Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
5 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Aanwezig!! 
K
2 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Ik weet niet of ik hier mag plaatsen maar zijn er nog mensen uit omgeving Tilburg die vervoer zoeken naar Dominator???? 
greetz1
greetz1
Kaartje binnen.
Belooft een mooi feestje te worden met dhr. Olijfboompje. 
Ga denk last minute kaartje jagen. Scheelt me ook lekker wat knaken.
Scheelt inderdaad een hoop knaken maar niet in jou voordeel. Vorig jaar was t net uitverkocht voor het feest en gingen er kaarten van 200 euro rond op marktplaats.wrote:Ga denk last minute kaartje jagen. Scheelt me ook lekker wat knaken.
Ik verkoop nog een kaartje voor €50,- , scheel je wel een paar knaken 
Dan heb ik maar pech, zo'n groet drang heb ik ook weer niet om te gaan. Maar het is mooi meegenomen :pwrote:Scheelt inderdaad een hoop knaken maar niet in jou voordeel. Vorig jaar was t net uitverkocht voor het feest en gingen er kaarten van 200 euro rond op marktplaats.wrote:Ga denk last minute kaartje jagen. Scheelt me ook lekker wat knaken.
Wat is dat nou weer voor kwats, Jorn
Weer eens hakken, zagen, snoeien met Jorn 
Ga morgen een week op vakantie, dat kost ook geld hé. Maar mits de financiële situatie het toelaat, kan ik misschien wel sowieso gaan. To be continued dus.wrote:Wat is dat nou weer voor kwats, JornWeer eens hakken, zagen, snoeien met Jorn
(Lijkt me overigens wel weer gezellig.
C
Waar blijft Anthem? 
Denk dat die niet komt, anders zou die toch al een tijdje bekend moeten zijn en de CD's ook.
G
of ze doen net als defqon, zo min mogelijk releasen
Na lang nadenken ben ik hier toch aanwezig
Lekker in de 'outcast' rammen 
C
Wordt dus gezellig.... gaan er weer hoop van hier
Kswoosh, Roberttt, Chukkels (toch?) Jeff3rd (toch?) Dawasiknie (tock), Kaboem, Olijfboompje + Iris
Ging Nemesysz ook niet hierheen?
Maarja, jullie gaan toch op uitzondering van mij, roberttt en kaboem beetje hardstylen..
Hardstyle hoort niet op Dominator
Kswoosh, Roberttt, Chukkels (toch?) Jeff3rd (toch?) Dawasiknie (tock), Kaboem, Olijfboompje + Iris
Maarja, jullie gaan toch op uitzondering van mij, roberttt en kaboem beetje hardstylen..
Hardstylen op een puur hardcore feest, nah dat dacht ik niet 
En mij niet noemen?wrote:Wordt dus gezellig.... gaan er weer hoop van hier
Vorig jaar stond ik de hele dag in Italia, jammer dat die er niet meer is 
De International Cast mag je heus nog wel zo noemen hoorwrote:Vorig jaar stond ik de hele dag in Italia, jammer dat die er niet meer is
Daar staan 4 Italianen... Maar wel de beste 2.wrote:De International Cast mag je heus nog wel zo noemen hoorwrote:Vorig jaar stond ik de hele dag in Italia, jammer dat die er niet meer is
Ja ok, Spanje is er bij gekomen. Beetje de Traxtorm vs Hardcore Blasters stage, met nog een paar. Niks mis mee verder, sort of de opvolger hewrote:Daar staan 4 Italianen... Maar wel de beste 2.wrote:De International Cast mag je heus nog wel zo noemen hoorwrote:Vorig jaar stond ik de hele dag in Italia, jammer dat die er niet meer is
Duitsland, Frankrijk, Noorwegen, Engeland, Noorwegen, België, Schotland en de USA zijn ook vertegenwoordigd in die area hoorwrote:Ja ok, Spanje is er bij gekomen. Beetje de Traxtorm vs Hardcore Blasters stage, met nog een paar. Niks mis mee verder, sort of de opvolger hewrote:Daar staan 4 Italianen... Maar wel de beste 2.wrote: De International Cast mag je heus nog wel zo noemen hoor
K
Outcast 
Who was there
Nobody has said they're going yet.