Paard van Troje, Gebroeders de Nobelwrote:Regio Haaglanden nieuwe locatie!!!!![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Moet ook rekening gehouden worden waar het gros van de Theracords liefhebbers zich bevinden hé. Je kunt wel Theracords feest in Zuid-Holland gaan houden maar daar krijg je de keet helemaal niet vol.
Krijg je al dat Brabants Dagjesmens tuig!!!
Nee grapje, maar feesten in het Paard idd oid trekken prima volle zalen
Nee grapje, maar feesten in het Paard idd oid trekken prima volle zalen
Waar zitten de meeste TC fans dan? Gelderland?wrote:Moet ook rekening gehouden worden waar het gros van de Theracords liefhebbers zich bevinden hé. Je kunt wel Theracords feest in Zuid-Holland gaan houden maar daar krijg je de keet helemaal niet vol.
Yes, omgeving Arnhem voornamelijk.wrote:Waar zitten de meeste TC fans dan? Gelderland?
In een speciale wijk.wrote:Yes, omgeving Arnhem voornamelijk.wrote:Waar zitten de meeste TC fans dan? Gelderland?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
He, de radstake, wil die zich hier niet voor lenen.
In het verleden ook wel leuke nachten gehad met degos en redone.
In het verleden ook wel leuke nachten gehad met degos en redone.
Nee, ik ben daar net weg.wrote:Come to chile pls.
Supertof om ieders medeleven te lezen, dank jullie wel! Wij zijn uiteraard al druk bezig met t zoeken voor andere locaties maar dus ook een andere datum om de kwaliteit van de avond en de aanloop er naar toe te waarborgen.

Wij zitten zelf natuurlijk in zuid-oost Nederland, dus de driehoek Eindhoven - Arnhem - Venlo is altijd wel n beetje ons gebied geweestwrote:Waar zitten de meeste TC fans dan?
Aah oke grappig, wist niet dat dit zo'n specifiek gegeven was. Wij Achterhoekers zijn wel bang voor een vervangend feest in omgeving Venlo moet ik zeggenwrote: Wij zitten zelf natuurlijk in zuid-oost Nederland, dus de driehoek Eindhoven - Arnhem - Venlo is altijd wel n beetje ons gebied geweest
Maargoed we gaan het wel zien
Haha, nou ik wil eerst in de regio Arnhem/Nijmegen kijken en daarna wordt het Eindhoven.
Er komt binnenkort ook nog een nieuwe Thera Invites aan in mn eigen dorpje, dus in Noord Limburg zal ik de solo avond sowieso niet gaan doen
Er komt binnenkort ook nog een nieuwe Thera Invites aan in mn eigen dorpje, dus in Noord Limburg zal ik de solo avond sowieso niet gaan doen
Perfectwrote:Haha, nou ik wil eerst in de regio Arnhem/Nijmegen kijken
Ik kan me zo 1, 2, 3 niet iets bedenken in de regio Arnhem/Nijmegen wat de kwaliteit en capaciteit kan bieden van The Dome. Je komt snel bij The Mansion, Loft of Van Buren uit maar dat is imo. echt 3x niks.wrote:ik wil eerst in de regio Arnhem/Nijmegen kijken
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Luxor Live? Nog nooit in The Dome geweest, dus zou niet weten of het vergelijkbaar iswrote:Ik kan me zo 1, 2, 3 niet iets bedenken in de regio Arnhem/Nijmegen wat de kwaliteit en capaciteit kan bieden van The Dome.wrote:ik wil eerst in de regio Arnhem/Nijmegen kijken
Die vragen absurd veel geld. Als Pieter de boel weet uit te verkopen zal hij nog verlies draaien.wrote:Luxor Live? Nog nooit in The Dome geweest, dus zou niet weten of het vergelijkbaar is
Luxor Live zou ik inderdaad fantastisch vinden, maar heb alle kosten op n rijtje gezet en dan is dat gewoon een te groot financieel risico. Iets wat ik in deze tijd toch t liefst zoveel mogelijk wil vermijden 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Allang blij dat het dus geen westen van het land gaat worden. Limburg en Nijmegen kan ik nog wel via Duitsland mooi rijden.
We zien het wel. Ik zie de datum en locatie wel tegemoet.
We zien het wel. Ik zie de datum en locatie wel tegemoet.
Clubcafe van Vitessewrote:Zalencentrum De Valom
Hier zijn vroeger wel 2 feesten geweest haha.wrote:Zalencentrum De Valom
https://partyflock.nl/party/31223:Dance-your-ass-off
https://partyflock.nl/party/44159:Dance-your-ass-off