Als er maar geen happy stylez gedraaid worden, zou namelijk graag een pilsje willen doen met Evert-Jan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Dus Rawpitcher opent om hem te lokken
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
DJ CRO staat bij de ingang en steekt alle collega dj's neer die Chopper niet op hun USB / in hun platentas hebben.
Als we Evert-Jan gelokt hebben met rawcore komt er een euforische dj draaien. Kunnen we eindelijk die muur van tekst over happy stylesz die hij hier altijd neerzette eens in het echt horen.
En connaisseur Meneereend voorziet iedereen van
wrote:geestverruimende versnaperingen
We voorzien ook een tafeltje voor 2. Gaat eindelijk dat diner met Evert-Jan en Villain eens door.
wrote:En connaisseur Meneereend voorziet iedereen van
wrote:geestverruimende versnaperingen

Eerste waar ik aan dacht
Inb4 Melvin die zijn paint skills weer uit de kast haalt en Meneereend zijn hoofd erop plakt.
Al die kut hints haha.. Geef gewoon die line-up, ben gvd benieuwd
en zakken vol met pillen ipv popcornwrote:Inb4 Melvin die zijn paint skills weer uit de kast haalt en Meneereend zijn hoofd erop plakt.
Eend is meer van de LSD, ket & pep.wrote:en zakken vol met pillen ipv popcornwrote:Inb4 Melvin die zijn paint skills weer uit de kast haalt en Meneereend zijn hoofd erop plakt.
Volgorde maakt niet uit toch?

Edit:
Hahah, zelfde gedachtes.wrote:en zakken vol met pillen ipv popcorn
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Tranen in mijn ogen van het lachenwrote:
We kunnen ook een nieuw topic beginnen waar hardtraxxers in gesoept moeten worden
inb4: weer een bak onzin verwijderd etc
OT: leuk feestje
Als dit al verwijderd gaat worden dan kunnen we net zo goed bij een Christenen praatje groepje gaan zitten en onze zonden overdenken.wrote:inb4: weer een bak onzin verwijderd etc
Meer en meer dj's beginnen Defqon posts te plaatsen op Facebook. Zullen wel op de line up staan.
wrote:
Geef gewoon die line-up, ben gvd benieuwd
Nee, die staan op de line-up van Sensation Black denk ik.wrote:Meer en meer dj's beginnen Defqon posts te plaatsen op Facebook. Zullen wel op de line up staan.