Zozo, scheelt je toch alweer €10.-wrote:ook aanwezig met flevoboys! gratiz
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
tog zeker weer 4 biertjeswrote:Zozo, scheelt je toch alweer €10.-wrote:ook aanwezig met flevoboys! gratiz
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Ik zal de kruk vast voor je bezet houdenwrote:Ja, ik probeer aanwezig te zijn. Lijkt me wel leuk.
-
E
Doe maar niet want ik ga er waarschijnlijk mee gooien...wrote:Ik zal de kruk vast voor je bezet houdenwrote:Ja, ik probeer aanwezig te zijn. Lijkt me wel leuk.![]()
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Zirkum @ Achterhoeks Beuken Promo Mix:
View on SoundCloud
Tracklist:
01. Brennan Heart - Zaag Tool (Scantraxx Live)
02. Noisecontrollers - Macabre 2010
03. The Vision - Evil Is Near (Exit Mind & Zirkum Remix)
04. Prefix & Density vs Solutio - Artillery
05. Audiofreq & The Prophet - The Louder Gospel (Exit Mind Mashup)
06. Solutio - Low Frequencies
07. Adaro - The Haunter Of The Dark
08. E-Force - Freakz At Night
09. The Prophet - Louder
10. The Machine - Rollin'
11. The R3bels - Pattern 2
View on SoundCloud
Tracklist:
01. Brennan Heart - Zaag Tool (Scantraxx Live)
02. Noisecontrollers - Macabre 2010
03. The Vision - Evil Is Near (Exit Mind & Zirkum Remix)
04. Prefix & Density vs Solutio - Artillery
05. Audiofreq & The Prophet - The Louder Gospel (Exit Mind Mashup)
06. Solutio - Low Frequencies
07. Adaro - The Haunter Of The Dark
08. E-Force - Freakz At Night
09. The Prophet - Louder
10. The Machine - Rollin'
11. The R3bels - Pattern 2
wrote:Ik zal de kruk vast voor je bezet houdenwrote:Ja, ik probeer aanwezig te zijn. Lijkt me wel leuk.![]()
-
A
Mijn moeder wist mij afgelopen week te vertellen dat ze met een vriendin van haar kaarten voor Qlimax gaat proberen te bemachtigen. Prachtig. Mn zusje wil ook dus dat wordt een leuk avondje uit met het gezinwrote:wrote:Hopelijk kan ik m'n moeder nu ook eens meeslepen.
Wtfwrote:Mijn moeder wist mij afgelopen week te vertellen dat ze met een vriendin van haar kaarten voor Qlimax gaat proberen te bemachtigen. Prachtig. Mn zusje wil ook dus dat wordt een leuk avondje uit met het gezinwrote:wrote:Hopelijk kan ik m'n moeder nu ook eens meeslepen.
Rustig kopje koffie drinken tijdens de saaie acts.
-
S
Dat doe ik zoiezowrote: Rustig kopje koffie drinken tijdens de saaie acts.
helaas hebben ze bijna nooit koffie
Prachtig om tijdens Q-Base in de vroege uurtjes 3x op en neer te lopen voor een bak koffie en dan terug naar die Hangar sjouwen. Mooie verbaasde gezichten als ik daar op m'n gemak m'n bakkie pleur sta weg te werken.
Haha godver, waarom heb ik daar nooit over nagedacht?wrote: Prachtig om tijdens Q-Base in de vroege uurtjes 3x op en neer te lopen voor een bak koffie en dan terug naar die Hangar sjouwen. Mooie verbaasde gezichten als ik daar op m'n gemak m'n bakkie pleur sta weg te werken.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Geniaalwrote: Prachtig om tijdens Q-Base in de vroege uurtjes 3x op en neer te lopen voor een bak koffie en dan terug naar die Hangar sjouwen. Mooie verbaasde gezichten als ik daar op m'n gemak m'n bakkie pleur sta weg te werken.
Sowieso aanwezig trouwens! D&R
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Kaartjes gewonnen van MC Livid
Aanwezig dus!
Aanwezig dus!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Gezellig! 
Ze moeten sws overal koffie schenken op feestenwrote:Haha godver, waarom heb ik daar nooit over nagedacht?wrote: Prachtig om tijdens Q-Base in de vroege uurtjes 3x op en neer te lopen voor een bak koffie en dan terug naar die Hangar sjouwen. Mooie verbaasde gezichten als ik daar op m'n gemak m'n bakkie pleur sta weg te werken.Dat ga ik ook doen.
hahaha, krantje erbij, zie het zo voor mewrote:wrote:wrote: Prachtig om tijdens Q-Base in de vroege uurtjes 3x op en neer te lopen voor een bak koffie en dan terug naar die Hangar sjouwen. Mooie verbaasde gezichten als ik daar op m'n gemak m'n bakkie pleur sta weg te werken.
-
DHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Jul 2025
Que de Starbuckskraampjeswrote:Ze moeten sws overal koffie schenken op feestenwrote:Haha godver, waarom heb ik daar nooit over nagedacht?wrote: Prachtig om tijdens Q-Base in de vroege uurtjes 3x op en neer te lopen voor een bak koffie en dan terug naar die Hangar sjouwen. Mooie verbaasde gezichten als ik daar op m'n gemak m'n bakkie pleur sta weg te werken.Dat ga ik ook doen.
-
S

-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Begin hier echt zin in te krijgen!
Hopelijk zet Zirkum weer net zo'n bazenlijst neer als op Bass Protocol
Hopelijk zet Zirkum weer net zo'n bazenlijst neer als op Bass Protocol
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dit gaat wel een leuk feestje worden dacht ik zo! 
Sowieso draaien D&R Adje - Hele meneer