Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 Weekend Festival 2017
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2017

Price
Zaterdag: €79,- excl.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1327735473988163&id=165007686927620
Toch wel weer ff kippenvel als je je filmpje van 3 jaar geleden terug ziet op de timeline van Warface. Wat een geweldige set en beleving was dat.
Dat buitje tijdens die set was ook wel chill. Zorgde voor een nog betere sfeer imo ^^

OT: Weekend ticket binnen :cool: Eerste keer weekend, ben benieuwd. Wel op een camping in de buurt
P
Hardtraxxer
121 posts member since 2017
last seen Mar 2017
Patjee410 wrote:
RTM93 wrote:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1327735473988163&id=165007686927620
Toch wel weer ff kippenvel als je je filmpje van 3 jaar geleden terug ziet op de timeline van Warface. Wat een geweldige set en beleving was dat.
Dat buitje tijdens die set was ook wel chill. Zorgde voor een nog betere sfeer imo ^^

OT: Weekend ticket binnen :cool: Eerste keer weekend, ben benieuwd. Wel op een camping in de buurt
Zonde. Defqon camping hoort er wel bij.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Vind ik dus ook. Je maakt tenslotte wat mee op die Defqon camping. Wie wil de WC rave nou missen?
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
Zamble wrote:Vind ik dus ook. Je maakt tenslotte wat mee op die Defqon camping. Wie wil de WC rave nou missen?
Nah opzich vind ik dat nou nietzo boeiend.
2 jaar terug onverwacht wel maar vorig jaar had elk blok er wel een.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Zamble wrote:Vind ik dus ook. Je maakt tenslotte wat mee op die Defqon camping. Wie wil de WC rave nou missen?
Vorig jaar dit op het VIP-deck mogen aanschouwen na The Gathering. Ge-nie-ten, wat een productie! :worship:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Weekend ticket weer binnen. Zin in :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Die kun je ook gewoon meepakken en daarna nog naar je eigen Camping/Huisje gaan toch?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
MelvinFR wrote:
Vorig jaar dit op het VIP-deck mogen aanschouwen na The Gathering. Ge-nie-ten, wat een productie! :worship:
Die wc rave door die Duitser was voor ons tenten kamp. Werd op een bepaald moment wel beetje chaos toen de stoppe er door gingen door al die apparatuur die hij had aangesloten. Half veld zonder verlichting :lol:
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
RTM93 wrote:
MelvinFR wrote:
Die wc rave door die Duitser was voor ons tenten kamp. Werd op een bepaald moment wel beetje chaos toen de stoppe er door gingen door al die apparatuur die hij had aangesloten. Half veld zonder verlichting :lol:
Dat vind ik best knap, zeker omdat die grote licht masten een eigen voorziening hebben die ook gewoon gebruikt word :P
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Pa-party-lover wrote:Vind ik dus ook. Je maakt tenslotte wat mee op die Defqon camping. Wie wil de WC rave nou missen?
Dat vind ik best knap, zeker omdat die grote licht masten een eigen voorziening hebben die ook gewoon gebruikt word :P
Dan was je er zeker niet bij want zowel de wc unit als een aantal masten gingen tegelijk op zwart. ;)
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
RTM93 wrote:
Pa-party-lover wrote:Vind ik dus ook. Je maakt tenslotte wat mee op die Defqon camping. Wie wil de WC rave nou missen?
Dan was je er zeker niet bij want zowel de wc unit als een aantal masten gingen tegelijk op zwart. ;)
Was er inderdaad niet bij. Maar je hoort de diesels draaien bij die masten, ik weet dat die op zich zelf staan.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Paling wrote:
Die kun je ook gewoon meepakken en daarna nog naar je eigen Camping/Huisje gaan toch?
Dit! Wij hebben elk jaar een huisje en dat bevalt echt geweldig! 1 keer op de camping gestaan maar dat hoefde niet weer :x Voor en na het feest mooi slenteren over de camping en als we er zat van zijn gaan we lekker richting het huisje met alle gemakken! Ook nog eens (een stuk) goedkoper :D Al moet ik zeggen dat ook de huisjes elk jaar duurder worden..
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
DonnyD wrote:
Paling wrote:
Dit! Wij hebben elk jaar een huisje en dat bevalt echt geweldig! 1 keer op de camping gestaan maar dat hoefde niet weer :x Voor en na het feest mooi slenteren over de camping en als we er zat van zijn gaan we lekker richting het huisje met alle gemakken! Ook nog eens (een stuk) goedkoper :D Al moet ik zeggen dat ook de huisjes elk jaar duurder worden..
Hoe kan een huisje goedkoper zijn dan de camping? Camping zit bij de ticket prijs in he :P
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Snap dat je lekker op de camping kunt blijven na het feest om rond te lopen et cetera. Maar vind het vooral heel chill dat je even lekker kunt omkleden, eventueel douchen, eten/drinken, bijpakken natuurlijk :lol: Toch?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Zamble wrote:bijpakken natuurlijk :lol:
Mag dit wel van de kerk? :list:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
MelvinFR wrote:
Niet doorvertellen moat, neem ook alleen kwartjes. Sta tenslotte met The Skribbler op de camping
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Zamble wrote:
MelvinFR wrote:
Niet doorvertellen moat, neem ook alleen kwartjes. Sta tenslotte met The Skribbler op de camping
Ja dan gaat het flink fout ja.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dirk doet de hitsigste dingen met kwartjes op.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Each stage at #Defqon1 is its very own world of madness. Ready to explore the complete spectrum of the harder styles?
Weer zo'n nietszeggend filmpje >.<
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
tommeh wrote:
Each stage at #Defqon1 is its very own world of madness. Ready to explore the complete spectrum of the harder styles?
Was het maat "The complete spectrum"
Dan hadden we de orange, green en originele white ook weer terug.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pa-party-lover wrote:
tommeh wrote:
En de grey.
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
Naja die hebben we nog steeds. Heet alleen nu Gold.
Al mag de grey wel terug komen met milenium hardcore ofzo
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Pa-party-lover wrote:
tommeh wrote:
Wat is de 'originele white' volgens jou?

Bedoel jij de Qult-periode?

De White heeft in al die jaren toch vaker een andere programmering gehad?

Het is al eens 'Classics' geweest met bijvoorbeeld een Yves deRuyter. Ook is het volledig experimental en/of freestyle geweest.

De White heeft juist geen 'origineel' gehad, dat is wat mij betreft juist ieder jaar het vette van die area (mijn favoriete area dan ook gelijk).
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Pa-party-lover wrote:Naja die hebben we nog steeds. Heet alleen nu Gold.
Al mag de grey wel terug komen met milenium hardcore ofzo
De Grey is zelfs echte Oldschool geweest! Dat was pas genieten (qua afwisseling op zo'n dag).