Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Defqon.1 Weekend Festival 2017
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2017

Price
Zaterdag: €79,- excl.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Leuk dat partyflock gewoon vertelt wie de Hardstyle legacy's zijn :D

Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany.

En Heady, NC en WS draaien ook nog een soort livesetje wss omdat die er 2x in staan
Last edited by tommeh on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Meen je niet? :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
tommeh wrote:Leuk dat partyflock gewoon vertelt wie de Hardstyle legacy's zijn :D.
Hhahahaha :lol:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
De Gathering, UV, Magenta, Black, Purple, Blue, paar leuke namen op de Main (Adrenalize, NCBM, Sound Rush, Closing Show 15 Years of Defqon), daar staan genoeg acts om me te gaan vermaken een weekendje :thumbsup: . :yay:
Last edited by Darknezz on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
MelvinFR wrote:Valt me toch wel flink tegen als ik eerlijk ben. Vooral die indigo is echt om te janken. Al met al zijn er toch genoeg stages dus vermaken doe je je elk uur wel.
Hardtraxxer
93 posts member since 2016
last seen Aug 2021
Haha inderdaad als je bij headhunterz kijkt op partyflock zie je Defqon 1 op zijn partyagenda staan
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Ziet er weer dik uit, is de zaterdag afterparty ook toegankelijk als je enkel dag kaart heb of is dit alleen voor de weekend gasten?
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Wordt weer een mooi weekendje! Wel jammer dat partyflock de verassing heeft verpest. Deze namen waren te verwachten maar toch :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
MelvinFR wrote:
tommeh wrote:Leuk dat partyflock gewoon vertelt wie de Hardstyle legacy's zijn :D.
Hhahahaha :lol:
haha wtf?

edit: kaartje kopen voor de zondag
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Erg matige lineup, zitten wel leuke namen tussen en gaat een mooi weekend worden.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Line-up van de partyparty en de nightparty vind ik een stuk beter dan vorig jaar, mooi!

Zaterdag line-up na een paar keer bekijken ook erg lekker (vooral op euforisch vlak: main en UV :loving: ). Op raw vlak vind ik het echter helaas wat tegenvallen, zeker na de speciale namen van vorig jaar (Hardstyle Mafia, Vazard om er maar even twee te noemen). Hopen dat Mind Dimension de Indigo af mag sluiten (anderhalf uur lang :whistle: ).

De zondag is qua line-up misschien wel leuker dan de zaterdag, met eigenlijk overal wel wat leuke namen. En dan natuurlijk de closing wat op voorhand erg dik lijkt te worden.

Al met al ga ik me dus weer meer dan prima vermaken :clap: .
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
tommeh wrote:Leuk dat partyflock gewoon vertelt wie de Hardstyle legacy's zijn :D
Dit is écht te erg :lol:
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Door de zondagtickets is dit wel een optie geworden. ^^

Delete
TC Classics
B-Front
Geck-O
D&R vs MYST
Malice & Rooler
en de hele Silver
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
gartainc wrote:alleen voor de weekend gasten
Last edited by THArdstyler on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
tommeh wrote:Leuk dat partyflock gewoon vertelt wie de Hardstyle legacy's zijn :D

Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany.

En Heady, NC en WS draaien ook nog een soort livesetje wss omdat die er 2x in staan
Zijn gewoon de anthem makers van de afgelopen jaren, alsof dat nog niet bekend was..
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
ion_elgreco wrote:xd xd xd Want partyflock heeft niet gewoon even alle anthem makers in de lineup voor red zondag gezet. Neeeeuj
Ja, want Dana heeft wel een heel vet anthem gemaakt!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Showtek :$:$:$:$ damn

Die heady impact van vorig jaar zullen ze wel niet evenaren, maar ook dit is wel heel vet, fuck die verrassing
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Showtek :$:$:$:$ damn

Die heady impact van vorig jaar zullen ze wel niet evenaren, maar ook dit is wel heel vet, fuck die verrassing
Ik ga dit nu wel even afwegen :corn:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Vooral op euforisch vlak een erg sterke lineup :loving:... En eindelijk weer eens Showtek zien als dit waar is :$
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Jurheinen wrote:Vooral op euforisch vlak een erg sterke lineup :loving:... En eindelijk weer eens Showtek zien als dit waar is :$
Lekker spammen weer, maar dit gaat wss het jaar worden dat ik raw voor een groot deel links ga laten liggen, het moment is daar... :lol:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
De Raw valt op beide dagen flink tegen. Over de rest ben ik wel te spreken. The Gathering vind ik super :thumbsup: . Al met al vond ik de line-up vorig jaar wel beter, maar ga me natuurlijk weer vermaken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Over de hele breedte geen heel slechte line-up, maar heb wel het idee dat Q-dance redelijk op safe heeft gespeeld. Weinig namen die je niet verwacht. De indigo op de zondag is zelfs slecht vind ik.
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Maar waarom geeft q-dance partyflock de info over de closing? Dacht dat die 2 compleet los stonden?
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:
Jurheinen wrote:Vooral op euforisch vlak een erg sterke lineup :loving:... En eindelijk weer eens Showtek zien als dit waar is :$
Lekker spammen weer, maar dit gaat wss het jaar worden dat ik raw voor een groot deel links ga laten liggen, het moment is daar... :lol:
Hahaha same
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Exterkate wrote:
Sneerfuljam2948 wrote:Maar waarom geeft q-dance partyflock de info over de closing? Dacht dat die 2 compleet los stonden?
Als dit een geintje is van Partyflock dan ga ik die boel boycotten :lol:
Comment section is bijna op een nujij.nl niveau, zonde dat die site toch weg is...