Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Foto's staan online op mijn Facebook, Hyves en Partyflock.

Soon enough ook alle fimpjes op youtube (zo'n 3,5 gb aan film: HD)

Ben benieuwd naar de filmpjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 15:53 
 

http://www.youtube.com/robkuh1990

HD filmpjes op 720.
geluid is soms kut (let wel, er zijn er nog aan het uploaden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand iets vernomen van de Project Hardcore Anthem die zou ook gedraaid worden voor het eerst
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daan waar is het mi puntje dat je mij hebt gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat was natuurlijk al algemeen bekend.
Nou speciaal nog één keer voor jou dan pikkie: IK HEB PIAAA GVD GEMIST MAN :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil wel weer terug :( dit was echt het beste feest waar ik ooit ben geweest :drool:

Ben de hele dag in de Italiaanse hardcore geweest, met soms een uitstapje naar de main en early.

Geweldig feest!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 18:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie ben ik gister trouwens allemaal tegen gekomen, werd een paar keer tegen me gezegd jij bent toch roberttt???


Geen flauw idee wie dat waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mental theo was vet (L)

Ik was pas om half 5 thuis.. wat een rot eind naar Sneek toe, bus vetrok ook pas om kwart over 1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:40 
 

2 uur..

2 uur vastgestaan op parkeerplaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:41 
 

Ohja: nog een minpuntje:

ik had v.d week mijn hand opgehaald (zie algemeen zever offtopic)

dus ik ging nieuwe pleisters halen omdat deze doorweekt waren door het watermeloen sap (was een goed groot stuk trouwens)
vroegen ze of ik hekken geklommen had, en meteen beveiliger erbij :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was half 3 thuis.

Tot kwart over 1 nog beetje gek staan doen bij de auto, op een gegeven moment stond t helemaal vol bij onze auto :D
Toen in 1 keer weggereden, kein probleem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Ohja: nog een minpuntje:

ik had v.d week mijn hand opgehaald (zie algemeen zever offtopic)

dus ik ging nieuwe pleisters halen omdat deze doorweekt waren door het watermeloen sap (was een goed groot stuk trouwens)
vroegen ze of ik hekken geklommen had, en meteen beveiliger erbij :|


Lol, wat een bullshit.

Nja zullen wel gewaarschuwd zijn voor eventuele mensen die binnen wouden komen zo, denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 20:10 
 

Ja, ik uitleggen dat ik orderpikker ben bij een magazijn en dat ik een drukgroep voor een koppeling moest pakken... die weggleed en daarom ik deze snee had.
ik meteen gezegt: hier, huid weggeknipt gisteren, bloeit nu niet

wil er gewoon geen vuil in hebben.. dus kom pleister halen tegen ontsteking..

die bewaker geloofde er niet veel van volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omg wat hou ik van Dominator!!! Wat een feest jezus! Als Dominator een vrouw was geweest had ik haar gelijk ten huwelijk gevraagd!! Pas langzaam begint het besef dat ik weer een heel faking jaar mag wachten voordat er weer een editie Dominator is.. Overal wel geweest, maar de heldenstage was natuurlijk de industrial hardcore. Laatste 3 uur alleen maar daar geweest en was echt gekkenhuis! Zo'n goede en energieke sfeer, kan er nog steeds niet over uit!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 01:31 
 
Hardtraxxer

Bij hardstyle feesten en bij overwegend hardstyle feesten met 1 of 2 hardcore stages sta ik vooral te spacen en te lullen. Dansen vind ik vaak een te langzaam tempo. Pas op het einde van het feest komt er een beetje pit in dan en ga ik dansen. Nu dus de hele dag los gegaan en dat voel ik hard! Mn heupen doen zeer! Haha :p En een keer geen spierpijn in mn kaken :p Vannacht maar 2 uur kunnen slapen. Steeds lag ik wakker, viel in slaap uiteindelijk, werd een half uur later wakker omdat enorm moest pissen, ging na het pissen terug in bed, weer tijdje wakker liggen, uiteindijk in slaap, wakker omdat ik moest pissen, etc. Toen ging de wekker, want had met wat familie en vrienden afgesproken naar moviepark duitsland te gaan. Vanaf iets van 14.00 kwam de vermoeidheid door en de spierpijn en pijn in mn voeten. Volgens mij werkte mn speed nog steeds een beetje, want tot 14.00 was ik de wakkerste :p Lopen ging op zich wel: even pijn en dan ging het. In de rij staan werd een hel vanaf 14.00. Mn voeten deden pijn! Op een bankje zitten voor een paar minuten en weer opstaan en gaan lopen was bijna niet te doen! Na defqon had ik nog makkelijk een pretparkje kunnen doen volgens mij. Maar dat non stop hakken bij dominator is niet goed te combineren met de volgende dag pretparken bezoeken... :p Voor de eerste keer spierpijn van het dansen en ben er blij over: het geeft mij het idee dat ik maximaal ben gegaan! Weer een jaar wachten nu op dominator. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 04:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hexxys schreef:
Nando schreef:
Hexxys schreef:
Ja, dat was een lekker feestje. :) Ik werd heel vrolijk van Predator & Ruffneck en Dark Raver vs Vince, maar ja, je blijft ook verliefd op een Day-Mar natuurlijk. :)

Vraagje trouwens: bij de Raw hardstyle draaiden ze de hardstyleversie van "The orange theme" van Cygnus X. Iemand enig idee hoe deze versie heette? En weten jullie toevallig ook hoe de hardcoreversie van datzelfde Orange Theme heet die werd gedraaid op de Main Stage? Bedankt alvast! :)

Dat moet Psyko Punkz vs Sound Freakerz - Voices zijn. ;)


Dank je wel man! En als iemand weet wat de hardcoreversie van The Orange Theme is: gaarne! :)


Tha Playah - Clockwork
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Omg wat hou ik van Dominator!!! Wat een feest jezus! Als Dominator een vrouw was geweest had ik haar gelijk ten huwelijk gevraagd!! Pas langzaam begint het besef dat ik weer een heel faking jaar mag wachten voordat er weer een editie Dominator is.. Overal wel geweest, maar de heldenstage was natuurlijk de industrial hardcore. Laatste 3 uur alleen maar daar geweest en was echt gekkenhuis! Zo'n goede en energieke sfeer, kan er nog steeds niet over uit!! (L)


Jammer dat ik jou niet ben tegengekomen haha, Industrial stage was zeker baas... Maar ik vond alles wel vet, op de hardstyle na :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kunnen we alweer naar Dominator? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 18:36 
 

wie ben ik eigenlijk tegen gekomen die naar TSS ging toen ik ff bij Zany stond?
Je was ook bij WISH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Milán schreef:
Omg wat hou ik van Dominator!!! Wat een feest jezus! Als Dominator een vrouw was geweest had ik haar gelijk ten huwelijk gevraagd!! Pas langzaam begint het besef dat ik weer een heel faking jaar mag wachten voordat er weer een editie Dominator is.. Overal wel geweest, maar de heldenstage was natuurlijk de industrial hardcore. Laatste 3 uur alleen maar daar geweest en was echt gekkenhuis! Zo'n goede en energieke sfeer, kan er nog steeds niet over uit!! (L)


Jammer dat ik jou niet ben tegengekomen haha, Industrial stage was zeker baas... Maar ik vond alles wel vet, op de hardstyle na :huh:

Hardstyle was ook goed te doen hoor, wat een sfeer hing daar. Helemaal uit m'n dak gegaan tijdens bij de MiM & B-Front! Verder was de industrial ook geniaal, met als hoogtepunt TSS Live :love: :worship: :loving: Italian niet veel geweest, maar Unexist was wel weer held! :drool: En tot mijn verbazing heb ik me ook ruime tijd vermaakt bij de Terror, damn wat een geweld daar! :D En laatste half uur op de main was ook wel lekker. Kortom, heerlijk vermaakt en ik snap Daniël's voorliefde voor Industrial nu hartstikke goed haha :P Een nieuwe verslaving is geboren (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Tha Playah - Clockwork


Daar word ik heel vrolijk van. Bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Mijn nieuwe verslaving is toch de early hardcore op feesten, alleen maar kwaliteits-dj's! :worship:


Eens, altijd wel lekkere muziek. En het grote voordeel: early beukt lekker door. Bij hedendaagse hardcore heb je soms toch wat te veel breaks, is lastiger om in te komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 02:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Mijn nieuwe verslaving is toch de early hardcore op feesten, alleen maar kwaliteits-dj's! :worship:


Standaard dabei als Buzz Fuzz of Bass-D & King Matthew of Neophyte een early setje gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
D-Nemacyst schreef:
Project 141 schreef:
Mijn nieuwe verslaving is toch de early hardcore op feesten, alleen maar kwaliteits-dj's! :worship:


Standaard dabei als Buzz Fuzz of Bass-D & King Matthew of Neophyte een early setje gaat draaien.


Nou Vince & Darkraver zijn voor mij ook een zekerheidje! :D


Was vroeger nooit zo'n fan van de shadowlands terrorists. :) (Vince & J.D.A.)
Hoewel het wel vet zou zijn om J.D.A. nog is een keer te zien draaien, die man heeft skills.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:48 
 
Hardtraxxer

kben er van overtuigd dat die aftermovie echt SUPER vet ga worden. Kan al nie wachten :)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten