Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:31 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Maar goed, een line-up voor de officiele ticket-sale kan me nog doen beslissen of ik alleen de zondag pak ipv een weekend.

De afgelopen jaren (mogelijk al veel langer) is de line-up steeds bekend gemaakt voor de officiële ticketverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:42 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
Ik heb toen een keer een hard bass stream gekeken van 00:00 tot 07:00 met flink wat drank. Best geinige ervaring maar sociaal was het zeker niet. :lol:

Gewoon wat vrienden charteren. Geniaal :beer:

Hebben wij tijdens Hardbass 2015 gedaan. Zat toen met Remi, mijn schoonzus en mijn ouders in Kaapverdië. Via een halfgare wifi verbinding tot 6 uur 's ochtends ofzo in die hotellobby gekeken met Remi en mijn schoonzus. Katjecarnaval. Was best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:50 

Hardtraxxer

Yenssen schreef:
Defqon is al grotendeels uitverkocht en de line-up is nog niet eens bekend... :lol:

Wel erg sterk van Q-Dance dat met de festivalverzadiging die we in Nederland hebben Defqon gewoon grotendeels uitverkoopt zonder ook maar iets van de line-up bekend te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:51 

Hardtraxxer

Redle schreef:
Yenssen schreef:
Defqon is al grotendeels uitverkocht en de line-up is nog niet eens bekend... :lol:

Wel erg sterk van Q-Dance dat met de festivalverzadiging die we in Nederland hebben Defqon gewoon grotendeels uitverkoopt zonder ook maar iets van de line-up bekend te maken.

De line up is ook niet de kracht van Defqon1.Ik bedoel is minder belangrijk. De ervaring is waarom mensen er heen gaan toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:57 

Hardtraxxer

jackSparrow schreef:
Redle schreef:
Yenssen schreef:

De line up is ook niet de kracht van Defqon1.Ik bedoel is minder belangrijk. De ervaring is waarom mensen er heen gaan toch.

Ach en op de line up staat altijd wel wat voor iedereen met die hoeveelheid artiesten die er komen. Ik zou ook niet perse de line up moeten weten van te voren, vermaak me toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:57 

Kraak... Piep...

Veel wel, voor mij maakt de line-up na een paar keer Defqon wel uit, maar meer om te bepalen welke dag ik ga of dat ik een weekend ga. Maar als je naar de sfeer op het festival en op de camping kijkt samen met de muziek die je al leuk vindt, dan maakt de line-up niet veel uit nee.

Er zijn zo veel area's met verschillende stijlen dat het ook haast onmogelijk is om niet iets te vinden wat je op dat moment wel vet/leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 15:58 

Hardtraxx Addict

Kan aan mij liggen maar vgm komt de trailer tegelijk met de algemene ticket sale en daarna pas de line up :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:01 

Hardtraxxer

Bowlingbal schreef:
Kan aan mij liggen maar vgm komt de trailer tegelijk met de algemene ticket sale en daarna pas de line up :huh:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:08 

Hardtraxx Elite

Een aantal jaar geleden kwam de line-up altijd (ruim) na de kaart verkoop. De afgelopen paar jaar tussen de pre sale en de normale kaart verkoop(volgende week dus) Maar afgelopen jaar hadden we het anthem nu al, dus ja we zien wel. Veel toch net even anders dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:15 

Kraak... Piep...

Heeft Q-Dance daar zelf niet antwoord op gegeven? (Of de Line-up, plus timetable, voor de officiele ticket sale komt)

Heeft niemand dat nog aan Q gevraagd? Meestal beantwoorden ze dat wel namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:19 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Heeft Q-Dance daar zelf niet antwoord op gegeven? (Of de Line-up, plus timetable, voor de officiele ticket sale komt)

Heeft niemand dat nog aan Q gevraagd? Meestal beantwoorden ze dat wel namelijk.

Waarom Q vragen als we mi... heggenschaar hier op het forum hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:20 

Kraak... Piep...

Ik hoopte ook eigelijk dat Q-Dan.. Miw... heggenschaar hier antwoord op gaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:26 

Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:

95% van de hardstyle artiesten staat hier, dus je hoeft je niet echt zorgen te maken om de lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:29 

Kraak... Piep...

Waar, maar het draait me ook om wie waar staat :P

Wie op de Magenta, wie op de Gold en wie op de Silver vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 16:37 

Hardtraxx Elite

Ik heb de zondag line-up altijd al beter gevonden.
Dat zal nu waarschijnlijk ook niet anders zijn, ga daarom dit jaar ook alleen nog maar de zondag.
En ik vind 1 dag ook wel genoeg, hoef ook niet meer op die camping te staan in alle herrie en KETAAA roepers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:26 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Dat zal nu waarschijnlijk ook niet anders zijn, ga daarom dit jaar ook alleen nog maar de zondag.
En ik vind 1 dag ook wel genoeg, hoef ook niet meer op die camping te staan in alle herrie en KETAAA roepers.

JEROEN NIET DOEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 17:57 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Waar, maar het draait me ook om wie waar staat :P

Wie op de Magenta, wie op de Gold en wie op de Silver vooral.

Precies dit, met de nadruk op de Magenta (L)
Voor de rest maakt het me allemaal niks uit, sfeer en schik hebben we toch wel :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:01 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
JEROEN NIET DOEN!

Hier heb ik dan wel weer het hele weekend van kunnen genieten vorig jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:25 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Pipa schreef:
JEROEN NIET DOEN!

Hier heb ik dan wel weer het hele weekend van kunnen genieten vorig jaar :lol:

Ik ook. Vooral omdat ik een maatje mee had die JEROEN heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:32 

Hardtraxx Veteran

Je zal maar als Jeroen hetende snachts aan de psychedelica gaan op die camping en je hoort overal Jeroeeen vandaan :lol: :lol:. Geheid slecht gaan

Ik hoop trouwens dat het dit jaar nog steeds een hype is. Kan er wel om lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:36 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:

Zei er iemand keta?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:37 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Je zal maar als Jeroen hetende snachts aan de psychedelica gaan op die camping en je hoort overal Jeroeeen vandaan :lol: :lol:. Geheid slecht gaan

Na de eindshow op zaterdag ging het 'JEROEN' nog echt tot aan de camping door :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:41 

Hardtraxx Veteran

Ik hoorde het ook toen ik van de eindshow weg liep naar de kluisjes. Bij de kluisjes kwam het ook overal vandaan :lol:. Verdomme goed voor je humeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:07 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:

Die 'JEROEEEN' hype zorgde voor een geweldige sfeer op de camping vorig jaar, maar van mij mag er wel een nieuwe komen aangezien deze een beetje oud begint te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:11 

Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
RoyAPO schreef:

Die 'JEROEEEN' hype zorgde voor een geweldige sfeer op de camping vorig jaar, maar van mij mag er wel een nieuwe komen aangezien deze een beetje oud begint te worden

Idd
2016 was het will griggs on fire
2017 was het jeroen
2018 ???
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten