Weekend voor 145 kan ik nog mee leven.
Nog even de data regelen voor werk en we zijn 100% aanwezig.
Nog even de data regelen voor werk en we zijn 100% aanwezig.
Dank. Mijn autisme stak even de kop op.wrote:Ben je nu blij pop?wrote:Please iemand, verander die HOOFDLETTERS in de titel.
Bvd.
Gr.
wrote:Weekend!
Wat houdt dat premium in precies?
Nieuw dit jaar zijn Premium Tickets. Hiermee beleef je Defqon.1 als nooit te voren. Voordelen van Premium Tickets zijn:
Toegang tot de Premium Decks bij de RED, BLUE & BLACK, inclusief:
- Premium toiletten
- Premium barren
Het beste uitzicht om POWER HOUR, The Endshow en The Closing Ceremony te aanschouwen bij de RED
Het beste uitzicht om The Gathering te checken in de BLUE en de BLACK.
Gratis kluisje
Fast lane bij elke Defqon.1 ingang
Premium gadget
Ja. Bij B2S waren ze vorig jaar ook al met het woord premium begonnen in plaats van VIP geloof ik.wrote:Gewoon een ander woord voor VIP ?
Die verhalen hieroverwrote:Weekend aanwezig met @Hekzitter.
Kijken of we de vrijdagafter dit jaar kunnen evenaren
Man, man, man. Ik weet nog dat ik ben gaan slapen toen Hekzitter met vouwstoelen begon te werpen. Iets daarna heb ik nog veel nazi gebrabbel gehoord. Onze gezamelijke plaats tussen de tenten was volges mij het rode plein en alle vage figuren van camping 5 en 6 zaten bij ons.wrote:Die verhalen hieroverwrote:Weekend aanwezig met @Hekzitter.
Kijken of we de vrijdagafter dit jaar kunnen evenaren![]()
![]()
Kijk al uit naar de weerberichten en een nieuwe ontmoeting met de legendewrote:Oh ja, natuurlijk 2 weken voordat Defqon is begint Pipa Paulusma weerbericht ook weer. Ik weet dat mijn trouwe volgers dit uitermate goed nieuws vinden
Godverdommewrote:Man, man, man. Ik weet nog dat ik ben gaan slapen toen Hekzitter met vouwstoelen begon te werpen. Iets daarna heb ik nog veel nazi gebrabbel gehoord. Onze gezamelijke plaats tussen de tenten was volges mij het rode plein en alle vage figuren van camping 5 en 6 zaten bij ons.wrote:Die verhalen hieroverwrote:Weekend aanwezig met @Hekzitter.
Kijken of we de vrijdagafter dit jaar kunnen evenaren![]()
![]()
![]()
Ook dit jaar weer gewoon een weekend de brakke boy uithangen op Defqon!
wrote:Defqon nummertje 6 en weekend nummertje 3 komt er aan, de vriendencamping moet nog geboekt worden
Aanwezig!wrote:@Hekzitter , kijk nu dat filmpje terug, die gaan we op je bruiloft later op groot scherm zetten