Klopt, maar ze zijn nog niet echt een grote naam. Op de Indigo zouden ze niet misstaan, maar volgend jaar misschien.wrote:wrote:Endymion, Bass Chaserz, Degos & Re-Done & MYST staan er.wrote:Weinig Nightbreed namen tho.
High Voltage staat er niet maar wel als Nosferatu.
Break Zero en Crystal Mad zijn niet echt namen die ik op Defqon verwacht.
Break Zero maakt anders wel moeilijk dikke platen!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Break Zero op bv de Indigo zou zeker niet misplaatst zijn imo. Had er niet raar van opgekeken als dit gebeurd was.wrote: Break Zero maakt anders wel moeilijk dikke platen!
Last edited by yannickvk on , edited 1 time in total.
Had over Endymion en MYST heen gelezen dan haha.wrote:Endymion, Bass Chaserz, Degos & Re-Done & MYST staan er.wrote:Weinig Nightbreed namen tho.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Iemand een code/link waardoor ik nu al 4 weekendtickets kan bestellen? Stuur me een pb, wordt heel erg gewaardeerd!
Vorig jaar weekend gegaan maar geen idee of de verkoop toen hard ging? Wat denken jullie, binnen een dag?
Vorig jaar weekend gegaan maar geen idee of de verkoop toen hard ging? Wat denken jullie, binnen een dag?
De Red en UV ziet er erg sterk uit met Cyber, Sound Rush, Da Tweekaz en Atmozfears
Dat Frontliner en The Pitcher er niet staan vind ik toch wel een smetje. Had deze 2 graag op de Remember stage gezien. Code Black had ik wel verwacht op de UV trouwens
Tweekacore lijkt me wel lachen
Erg benieuwd naar the legends op zondag. Showtek en Headhunterz mits ze er staan, sowieso het hoogtepunt van de dag 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Stonden vorig jaar ook Indigo op zaterdag, per toeval setje van bijgewoond. Was best vermakelijkwrote:Break Zero op bv de Indigo zou zeker niet misplaatst zijn imo. Had er niet raar van opgekeken als dit gebeurd was.wrote: Break Zero maakt anders wel moeilijk dikke platen!
Kan ik beamen, geweldige ervaring!wrote:De terror sit down is ook nog wel iets wat ik van mijn lijstje wil kunnen strepen. Lijkt me machtig mooi.
-
PHardtraxxer
- 121 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
Niet volgens de gelekte line-up van partyflockwrote:wrote:Geen Frontliner idd.wrote:Frontliner ook afwezig volgens mij, niet heel lang geleden nog het anthem en nu niet geboekt worden
Of ik heb er overheen gelezen.
Zal wel bij de afsluiting staan op de zondag
Oh gelukkig, duidelijkheid, waar zouden we zijn zonder Miwer 
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2017
En ondertussen ook niet door frontliner zelfwrote:Oh gelukkig, duidelijkheid, waar zouden we zijn zonder Miwer
Lijkt me toch wel een bevestiging dat die gelekte line-up echt is. Als het verzonnen zou zijn hadden ze Frontliner er ook wel bijgezet.wrote:En ondertussen ook niet door frontliner zelf
Waar hebben jullie het in hemelsnaam over. Linkje oid?wrote:Lijkt me toch wel een bevestiging dat die gelekte line-up echt is. Als het verzonnen zou zijn hadden ze Frontliner er ook wel bijgezet.wrote:En ondertussen ook niet door frontliner zelf
Showtek
Hopelijk draaien ze van Colors of the harder styles de versie die ze ooit op Flockers (ja lang geleden) hebben gedraaid
Hopelijk draaien ze van Colors of the harder styles de versie die ze ooit op Flockers (ja lang geleden) hebben gedraaid
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2017
Lees het topic even door.wrote:Waar hebben jullie het in hemelsnaam over. Linkje oid?wrote:Lijkt me toch wel een bevestiging dat die gelekte line-up echt is. Als het verzonnen zou zijn hadden ze Frontliner er ook wel bijgezet.wrote:En ondertussen ook niet door frontliner zelf
wrote: Waar hebben jullie het in hemelsnaam over. Linkje oid?

De afgelopen 2 jaar stonden we er inderdaad welwrote:Break Zero maakt anders wel moeilijk dikke platen!wrote:Endymion, Bass Chaserz, Degos & Re-Done & MYST staan er.wrote:Weinig Nightbreed namen tho.
Thanks guys!!wrote:Stonden vorig jaar ook Indigo op zaterdag, per toeval setje van bijgewoond. Was best vermakelijkwrote:Break Zero op bv de Indigo zou zeker niet misplaatst zijn imo. Had er niet raar van opgekeken als dit gebeurd was.wrote: Break Zero maakt anders wel moeilijk dikke platen!
Zijn zij allemaal onderdeel van dat 15 years Defqon? Zou wel sick zijn. HHZ, WS & NC staan er trouwens dubbel in, gaan zij dan met z'n 3en nog los draaien?wrote:wrote: Waar hebben jullie het in hemelsnaam over. Linkje oid?
Edit: Whut, Showtek
haha jij bent de afgelopen dagen nog niet hier geweest of welwrote:Zijn zij allemaal onderdeel van dat 15 years Defqon? Zou wel sick zijn. HHZ, WS & NC staan er trouwens dubbel in, gaan zij dan met z'n 3en nog los draaien?wrote:wrote: Waar hebben jullie het in hemelsnaam over. Linkje oid?
Edit: Whut, Showtek
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
hoe zat dat nou met Denekamps Gespuis was Radical daar nou bij aangesloten?
Sinds The One Man Army wel ja, nu is het als het goed is;wrote:hoe zat dat nou met Denekamps Gespuis was Radical daar nou bij aangesloten?
-Angerfist
-Crypsis/Crucifier
-Dyprax
-Radical Redemption
-MC Prozac
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022
Zijn ook precies de drie die 2x een anthem hebben gemaakt. Misschien staan Dana en Zany ipv frontliner omdat die niet kan (of omdat een aantal niet met hem willen samen draaien) ofzo?wrote: HHZ, WS & NC staan er trouwens dubbel in, gaan zij dan met z'n 3en nog los draaien?
Denekamps Gespuis is een liveact opgezet door Angerfist.
Toen de tijd dat deze liveact begon in 2003 deden Crypsis als Crucifier en de persoon waarmee Angerfist zijn Bloodcage alias had in ieder geval mee. Daarnaast nog een MC.
Of Radical en Dyprax (die er dit keer bij staan) er ook bij waren weet ik niet. Hij heeft het maar even gebruikt omdat hij kort na de oprichting uit Denekamp is verhuist.
Toen de tijd dat deze liveact begon in 2003 deden Crypsis als Crucifier en de persoon waarmee Angerfist zijn Bloodcage alias had in ieder geval mee. Daarnaast nog een MC.
Of Radical en Dyprax (die er dit keer bij staan) er ook bij waren weet ik niet. Hij heeft het maar even gebruikt omdat hij kort na de oprichting uit Denekamp is verhuist.