Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! 5e weekend op een rij! Maar dit keer in plaats van op Rivera Beach op de Defqon camping. Kijk er écht heel erg naar uit :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 19:20 
 
Hardtraxx Addict

Zeker weer aanwezig, nog geen weekend gemist en ben dat ook niet van plan de komende jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zeker weer aanwezig, nog geen weekend gemist en ben dat ook niet van plan de komende jaren.

Benieuwd naar je opbouwfoto's pik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
heggenschaar schreef:
Zeker weer aanwezig, nog geen weekend gemist en ben dat ook niet van plan de komende jaren.


Benieuwd naar je opbouwfoto's, pik!


Voordat die t verkeerde idee gaat krijgen even een , neergezet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 16:04 
 
Hardtraxxer

Sowieso weer aanwezig dit weekend, 4e weekend op rij, kan niet wachten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Sowieso weer aanwezig dit weekend, 4e weekend op rij, kan niet wachten :thumbsup:

Dit dus! Op camping 5 naast het toiletgebouw weer onze vaste stek opzoeken :loving:

Morgen de pre-registratie in de mail:
Q-dance
Gepubliceerd op 9 feb. 2018
GEABONNEERD 577K
Subscribe Subscribed Unsubscribe

An epic endeavour, Victory Forever⚔️ ! This is the Defqon.1 2017 aftermovie. The Defqon.1 2018 registration starts 14 February. For more info about tickets, registration and everything else, go to Defqon1.com.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekendje aanwezig denk ik, zie weer een after met d'n hekzitter aan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:47 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Sjaakie P schreef:
Sowieso weer aanwezig dit weekend, 4e weekend op rij, kan niet wachten :thumbsup:

Dit dus! Op camping 5 naast het toiletgebouw weer onze vaste stek opzoeken :loving:

Mij lijkt camping 5/6 dus niet zo heel chill. Oké, +10000 voor dat je niet met al jouw zooi over die brug moet, maar ik ga graag tussendoor nog even naar de tent (soms voor zaken die in dit topic horen, maar verder ook gewoon om nog spullen te pakken/droppen of even rustig bij te komen) en dan lijkt mij het juist kut als je telkens die brug over moet, al helemaal als je dat grafeind naar veld 6 moet lopen. Hoe doen al die liefhebbers van veld 5/6 dit dan, sjouwen jullie dan de hele dag met alle zooi die je mogelijk nodig hebt of nemen jullie die grote afstand/de brug maar voor lief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je gaat 's middags naar het festival -> Je stampt de ziel uit je lijf -> Je gaat slapen -> Repeat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Hoe doen al die liefhebbers van veld 5/6 dit dan, sjouwen jullie dan de hele dag met alle zooi die je mogelijk nodig hebt of nemen jullie die grote afstand/de brug maar voor lief?


Wat zou je allemaal mee moeten nemen naar het terrein dan? :lol: ga jij met complete bepakking die kant op ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Sjaakie P schreef:
Hoe doen al die liefhebbers van veld 5/6 dit dan, sjouwen jullie dan de hele dag met alle zooi die je mogelijk nodig hebt of nemen jullie die grote afstand/de brug maar voor lief?


Wat zou je allemaal mee moeten nemen naar het terrein dan? :lol: ga jij met complete bepakking die kant op ofzo

Mondkapje, MM bomber jacket, 3 powerbanks om RSU filmpjes te maken, een Warface waaier, opblaasbare hamer, een Frequencerz pet en de linker schoen van Hard4Us.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet de pepschep niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 23:31 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Steffnov schreef:
Sjaakie P schreef:
Hoe doen al die liefhebbers van veld 5/6 dit dan, sjouwen jullie dan de hele dag met alle zooi die je mogelijk nodig hebt of nemen jullie die grote afstand/de brug maar voor lief?


Wat zou je allemaal mee moeten nemen naar het terrein dan? :lol: ga jij met complete bepakking die kant op ofzo

Mondkapje, MM bomber jacket, 3 powerbanks om RSU filmpjes te maken, een Warface waaier, opblaasbare hamer, een Frequencerz pet en de linker schoen van Hard4Us.

:lol: :lol:

Bijvoorbeeld een extra jas of vest voor in de avond wanneer het wat kouder is, powerbank, pinpas oid om muntjes te kopen. Hoef die dingen echt niet de hele dag bij me te dragen

Grim schreef:
Vergeet de pepschep niet

Ja die hoef ik ook niet de hele tijd op me te dragen eigenlijk, stel ze pikken je er een keer random tussenuit dan ben je de sjaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 00:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Bijvoorbeeld een extra jas of vest voor in de avond wanneer het wat kouder is, powerbank, pinpas oid om muntjes te kopen. Hoef die dingen echt niet de hele dag bij me te dragen

Je kan eventueel ook gewoon een kluisje op het terrein halen om daar spullen in te leggen die je overdag wellicht nodig denkt te hebben. Hoef je maar één keer spullen mee van en naar de tent te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Je gaat 's middags naar het festival -> Je stampt de ziel uit je lijf -> Je gaat slapen -> Repeat


Precies. Je neemt je portemonnee mee en je bent good to go. Was kamp 6 vorig jaar en zou het zo weer doen, heerlijk nacht rust heb je daar in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Vergeet de pepschep niet


Ik lees al 3 keer achter elkaar poepschep en had het vermoeden dat er geen toiletten waren in de buurt veld 5 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Helicaze schreef:
Je gaat 's middags naar het festival -> Je stampt de ziel uit je lijf -> Je gaat slapen -> Repeat


Precies. Je neemt je portemonnee mee en je bent good to go. Was kamp 6 vorig jaar en zou het zo weer doen, heerlijk nacht rust heb je daar in ieder geval.

Mee eens. Wij stonden op 5 en dat vond ik echt een genot t.o.v. veld 2 dus dit jaar ook maar gewoon weer voor 5. In 2017 was overigens alles ook wel snel vol.. wat een lange file was dat zeg door dat ongeluk :/

Derde weekend op rij. 6e keer defqon. Blijft voor mij toch wel het vetste festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste jaren zaten we op veld 2 of 1 (friendcamp) en ben toen tussendoor ook niet heel vaak terug naar de tent gegaan. Die enkele keer dat ik dat zou doen neem ik dan maar voor lief.

Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat je zoveel spullen bij je draagt / zou willen dragen dat je tussendoor terug moet. Als je de achterste uitgang pakt het terrein af is het in principe ook maar 10 minuutjes lopen naar veld 5, is nog best te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Bijvoorbeeld een extra jas of vest voor in de avond wanneer het wat kouder is, powerbank, pinpas oid om muntjes te kopen. Hoef die dingen echt niet de hele dag bij me te dragen

Ik gooi aan het begin van de dag een vest in een kluisje. Telefoon op feestjes eigenlijk standaard op vliegtuigmodus en powerbank ook in de kluis, pinpas in m'n portemonnee die in m'n broekzak zit :P Ik loop zowat nooit terug naar de camping, heb daar verder toch niks van nodig. En heb daar met Defqon ook helemaal geen tijd voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

enig idee hoelaat je kan registeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit ook al heel de ochtend de mail en de defqon site te F5'en xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette artwork wel. (van Reddit geplukt)

https://registration.q-dance.com/static/share.png

Thema: Maximum Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke artwork inderdaad, als dat toch eens een voorbode van de main is. Kunnen ze hele vette dingen mee doen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 11:17 
 
Hardtraxx Newbie

Je kan je registreren vanaf 16:00 (bron: https://www.facebook.com/Qdance/posts/1 ... cation=ufi)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette artwork! Ik voel direct de hype.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten