Ik ben heen gegaan, en vond het echt geweldig.
Bij binnenkomst wil ik me kaartje op me mobiel zoeken bij Im In, bleek dat ik me kaartje niet geactiveerd hard.
Dus ik met iemand aan het bellen of ze een kaartje op ticketswap wilde kopen en naar me op kon sturen.
Bijna betaald, komt er een gozer naar me toe waarvan ik een kaartje kreeg! Thanks
Op tijdmachine vrijdag was ik me 1 oortje kwijtgeraakt

(doei 165eu)
Dus had geen oordopjes in sinds tijden, en vond het geluid echt goed! Stond wel in het midden vooraan.
Achteraan en aan de zijkanten was het idd iets minder. De lage tonen waren misschien iets teveel aanwezig, dat zeker ook aan de zijkanten en achterin.
Maar he, de locatie is net een week open, en er werden speciale doeken opgehangen voor het geluid. Er is nog niks groots verbouwd,
Was ook flink uitgepakt met veel led schermen vette visuals.. lasers, lampen, co2 kannonen, vuurmachines etc.
Vloer is ook fijn! gewoon steen, totaal niet glad.
Werd ook heerlijk gedraaid!
Promo vs Amnesys viel wat tegen, begin van Wars Industry werden ook hoop vage platen gedraaid zonder diepe kicks.
Setjes van de avond waren sowieso Destructive Tendencies (& F.Noize) en Partyraiser. Van zijn hele set kon ik denk ik 4/5 nummers, echt wauw!
Enige minpuntje misschien is dat ze de rookruimte voor de wc's hadden gestopt, echt goor!
Volk wat er rond liep viel me ook wel mee.. alsnog wel een aantal leipo's die heen en weer aan het springen waren.
Maar sfeer zat er wel goed in, gezellige mensen en tot het laatste uurtje nog lopen knallen!