Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 11:58 

Hardtraxx Addict

Het meest opvallende vind ik dat de ingang bij veld 1 er op deze plattegrond niet staat? Waarom zou die verschoven zijn naar 2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 11:58 

Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Ik ga op de zondag voor het eerst naar Defqon, ben natuurlijk super hyped :yay: Maar las hier ergens dat het lopen naar stages wel is lang kan duren vanwege de drukte. Is dit vooral in de avond of gedurende de hele dag? Ik zal voornamelijk bij de Indigo, Blue en Red te vinden zijn.

Mwah vond ik meevallen. Het is wel druk maar je kunt nog wel gewoon lopen. Pas avond laat als iedereen terug loopt naar camping moet je waggelen als een pinguïn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:02 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
PEPii schreef:
Ik ga op de zondag voor het eerst naar Defqon, ben natuurlijk super hyped :yay: Maar las hier ergens dat het lopen naar stages wel is lang kan duren vanwege de drukte. Is dit vooral in de avond of gedurende de hele dag? Ik zal voornamelijk bij de Indigo, Blue en Red te vinden zijn.

Op zondag valt zoiets vaak nog wel mee, hangt er wel vanaf hoeveel extra mensen ze dit jaar toe laten.

Thanks, ben benieuwd!

makrooy schreef:
PEPii schreef:

Mwah vond ik meevallen. Het is wel druk maar je kunt nog wel gewoon lopen. Pas avond laat als iedereen terug loopt naar camping moet je waggelen als een pinguïn.

Lekker filelopen dus.. zolang ik mijn setjes die ik graag wil bezoeken maar kan zien maakt mij de drukte weinig uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:15 

Hardtraxx Elite

Op het festival terrein zelf nooit echt last van drukte gehad omdat het zo groot is overal.
Alleen de terugweg naar de camping is inderdaad ellende. Daarom meestal blijven hangen op het festivalterrein om daarna door te lopen naar de eerste te beste stand met koude blikjes pils op de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:37 

Organisator

Artstijl schreef:
Tussen al het time-table geweld door:

Is het ondertussen ook al bekend wat er met de consumpties gaat gebeuren? Gewoon munten of gaan ze over op Cashless..??

Wel handig om te weten van te voren, dan weet ik of ik de groene biljetten thuis kan laten of niet xd ?

Dit jaar houden we het nog gewoon op munten :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:58 

Hardtraxx Addict

Zie dat er dit jaar voor het eerst ook een weggetje is tussen White & Magenta richting de Blue en Red

En de Yellow en de Silver staan met de 'ruggen' tegen elkaar aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:07 

Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Zie dat er dit jaar voor het eerst ook een weggetje is tussen White & Magenta richting de Blue en Red

Dit was vorig jaar voor t eerst, is gewoon een soort sluiproute.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:11 

Hardtraxx Newbie

Q-dance schreef:
Artstijl schreef:
Tussen al het time-table geweld door:

Is het ondertussen ook al bekend wat er met de consumpties gaat gebeuren? Gewoon munten of gaan ze over op Cashless..??

Wel handig om te weten van te voren, dan weet ik of ik de groene biljetten thuis kan laten of niet xd ?

Dit jaar houden we het nog gewoon op munten :) .

Bedankt!! :thumbsup: Dat is fijn om te horen in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:33 

Hardtraxxer

Al veel te veel zin gekregen in volgend weekend, kutzooi! >.<
Weet nu al dat volgende week veel te lang gaat duren daardoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:45 

Hardtraxx Newbie

Magenta ook outdoor zo te zien, kunnen we dus ook doorstrepen als mogelijke extra tent tijdens de zaterdag afterparty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:51 

Hardtraxx Veteran

Dirkiepower schreef:
Magenta ook outdoor zo te zien, kunnen we dus ook doorstrepen als mogelijke extra tent tijdens de zaterdag afterparty.

De white lijkt op de plattegrond als zo'n semi outdoor tent getekend te zijn, zoals de Magenta vorig jaar en de White in 2016. Die zou nog kunnen als afterparty tent.

Ik hoop dat er weer net zoiets komt als vorig jaar (new generation madness ofzoiets).
Hele goede sfeer toen daar en hele goede muziek :drool:

Toen ik daarna naar de Blue ging was ik er binnen een kwartier helemaal klaar mee, die meuk die Alpha2 toen draaide :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:58 

Hardtraxx Addict

Omdat iedereen t altijd geweldig vind hun timetable te laten zien, doe ik ook wel even mee:

Defqon TT

Vrijdag:
Despo tanken in blue coño reetkever

Zaterdag:
12:00-13:00 Neroz (Indigo)
13:00-14:30 Chris One (Indigo)
14:30-15:30 Wavolizer & Geck-O (Silver)
15:30-15:50 Mindustries (Silver)
16:00-16:30 Regain Live (Blue)
16:30-18:00 Jason Payne (Blue)
18:00-19:00 Prefix & Density (Indigo)
19:00-20:00 Zany (Magenta)
20:00-20:45 Tatanka & Activator (Magenta)
21:00-21:45 Main Concern (Blue)
22:00-23:00 Mind Dimension (Indigo)

Zondag:

11:30-13:00 Deepack (Blue)
14:00-15:15 Geck-O QULT (White)
15:30-16:30 Clockartz (Blue)
17:00-17:45 Unlike Others (Blue)
18:00-18:45 I:Gor (Black)
19:00-19:30 Apexx (Indigo)
19:30-20:30 The Purge (Indigo)
21:00-21:30 Delete VIP (Blue)
21:45-23:00 Malice (Indigo)?
22:00-23:00 Project One (Red)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 14:17 

Hardtraxx Veteran

Het zou wel fijn zijn als de toiletgroepen nog wat meer worden verspreid met extra kleinere locaties.
Zoals naast de UV en achter het hoofdpodium van de RED. Tijdens de eindshow kun je die afsluiten ivm vuurwerk.
Ik vind t vaak een pleuriseind lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 14:40 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Het zou wel fijn zijn als de toiletgroepen nog wat meer worden verspreid met extra kleinere locaties.
Zoals naast de UV en achter het hoofdpodium van de RED. Tijdens de eindshow kun je die afsluiten ivm vuurwerk.

Echt nog nooit problemen gehad met de toiletten en waar ze staan, bij de RED zitten ze gewoon achteraan in de hoek :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 14:42 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
hurricane schreef:

Echt nog nooit problemen gehad met de toiletten en waar ze staan, bij de RED zitten ze gewoon achteraan in de hoek :huh:

Dan ben jij de afgelopen jaren niet op de Silver geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 14:45 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
ErikZ schreef:
hurricane schreef:

Dan ben jij de afgelopen jaren niet op de Silver geweest xd

"Even pissen" om vervolgens een kwartier onderweg te zijn richting die units bij Blue en Red, haha. Het was zelfs nog sneller om op de camping te gaan pissen in sommige gevallen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 14:55 

Hardtraxxer

Fijn dat de silver wat centraler ligt. Oh en Magenta open-air. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 14:56 

Hardtraxx Elite

Bij de Silver vaak zat een bosje opgezocht aan de zijkant daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 15:02 

Hardtraxx Veteran

Magenta open-air is top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 15:07 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Dit inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 15:09 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:

Dit inderdaad :D

Iets lastiger als vrouw zijnde
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 15:15 

Hardtraxx Elite

Bastiaan schreef:
urbandesigner schreef:
Magenta open-air is top.

Vind dat wel jammer, ik vond 2 jaar geleden echt perfect. Alleen zo'n overkapping geeft toch net wat meer sfeer op de een of andere manier en je kan nog wel alle kanten op kijken.

Ik zie dat dus precies anders om, openair geeft zo veel sfeer. Hoop wel dat er niet te veel lat is van de UV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 15:37 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
DIt is toch niet de originele neem ik aan? Wat een lelijke map xd

Waarschijnlijk voor personeel of iets dergelijks. Er komt nog wel een officiele naar buiten via Q-Dance zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 15:44 

Donateur

Chroman schreef:
RoyAPO schreef:
DIt is toch niet de originele neem ik aan? Wat een lelijke map xd

Waarschijnlijk voor personeel of iets dergelijks. Er komt nog wel een officiele naar buiten via Q-Dance zelf

Deze hebben sowieso de mensen gekregen die naar de crew camping moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:09 

Hardtraxx Veteran

Livestream vanaf het festival terrein door Psyko Punkz:

Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten