Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:11 

Hardtraxx Elite

kegel77w schreef:
tommeh schreef:
Zie dat er dit jaar voor het eerst ook een weggetje is tussen White & Magenta richting de Blue en Red

Dit was vorig jaar voor t eerst, is gewoon een soort sluiproute.

Volgens mij niet hoor, ik denk dat deze weg vorig jaar nog afgesloten was, er stonden toen hekken voor met zo'n grote Unicorn erachter. Was meer als opslag dacht ik te zien.

Organisator

Voor wie niet kan wachten op een eerste blik van het festivalterrein, we zijn live!

Hardtraxx Elite

Timetable valt voor mij toch een beetje tegen...
ANDY SVGE helaas al erg vroeg, had hem liever op de plek van Code Black.
Verder staan er tijdens de minder interessante acts op de Main nou ook net niet de namen die ik bij de Blue of UV nog wel zou willen zien.
Maar even afwachten dus waar we dan nog terechtkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:17 

Hardtraxxer

Q-dance schreef:
Voor wie niet kan wachten op een eerste blik van het festivalterrein, we zijn live!

Nieuwe van PP & Keltek wordt nu gedraaid (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:28 

Hardtraxx Veteran

Dark Sun nu, precies op het goede moment ingetuned. :loving:

Bastiaan schreef:
Had nog niet genoeg zin in volgende week, thanks Q-dance

En dit idd, godverdomme ik ben veel te hyped. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:34 

Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
kegel77w schreef:
tommeh schreef:
Zie dat er dit jaar voor het eerst ook een weggetje is tussen White & Magenta richting de Blue en Red

Dit was vorig jaar voor t eerst, is gewoon een soort sluiproute.

Volgens mij niet hoor, ik denk dat deze weg vorig jaar nog afgesloten was, er stonden toen hekken voor met zo'n grote Unicorn erachter. Was meer als opslag dacht ik te zien.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:35 

Hardtraxx Newbie

Misschien heb ik het even gemist hoor; maar waarom is de Red op Zondag pas om 3 uur open? B2B setjes van 3 kwartier vind ik best jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:44 

Hardtraxx Veteran

Jeroensp schreef:
Misschien heb ik het even gemist hoor; maar waarom is de Red op Zondag pas om 3 uur open? B2B setjes van 3 kwartier vind ik best jammer

Die hele zondagmiddag is sowieso meer een experiment. Vroeger was de main op zondag pas om 8 uur savonds open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:50 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Jeroensp schreef:

Die hele zondagmiddag is sowieso meer een experiment. Vroeger was de main op zondag pas om 8 uur savonds open.

Wel verdwijnt nu in mijn ogen het hele Closing gedeelte doordat je Red al zo vroeg open is + de andere stages langer open.

Snap wat Q wil doen met de zondag maar vind het zelf als weekend gast wel jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:07 

Hardtraxxer

Dat pad wat nu open is was afgelopen jaar inderdaad afgesloten met hekken en daarachter was allerlei abstracte kunst te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:13 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Wel verdwijnt nu in mijn ogen het hele Closing gedeelte doordat je Red al zo vroeg open is + de andere stages langer open.

Daarom laten ze Peacock daar ook "afsluiten" voor de closing, daar jaag je iedereen wel mee weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:28 

Hardtraxx Addict

Henkerfist schreef:
Dat pad wat nu open is was afgelopen jaar inderdaad afgesloten met hekken en daarachter was allerlei abstracte kunst te zien

Oh ik dacht dat die gewoon open was vanwege deze plattegrond. Maar dan heb ik niks gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:46 

Hardtraxxer

Bastiaan schreef:
urbandesigner schreef:
Magenta open-air is top.

Vind dat wel jammer, ik vond 2 jaar geleden echt perfect. Alleen zo'n overkapping geeft toch net wat meer sfeer op de een of andere manier en je kan nog wel alle kanten op kijken.

Was dat het piratenschip toen? Wat een geluidskwaliteit bij die stage, ging ook goed hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:48 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
ErikZ schreef:

Daarom laten ze Peacock daar ook "afsluiten" voor de closing, daar jaag je iedereen wel mee weg

Je trekt er eerder volk mee, zelfs de black is te klein voor peacock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:54 

Hardtraxx Veteran

Micha dat heet humor/sarcasme...

@The Fallen: Dat was ook de Magenta en ook open, die was onwijs gaaf! Weet alleen niet zeker over er toen wel zo'n koepel van Zijl boven zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:56 

Hardtraxxer

Wel benieuwd of de zondag uit gaat verkopen.....

Durf alleen niet te wachten tot de prijzen dalen op TS. Je zal net zien..... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 18:05 

Hardtraxx Addict

Officiƫle timetable inmiddles ook online: https://defqon1.nl/nl/timetable

Vond die gelekte toch wel een stuk leesbaarder, zeg :x Waarom zou je in vredesnaam maar 4 stages tegelijk laten zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 18:38 

Hardtraxx Addict

Woov loopt niet lekker, een app met time table en plattegrond. Iemand nog een alternatief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 18:43 

Hardtraxxer

Toch vind ik het soms een wazige timetable... :/ mondello en balistic zo laat op een 2006 - 2012 stage bijvoorbeeld. Keltek zo vroeg geprogrammeerd net als zazafront.

En op zaterdag code black zo laat in de middag, wat heeft hij nou gepresteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 19:11 

Hardtraxxer

kegel77w schreef:
Henkerfist schreef:

Oh ik dacht dat die gewoon open was vanwege deze plattegrond. Maar dan heb ik niks gezegd

Dat lijkt indd maar is niet hetzelfde pad ;) dat zie je wel als je de kaart van vorig jaar langs de gelekte van dit jaar houdt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 19:19 

Hardtraxx Veteran

Ik zie 't wel met de TT. Delete VIP wil ik sws zien zondag en zaterdag Zany in Magenta lijkt me ook heel erg bruut! Verder zie ik 't wel :D . Afterparty namen zijn dan niet zo bijzonder helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 20:06 

Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Wel benieuwd of de zondag uit gaat verkopen.....

Durf alleen niet te wachten tot de prijzen dalen op TS. Je zal net zien..... :/

Was vorig jaar ook een week voor het festival uitverkocht en toen schoten de prijzen ook nog omhoog... Geen idee of ze dit jaar meer kaarten beschikbaar hebben voor de zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 21:26 

Hardtraxxer

Voor zover ik kan zien hebben ze dit jaar alleen de blue open bij de afterparty. Was vorig jaar bij de after de black ook open? Ik meen van wel, maar ik kan mijn beoordelingsvermogen van dat moment niet bepaald vertrouwen. Iets te veel spa blauw gedronken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 21:32 

Hardtraxxer

Magenta was ook open
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 21:33 

Hardtraxx Veteran

Dus het wordt of tussen de veel te begaaide schijt irritante buitenlanders staan of droevig op je stoel voor de tent zitten. Lastig.
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten