Plakband oma.
Kutzooi idioot.
Kutzooi idioot.
Wie vult aanwrote:Iddwrote:Die 'JEROEEEN' hype zorgde voor een geweldige sfeer op de camping vorig jaar, maar van mij mag er wel een nieuwe komen aangezien deze een beetje oud begint te wordenwrote:Ik hoop trouwens dat het dit jaar nog steeds een hype is. Kan er wel om lachen
2013 Timmeh
2014 ???
2015 ???
2016 Will griggs on fire
2017 Jeroen niet doen
2018 ???
Wow. Dit ging ineens van 0 naar 100 in twee zinnen.wrote: Is het meer mensen opgevallen dat op vrijdag en zondag wanneer een stage (nog) niet open was, continu het melodietje van Fransesco Zeta - Fairyland op repeat stond? Atmozfears heeft op DQ een edit hiervan gedraaid. Toeval, of zou dat de eerste hint zijn geweest voor een mogelijk Atmozfears anthem?
Welk geluid maakt een zebra doet het bij ons doorgaans ook goed.wrote:Lijkt me echt gaaf om dat soort links op festivals te (kunnen) leggen. Bij ons is het meestal in de trant van: heey kk appel, hebben pinguins knieën?
Dat deuntje wordt toch gewoon elk jaar afgespeeld of ligt dat aan mij?wrote:Is hier ongetwijfeld al meerdere keren voorbij gekomen, maar meer mensen die het anthem willen horen? Vorig jaar op 3 maart op Youtube, nu nog niets
Is het meer mensen opgevallen dat op vrijdag en zondag wanneer een stage (nog) niet open was, continu het melodietje van Fransesco Zeta - Fairyland op repeat stond? Atmozfears heeft op DQ een edit hiervan gedraaid. Toeval, of zou dat de eerste hint zijn geweest voor een mogelijk Atmozfears anthem?
Hoe dan? Terrein gaat toch pas 10 min van te voren ofzo open?wrote: Vrijdag best lang gechilld voor de Indigo (of Ultra Violet) voordat de Gathering begon
Zover ik weet wel, lijkt me niet echt een link naar dit jaar dus hahawrote:Dat deuntje wordt toch gewoon elk jaar afgespeeld of ligt dat aan mij?wrote:Is hier ongetwijfeld al meerdere keren voorbij gekomen, maar meer mensen die het anthem willen horen? Vorig jaar op 3 maart op Youtube, nu nog niets
Is het meer mensen opgevallen dat op vrijdag en zondag wanneer een stage (nog) niet open was, continu het melodietje van Fransesco Zeta - Fairyland op repeat stond? Atmozfears heeft op DQ een edit hiervan gedraaid. Toeval, of zou dat de eerste hint zijn geweest voor een mogelijk Atmozfears anthem?
illuminati confirmed.wrote:Zover ik weet wel, lijkt me niet echt een link naar dit jaar dus hahawrote:Dat deuntje wordt toch gewoon elk jaar afgespeeld of ligt dat aan mij?wrote:Is hier ongetwijfeld al meerdere keren voorbij gekomen, maar meer mensen die het anthem willen horen? Vorig jaar op 3 maart op Youtube, nu nog niets
Dan zit ik er naast en is het idd toeval. Dan is het me gewoon nooit eerder opgevallenwrote:Zover ik weet wel, lijkt me niet echt een link naar dit jaar dus hahawrote:Dat deuntje wordt toch gewoon elk jaar afgespeeld of ligt dat aan mij?wrote:Is hier ongetwijfeld al meerdere keren voorbij gekomen, maar meer mensen die het anthem willen horen? Vorig jaar op 3 maart op Youtube, nu nog niets
FTFYwrote:Ik denk Max Enforcer
Maximum Force
Maximum e-Forcewrote:Ik denk Max Enforcer
Maximum Force