Heel jammer, was hier graag naar toe gegaan. Ben benieuwd wat voor nieuwe locatie Pieter weet te strikken.
Last edited by Redman on , edited 1 time in total.
Jaaaawrote:Dynamo?
Wel meer dan 2.wrote:Dacht te lezen dat de twee tenten voor The Dome beide ook failliet zijn gegaan of zo?wrote:Maar erg lullig voor 'm idd. Blijft een aparte locatie he, las dat het al vaker mis ging daar?
Ben nog nooit in Amstelveen geweest manwrote:Misschien is P60 in Amstelveen wat als locatie, daar waar Rik zijn The Funky Cat houd
wrote:Ben nog nooit in Amstelveen geweest manwrote:Misschien is P60 in Amstelveen wat als locatie, daar waar Rik zijn The Funky Cat houd
Eigenlijk maar 1, Supreme. The Level is toen gewoon verkocht.wrote:Wel meer dan 2.wrote:Dacht te lezen dat de twee tenten voor The Dome beide ook failliet zijn gegaan of zo?wrote:Maar erg lullig voor 'm idd. Blijft een aparte locatie he, las dat het al vaker mis ging daar?
Verkocht met een naderend faillissement.wrote:The Level is toen gewoon verkocht.
Ik hoop het niet. De enige reden dat ik nog niet bij TFC ben geweest is vanwege de lange afstandwrote:Heel sneu voor Pieter![]()
Misschien is P60 in Amstelveen wat als locatie, daar waar Rik zijn The Funky Cat houd
P60 is maar tot 5:00 open, wel een beetje vroeg imowrote:Misschien is P60 in Amstelveen wat als locatie, daar waar Rik zijn The Funky Cat houd
P60 is maar tot 5:00 open, wel een beetje vroeg imowrote:Misschien is P60 in Amstelveen wat als locatie, daar waar Rik zijn The Funky Cat houd
Denk dat die bedoelt dat 05:00 niet handig voor mensen die met het openbaar vervoer komen.wrote:Dan begin je eerder, zie het probleem niet hoor
Laatste postte de level weer wat op FB, dus misschien terugkomst ?wrote:Verkocht met een naderend faillissement.wrote:The Level is toen gewoon verkocht.
Op een vrijdag zou wel kunnen, verbinding is ook om 5:00 een stuk beter dan!wrote:Denk dat die bedoelt dat 05:00 niet handig voor mensen die met het openbaar vervoer komen.wrote:Dan begin je eerder, zie het probleem niet hoor
Ik stem hier wel in mee.wrote:Hoop eigenlijk niet op de P60![]()
Arnhem is qua afstand net wat makkelijker. Hedon Zwolle geen optie?