Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
En de winnaar is Roy Wisselink die natuurlijk Erna Te Loo mee gaat nemen! PM ff je gegevens door en dan zorg ik er voor dat je op de gastenlijst komt!

Haha, m'n ma op de gastenlijst van een Hardstyle feest. Wat goed :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
En de winnaar is Roy Wisselink die natuurlijk Erna Te Loo mee gaat nemen! PM ff je gegevens door en dan zorg ik er voor dat je op de gastenlijst komt!

Haha, m'n ma op de gastenlijst van een Hardstyle feest. Wat goed :cry:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dat wordt schuifelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt eraan of Janus gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ligt eraan of Janus gaat

Hahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
En de winnaar is Roy Wisselink die natuurlijk Erna Te Loo mee gaat nemen! PM ff je gegevens door en dan zorg ik er voor dat je op de gastenlijst komt!

Haha, m'n ma op de gastenlijst van een Hardstyle feest. Wat goed :cry:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 09:37 
 
Hardtraxx Elite

Hahaha geniaal xd

Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 17:04 
 
Hardtraxxer

misschien een kijkje nemen, is om de hoek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 05:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond t super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 05:54 
 
Hardtraxx Addict

Wat een veest :worship:

Heerlijk snoeien met Dominic, Tom, Edward, Ramon en Maarten-Marijn!

2-1 momentje was lachen :D

zoveel platen gehoord waar we het in de auto nog over hadden :p echt Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inderdaad een super leuke avond gehad! hing al met al een hele leuke sfeer, en je zag dat de DJ's er ook van genoten.

Geweldige nummers gehoord, maar die Hans Teeuwen dj Tool van Frequencerz komt me inmiddels wel echt de strot uit, was 1 keer leuk... meer niet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 13:22 
 
Hardtraxx Elite

Ja, dit was echt heel tof! :D
Samen met Bart0ving, mmkoens en een maatje van mij richting de Achterhoek afgereisd.

Het begon al met de TE heerlijke trackkeuze van Zirkum. To Protect And Serve, Bitcrusher (Chris One Remix), Convictions (Exit Mind Remix), Formula (2012 Edit), The Shadow, Evil Is Near (Exit Mind & Zirkum Remix), Place Of Power, Low Frequencies, Pattern 2, Who Is Calling (Chris One Remix) :woot: , Before The Storm (The Machine Remix), The Louder Gospel (Exit Mind Mashup), Freakz At Night en nog een nieuwe track (volgens mij van zichzelf) die ging ook echt SNOEIHARD!
Hij draaide nog veel meer toffe tracks, maar die kan ik me zo niet herinneren.. *wacht op verslag van DOMO* xd

Avond was verder gewoon super gezellig, biertap achter de DJ booth.. DJ's steeds bier uitdelen enzo. Gewoon geniaal!

Hele avond pal vooraan gestaan. Behalve het eerste half uur Frequencerz even uitgerust.. Maar bij Mashup 3.0, Das Weite Land, Hollow, Schizophrenic etc. lukt het niet echt om uit te rusten!

Thera draaide ook weer heerlijke tracks.. o.a. Twilight Zone 2014, Futile, Boom Bashing (Live Mix), This Fine Mind (Mashup), Dismissed, Rotten From The Inside, And It Goes :woot: , Easy Killer (Loudness Edit), MF Punk (DJ Thera Remix), New System :woot: , Welcome (Extreme? Live Mix), Bang Bang (Knock Out DJ Tool), Level, Formula en nog meer, maar dat weet ik zo allemaal niet meer.

D&R draaiden veel tracks van zichzelf, veel oud werk ook.. Echt belachelijk dik. Ze stonden zelf ook een potje te genieten van deze avond.. Prachtig om te zien hoeveel plezier ze in hun 'werk' hebben!

Laatste kwartiertje werd er Hardcore gedraaid en hebben we besloten om te gaan.

Helaas WEER geen Drugs Of Choice live kunnen aanschouwen (die wou ik zo graag eens live horen :P )

Plus- en minpunten:
+ Geluid
+ Alle tracklists
+ Gezelligheid
+ Sfeer vooraan
+ Muntprijs
+ Geen wachtrijen bij ingang

- Muziek viel een paar keer uit
- Bij vlagen was het erg warm
- VDK-gehalte lag echt hoog
- Irritante lui die bij tracks als Snelkookpan en Rebel To The Grave allemaal naar voren gaan keihard beuken (op een verkeerde manier dan he)
- Paar VDK figuren vooraan die constant aan je gingen zitten of tegen je gaan praten terwijl er tracks als Dismissed gedraaid worden......

Verder was het echt boven verwachting goed :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Was inderdaad zijn nieuwe, filmpje ervan is at the moment aan het verzenden :P inclusief uitval. Volgens mij gaat die The Change heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 13:46 
 
Hardtraxx Elite

Wat een feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Was inderdaad zijn nieuwe, filmpje ervan is at the moment aan het verzenden :P inclusief uitval. Volgens mij gaat die The Change heten.


haha ja dat was wel een lullig momentje, nummer was wel gruwelijk trouwens...

Die tap achter de bar ook inderdaad haha, prachtig. :thumbsup: Vond vdk gehalte juist nog wel mee vallen, zaten er wel tussen natuurlijk, maar in vergelijking met Black-out een paar weken terug vond ik het reuze meevallen

(black-out en gisteren ook de bob geweest, dus dan let je er misschien ook iets meer op)

had juist het idee dat er gewoon veel gezopen werd, past ook wat beter bij het concept volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik was ook de Bob , maar vdk gehalte was hoog hoor, ook jongentjes van 15/16 :p
Maar is ook niet zo erg. Zo vervelend zijn die ook weer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke avond! Heb alleen Frequencerz grotendeels overgeslagen vanwege de anabooltjes die vooraan stoer stonden te doen.. +1 voor Zirkum die draaide platen als 2.17 en Bitcrusher Remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Gezellig feest gehad! Rotten From The Inside :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 17:18 
 
Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Heerlijke avond! Heb alleen Frequencerz grotendeels overgeslagen vanwege de anabooltjes die vooraan stoer stonden te doen.. +1 voor Zirkum die draaide platen als 2.17 en Bitcrusher Remix :worship:

Ohja! 2.17 ook inderdaad. Heeeeeerlijke track _0_
Al een hele poos niet meer gehoord.. best ondergewaardeerde plaat eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:

2-1 momentje was lachen :D

Was jij dat op het podium? Godsamme wat was dat gĂȘnant dat je/die jongen na een aantal hints van de MC niet het podium verliet maar gewoon bleef losgaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 19:28 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Bart0ving schreef:

2-1 momentje was lachen :D

Was jij dat op het podium? Godsamme wat was dat gĂȘnant dat je/die jongen na een aantal hints van de MC niet het podium verliet maar gewoon bleef losgaan >.<

Hoezo dat? Hij wou er na 2-1 al af gaan, maar Thijs/Degos riep hem zelfs terug dat 'ie moest blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh sorry, dat heb ik niet meegekregen. Ik kreeg wel mee dat de MC een paar hints gaf dat het tijd was voor hem om van het podium af te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Oh sorry, dat heb ik niet meegekregen. Ik kreeg wel mee dat de MC een paar hints gaf dat het tijd was voor hem om van het podium af te gaan :P

leek zo ongemakkelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 20:36 
 
Hardtraxx Addict

Ja liep beetje apart xd maar vond wel lachen om mee te maken
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten