Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:17 

Hardtraxx Veteran

Plakband oma.

Kutzooi idioot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:35 

Hardtraxx Veteran

ANGELO!!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:04 

Hardtraxx Elite

LV1 schreef:
Sjaakie P schreef:
RoyAPO schreef:
Ik hoop trouwens dat het dit jaar nog steeds een hype is. Kan er wel om lachen

Die 'JEROEEEN' hype zorgde voor een geweldige sfeer op de camping vorig jaar, maar van mij mag er wel een nieuwe komen aangezien deze een beetje oud begint te worden

Idd
2013 Timmeh
2014 ???
2015 ???
2016 Will griggs on fire
2017 Jeroen niet doen
2018 ???

Wie vult aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:12 

Hardtraxxer

Is hier ongetwijfeld al meerdere keren voorbij gekomen, maar meer mensen die het anthem willen horen? Vorig jaar op 3 maart op Youtube, nu nog niets :(

Is het meer mensen opgevallen dat op vrijdag en zondag wanneer een stage (nog) niet open was, continu het melodietje van Fransesco Zeta - Fairyland op repeat stond? Atmozfears heeft op DQ een edit hiervan gedraaid. Toeval, of zou dat de eerste hint zijn geweest voor een mogelijk Atmozfears anthem? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:21 

Hardtraxxer

Tis geen wie is de mol
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:31 

Hardtraxx Elite

Kevv1990 schreef:
Is het meer mensen opgevallen dat op vrijdag en zondag wanneer een stage (nog) niet open was, continu het melodietje van Fransesco Zeta - Fairyland op repeat stond? Atmozfears heeft op DQ een edit hiervan gedraaid. Toeval, of zou dat de eerste hint zijn geweest voor een mogelijk Atmozfears anthem? xd

Wow. Dit ging ineens van 0 naar 100 in twee zinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:33 

Donateur

Lijkt me echt gaaf om dat soort links op festivals te (kunnen) leggen. Bij ons is het meestal in de trant van: heey kk appel, hebben pinguins knieën?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:34 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Lijkt me echt gaaf om dat soort links op festivals te (kunnen) leggen. Bij ons is het meestal in de trant van: heey kk appel, hebben pinguins knieën?

Welk geluid maakt een zebra doet het bij ons doorgaans ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:35 

Hardtraxxer

Het klinkt best bizar als ik het zo terug lees, maar op de één of andere manier legde ik (en paar vrienden met mij) meteen die link toen Atmozfears 'm draaide.
Vrijdag best lang gechilld voor de Indigo (of Ultra Violet) voordat de Gathering begon, en sindsdien het deuntje in m'n kop gehad. Toen Atmozfears die edit draaide was 't echt ineens van huuuuh wtf da's dat irritante kut deuntje wat we maar niet uit ons hoofd krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:44 

Hardtraxx Veteran

Idd heb dat deuntje nog steeds in m'n hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:50 

Hardtraxxer

Dat deuntje gaf me echt kippenvel toen het na de eindshow begon te spelen, hele dikke plaat. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:53 

Donateur

Prettige dag nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:54 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:

Prettige dag nog.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:54 

Hardtraxxer

Kevv1990 schreef:
Is hier ongetwijfeld al meerdere keren voorbij gekomen, maar meer mensen die het anthem willen horen? Vorig jaar op 3 maart op Youtube, nu nog niets :(

Dat deuntje wordt toch gewoon elk jaar afgespeeld of ligt dat aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:01 

Hardtraxx Elite

Kevv1990 schreef:
Vrijdag best lang gechilld voor de Indigo (of Ultra Violet) voordat de Gathering begon

Hoe dan? Terrein gaat toch pas 10 min van te voren ofzo open?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:04 

Hardtraxxer

DisAster schreef:
Kevv1990 schreef:

Zover ik weet wel, lijkt me niet echt een link naar dit jaar dus haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:06 

Hardtraxxer

Desley DD schreef:
DisAster schreef:
Kevv1990 schreef:

illuminati confirmed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:11 

Hardtraxxer

Desley DD schreef:
DisAster schreef:
Kevv1990 schreef:

Dan zit ik er naast en is het idd toeval. Dan is het me gewoon nooit eerder opgevallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:05 

Hardtraxx Veteran

Toch maakt Atmozfears het Anthem. Pin dat 10tje maar alvast TimothyB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:26 

Donateur

Stuur maar een tikkie :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 21:55 

Hardtraxx Elite

Ik denk Max Enforcer

Maximum Force ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 21:58 

Hardtraxx Veteran

ik wil ook entem van etmesveers woaw sou wel kij hart zijn of mss wort wel sup sero projekt maar somiger mense zege ook saunt rusj haha geloof k nie zijn nog niet bekent gernoeg wat denke juli hier in komment sege:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 22:46 

Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Ik denk Max Enforcer

Maximum Force ;)

FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 13:22 

Hardtraxx Newbie

zeke schreef:
Ik denk Max Enforcer

Maximum Force ;)

Maximum e-Force