Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 186  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 23:48 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1327735473988163&id=165007686927620
Toch wel weer ff kippenvel als je je filmpje van 3 jaar geleden terug ziet op de timeline van Warface. Wat een geweldige set en beleving was dat.

Dat buitje tijdens die set was ook wel chill. Zorgde voor een nog betere sfeer imo ^^

OT: Weekend ticket binnen :cool: Eerste keer weekend, ben benieuwd. Wel op een camping in de buurt
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 01:31 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
RTM93 schreef:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1327735473988163&id=165007686927620
Toch wel weer ff kippenvel als je je filmpje van 3 jaar geleden terug ziet op de timeline van Warface. Wat een geweldige set en beleving was dat.

Dat buitje tijdens die set was ook wel chill. Zorgde voor een nog betere sfeer imo ^^

OT: Weekend ticket binnen :cool: Eerste keer weekend, ben benieuwd. Wel op een camping in de buurt

Zonde. Defqon camping hoort er wel bij.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:10 

Hardtraxx Veteran

Vind ik dus ook. Je maakt tenslotte wat mee op die Defqon camping. Wie wil de WC rave nou missen?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:49 

Hardtraxxer

Zamble schreef:
Vind ik dus ook. Je maakt tenslotte wat mee op die Defqon camping. Wie wil de WC rave nou missen?

Nah opzich vind ik dat nou nietzo boeiend.
2 jaar terug onverwacht wel maar vorig jaar had elk blok er wel een.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:51 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:

Vorig jaar dit op het VIP-deck mogen aanschouwen na The Gathering. Ge-nie-ten, wat een productie! :worship:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 11:27 

Hardtraxxer

Weekend ticket weer binnen. Zin in :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 12:19 

Hardtraxx Addict

Zamble schreef:

Die kun je ook gewoon meepakken en daarna nog naar je eigen Camping/Huisje gaan toch?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 12:25 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Zamble schreef:

Vorig jaar dit op het VIP-deck mogen aanschouwen na The Gathering. Ge-nie-ten, wat een productie! :worship:

Die wc rave door die Duitser was voor ons tenten kamp. Werd op een bepaald moment wel beetje chaos toen de stoppe er door gingen door al die apparatuur die hij had aangesloten. Half veld zonder verlichting :lol:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 13:58 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
MelvinFR schreef:
Zamble schreef:

Die wc rave door die Duitser was voor ons tenten kamp. Werd op een bepaald moment wel beetje chaos toen de stoppe er door gingen door al die apparatuur die hij had aangesloten. Half veld zonder verlichting :lol:

Dat vind ik best knap, zeker omdat die grote licht masten een eigen voorziening hebben die ook gewoon gebruikt word :P
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:26 

Hardtraxx Veteran

Pa-party-lover schreef:
Dat vind ik best knap, zeker omdat die grote licht masten een eigen voorziening hebben die ook gewoon gebruikt word :P

Dan was je er zeker niet bij want zowel de wc unit als een aantal masten gingen tegelijk op zwart. ;)
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:55 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Pa-party-lover schreef:

Dan was je er zeker niet bij want zowel de wc unit als een aantal masten gingen tegelijk op zwart. ;)

Was er inderdaad niet bij. Maar je hoort de diesels draaien bij die masten, ik weet dat die op zich zelf staan.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:25 

Hardtraxx Elite

Paling schreef:
Zamble schreef:

Die kun je ook gewoon meepakken en daarna nog naar je eigen Camping/Huisje gaan toch?

Dit! Wij hebben elk jaar een huisje en dat bevalt echt geweldig! 1 keer op de camping gestaan maar dat hoefde niet weer :x Voor en na het feest mooi slenteren over de camping en als we er zat van zijn gaan we lekker richting het huisje met alle gemakken! Ook nog eens (een stuk) goedkoper :D Al moet ik zeggen dat ook de huisjes elk jaar duurder worden..
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:40 

Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Paling schreef:
Zamble schreef:

Dit! Wij hebben elk jaar een huisje en dat bevalt echt geweldig! 1 keer op de camping gestaan maar dat hoefde niet weer :x Voor en na het feest mooi slenteren over de camping en als we er zat van zijn gaan we lekker richting het huisje met alle gemakken! Ook nog eens (een stuk) goedkoper :D Al moet ik zeggen dat ook de huisjes elk jaar duurder worden..

Hoe kan een huisje goedkoper zijn dan de camping? Camping zit bij de ticket prijs in he :P
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:13 

Hardtraxx Veteran

Snap dat je lekker op de camping kunt blijven na het feest om rond te lopen et cetera. Maar vind het vooral heel chill dat je even lekker kunt omkleden, eventueel douchen, eten/drinken, bijpakken natuurlijk :lol: Toch?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:17 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
bijpakken natuurlijk :lol:

Mag dit wel van de kerk? :list:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:19 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Zamble schreef:

Niet doorvertellen moat, neem ook alleen kwartjes. Sta tenslotte met The Skribbler op de camping
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:27 

Hardtraxxer

Zamble schreef:
MelvinFR schreef:
Zamble schreef:

Niet doorvertellen moat, neem ook alleen kwartjes. Sta tenslotte met The Skribbler op de camping

Ja dan gaat het flink fout ja.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:30 

Hardtraxx Veteran

?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:33 

Kraak... Piep...

Dirk doet de hitsigste dingen met kwartjes op.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 20:50 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Each stage at #Defqon1 is its very own world of madness. Ready to explore the complete spectrum of the harder styles?

Weer zo'n nietszeggend filmpje >.<
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 21:33 

Hardtraxxer

tommeh schreef:
Citaat:
Each stage at #Defqon1 is its very own world of madness. Ready to explore the complete spectrum of the harder styles?

Was het maat "The complete spectrum"
Dan hadden we de orange, green en originele white ook weer terug.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 00:08 

Kraak... Piep...

Pa-party-lover schreef:
tommeh schreef:
Citaat:

En de grey.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 01:26 

Hardtraxxer

Naja die hebben we nog steeds. Heet alleen nu Gold.
Al mag de grey wel terug komen met milenium hardcore ofzo
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 08:25 

Donateur

Pa-party-lover schreef:
tommeh schreef:
Citaat:

Wat is de 'originele white' volgens jou?

Bedoel jij de Qult-periode?

De White heeft in al die jaren toch vaker een andere programmering gehad?

Het is al eens 'Classics' geweest met bijvoorbeeld een Yves deRuyter. Ook is het volledig experimental en/of freestyle geweest.

De White heeft juist geen 'origineel' gehad, dat is wat mij betreft juist ieder jaar het vette van die area (mijn favoriete area dan ook gelijk).
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 08:27 

Donateur

Pa-party-lover schreef:
Naja die hebben we nog steeds. Heet alleen nu Gold.
Al mag de grey wel terug komen met milenium hardcore ofzo

De Grey is zelfs echte Oldschool geweest! Dat was pas genieten (qua afwisseling op zo'n dag).
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten