstand het grootste talent achter de draaitafel van de mainstream-hardcore. Ik zie maar erg weinig DJ's die hun set zo logisch en fijn opbouwen als hij. En zijn platenkeuze is waanzinnig vet en verrassend. Zoveel eigen producties heeft hij niet en hij draait buiten zijn eigen werk eigenlijk nauwelijks MoH-nummers, wat hem gewoon super interessant maakt. Greepje uit zijn bazenset van gisteren: Hellsystem - Mad Pimp, Tommyknocker - Hurricane (hoogtepunt van de dag), Ultimate Baxtard-remix, Destination Heaven (die draait ie wel vaker trouwens), en de remix van Alles naar de klote: uitgekauwd maar blijft een verwoestend harde track! Afsluiten op tempo met Tieum & Angerfist - Just Know. Dyprax werd opnieuw held van de dag! :worship:

Begin van Negative A nog meegepikt, maar de rest stond niet op die herrie te wachten. Ik vond I:gor - Too Hot wel tegenvallen live. Hier thuis heeft dit nummer al enkele betonscheuren veroorzaakt maar ik vond m maar wat slapjes. We liepen door naar de HC Italia, had geen idee wie er draaide maar na een paar nummers merkte ik dat het om Traxtorm Gangstaz Allied ging. Altijd vet om Mad Dog - Welcome Down en Your Choice live te horen :worship: Unexist ging op een gegeven moment nog even freestylen, gaaf!

We zijn nog even bij de HC Italia blijven hangen voor Placid K. Wist niet wat ik van hem moest verwachten, en ik herkende ook een hoop nummers niet. Maar een lekker stijltje had ie wel, leuke mix tussen alternatieve mainstream en wat bekendere nummers (Wasting Away). We besloten nog maar ff het einde van B-Front mee te pikken: Everything Changes, Neophobia en Sleepwalker. Beetje slap als je bedenkt dat deze man veel hardere klappers in huis heeft.

Vervolgens, lekker slim maar niet heus: Tatanka en Zatox gezien, met een klein uitstapje naar Amnesys om wat vrienden te zoeken. Nummers van Amnesys waren toch wel heldig, wordt echter tijd dat deze man weer eens wat nieuws gaat produceren. Je kan niet voor de eeuwigheid teren op Refly en Elevation. Tatanka en Zatox... die Italianen begrijpen er gewoon totaal niks van. De set was op zich wel redelijk hard, en er zat een behoorlijk tempo in, maar wat een rampzalige opbouw weer. Afsluiten met Faster n Further... toen kon je me echt neerschieten.

Dan: twijfel of ik naar Zany moest gaan of naar de main. Toen Zany opende met Sky met Lighters hoefde het van mij ook niet meer. Loop je naar de main draaien Art Of Fighters A New Today. Jeuuuj. Gelukkig bouwden AoF hun set uitstekend op. Artwork-remix nog gehoord, en echt gruwelijk vet dat ze Shotgun erin gooiden! Ook de anthem nog gehoord natuurlijk, en als afsluiter natuurlijk Oh My Sun wat intussen een van de grootste hits van het jaar begint te worden.

De eer aan het Supreme Team om de boel in stijl af te sluiten. Ik sprak Outblast vorige week en die vertelde me al dat het vooral een grote handjes in de lucht-parade ging worden. M'n verwachtingen waren dus behoorlijk laag, maar het tempo zat er in het begin al lekker in. En mn verzoek om Base Alert - Zoo werd zowaar gehonoreerd. Genieten! Tot de helft van de set was het eigenlijk nog wel best te doen, maar als ik de rest van de TL zie... nee dankjewel. Té groot hitjesgehalte. Om half 11 van het terrein vertrokken, en vlak voordat het feest voorbij was zaten we op de snelweg. Gelukkig maar want het wegrijden daar was één groot drama.

Dominator was ook dit jaar weer gruwelijk, hoewel ik het vorig jaar veel leuker heb gehad. Ik was echt teveel bezig met mensen zoeken, praten, heen en weer lopen tussen verschillende area's en buiten de area's staan. Vorig jaar heb ik veel maar dan ook veel meer van de muziek mee gekregen. Erg zonde van m'n feest achteraf. Wat ook niet meehielp was dat ik gewoon zomaar ff 50 euro aan muntjes ineens kwijt was. Lekker bijdehand... En ik vond de sfeer ook wel iets minder dan vorig jaar, hoewel die nog steeds geweldig was. Doordat het uitverkocht was hier en daar ook wel te druk naar mijn mening. Vorig jaar was gewoon relaxter :)

Nog ff alles op een rijtje
+ strak georganiseerd
+ heerlijk geluid weer overal
+ gezelligheid
+ prima sets
+ main zag er geweldig uit

- Hardcore-feesten blijven hele vervelende figuren trekken. Het zijn er 1 op de 100 maar het blijft irritant. Mensen die tegen je aanschoppen, beuken, aggressief zijn... vermoeiend
- Ijsjes waren verstopt
- M'n eigen dag een beetje lopen vergallen door diverse dingen (sociaal doen en muntjes kwijt raken)

Doordat we vroeg vertrokken niks gemerkt van de parkeerproblemen en drama bij de kluisjes zoals vorig jaar. Beter zo. Verder telt dit feest gewoon nauwelijks minpunten. Niet mijn vetste feest ooit, maar zeker wel weer het vetste feest van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een feest :love: (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 13:00 
 

Er was een ijsjes stand tussen de MOH merch.. (vlak bij de zithoek bij de HC IT)

Vond het heel jammer dat ze geen pasta hadden... dat eet ik het liefst, verder was het wel allemaal in orde

alleen 2 uur over gedaan met die SCHIJT parkeerplaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, dat was een lekker feestje. :) Ik werd heel vrolijk van Predator & Ruffneck en Dark Raver vs Vince, maar ja, je blijft ook verliefd op een Day-Mar natuurlijk. :)

Vraagje trouwens: bij de Raw hardstyle draaiden ze de hardstyleversie van "The orange theme" van Cygnus X. Iemand enig idee hoe deze versie heette? En weten jullie toevallig ook hoe de hardcoreversie van datzelfde Orange Theme heet die werd gedraaid op de Main Stage? Bedankt alvast! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hexxys schreef:
Ja, dat was een lekker feestje. :) Ik werd heel vrolijk van Predator & Ruffneck en Dark Raver vs Vince, maar ja, je blijft ook verliefd op een Day-Mar natuurlijk. :)

Vraagje trouwens: bij de Raw hardstyle draaiden ze de hardstyleversie van "The orange theme" van Cygnus X. Iemand enig idee hoe deze versie heette? En weten jullie toevallig ook hoe de hardcoreversie van datzelfde Orange Theme heet die werd gedraaid op de Main Stage? Bedankt alvast! :)

Dat moet Psyko Punkz vs Sound Freakerz - Voices zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Dream Chaser schreef:
93Wesley93 schreef:
Stampen op strandzand? :huh:


Blijkt wel dat je daar nog nooit bent geweest.
Was vorig jaar echt geniaal namelijk raw HS stage op dat strandje!

Helaas te laat met kaartjes dit jaar, achja over 3 weken decibel :) .

Ben er inderdaad nooit geweest, nu moet ik me dus diep schamen? Mij leek het juist lastig op dat zand, maar niets is minder waar dus.

Over 2 weken The Qontinent-weekend, alle schade weer ff inhalen. :P


Dat hoor je me nergens zeggen ;)
Zijn toch meer feesten waar je op het zand staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 13:27 
 

zo maar is foto's sorteren en uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hexxys schreef:
Ja, dat was een lekker feestje. :) Ik werd heel vrolijk van Predator & Ruffneck en Dark Raver vs Vince, maar ja, je blijft ook verliefd op een Day-Mar natuurlijk. :)

Vraagje trouwens: bij de Raw hardstyle draaiden ze de hardstyleversie van "The orange theme" van Cygnus X. Iemand enig idee hoe deze versie heette? En weten jullie toevallig ook hoe de hardcoreversie van datzelfde Orange Theme heet die werd gedraaid op de Main Stage? Bedankt alvast! :)

Dat moet Psyko Punkz vs Sound Freakerz - Voices zijn. ;)


Dank je wel man! En als iemand weet wat de hardcoreversie van The Orange Theme is: gaarne! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 15:10 
 

Foto's staan online op mijn Facebook, Hyves en Partyflock.

Soon enough ook alle fimpjes op youtube (zo'n 3,5 gb aan film: HD)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten