Ik ben er ook niet bij hoor, dus das dan wel een troost, mja dat komt door ziekte
Ik ben er ook niet bij hoor, dus das dan wel een troost, mja dat komt door ziekte
But leave a little piece of skin, so the head won't fall ofwrote:Wacht jij maar als ik je weer zie op het volgende feest, i am gonna break your neck.wrote:Ik vond het gewoon grappig
Kaartje over? XDwrote:Helaas toch niet aanwezig vanwege een vervelende thuis situatie..
Kut man, mocht je 2 tickets over hebben, ik hoor et graagwrote:Helaas toch niet aanwezig vanwege een vervelende thuis situatie..
IK WAS EERST! D:wrote:Kut man, mocht je 2 tickets over hebben, ik hoor et graagwrote:Helaas toch niet aanwezig vanwege een vervelende thuis situatie..
Meh da's wel kut opzichwrote:![]()
ja ik ging er vanuit dat het niet uitverkocht zou raken, omdat dat andere keren ook niet was, en wist niet precies of ik na de vakantie nog in staat zou zijn (fysiek en financieel) om er naartoe te gaan, maar dat viel allemaal erg mee, dus kon mee
kijk ik eergister [toen was ik net thuis] voor het eerst weer, is het uitverkocht
dus eigenlijk te laat ja
Ja, maar dan moet er wel iemand met een ticket zijn XDwrote:met 1 maat van me maar, maar dan zou ik eigenlijk vanavond moeten weten of ik de ticket heb of niet, omdat ik nog 2 uur moet reizen naar uden, waar ik die maat op haal, en we door gaan naar eindhoven
dat ik in breda zit nu is niet heel handig, maar moest ivm het droppen van mn vakantiespullen op mn kamer (en ik heb de auto niet meer, en mn ouders zijn op vakantie, dus duurt reizen vet lang)
anders zou ik om half 10 de trein moeten nemen hier en dan ben ik om half 12 in uden, daar spullen pakken en door naar de bus in udenmaar dat had ik er wel voor over
maar als de ticket dan niet zeker is... dan doe ik het niet
dan maar decibel
dus dan is de ticket voor jou denkik
Kijk dat is tenminste een mooie stage. Die van defqon was dan wel hoog(Niet eens zo) maar de rest was niet echt goed opgevuld in de breedte ofzo.wrote:http://twitpic.com/5xvr5l
Haleluja
Blijkt wel dat je daar nog nooit bent geweest.wrote:Stampen op strandzand?
Ben er inderdaad nooit geweest, nu moet ik me dus diep schamen? Mij leek het juist lastig op dat zand, maar niets is minder waar dus.wrote:Blijkt wel dat je daar nog nooit bent geweest.wrote:Stampen op strandzand?
Was vorig jaar echt geniaal namelijk raw HS stage op dat strandje!
Helaas te laat met kaartjes dit jaar, achja over 3 weken decibel.
daar stond vorig jaar ook de raw hs stage. ziet er idd niet heel speciaal uit mja, als het geluid en de sfeer maar in orde zijn.wrote:dit is volgens mij Raw HS ? http://yfrog.com/h25iizqj ziet er wel klein en compact uit. Had er toch wel wille wezen denk
Ik doe met je mee!wrote:Ben er inderdaad nooit geweest, nu moet ik me dus diep schamen? Mij leek het juist lastig op dat zand, maar niets is minder waar dus.wrote:Blijkt wel dat je daar nog nooit bent geweest.wrote:Stampen op strandzand?
Was vorig jaar echt geniaal namelijk raw HS stage op dat strandje!
Helaas te laat met kaartjes dit jaar, achja over 3 weken decibel.
Over 2 weken The Qontinent-weekend, alle schade weer ff inhalen.