Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 10:24 

Hardtraxxer

Ik hoop echt op een classics set van Brennan Heart op de Red. Kan hij eindelijk eens vergeten klassiekertjes als Just As Easy en Imaginary draaien, en vergeet Sandstorm niet als laatste track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 10:26 

Hardtraxx Veteran

Wherewolf presents the ultimate rawhardcore set :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 10:45 

Hardtraxx Newbie

RadicelArmy schreef:
Laatste uurtje Uptempo Raw ft. RawPitcher DJ op de mainstage lijkt me ook wel lekker.

1 :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 11:23 

Hardtraxx Veteran

Komt er nog een promomix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 11:27 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:

Komt meestal voor elke stage 1, tegelijk met de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 11:29 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
sonnebloem schreef:

Komt meestal voor elke stage 1, tegelijk met de line-up.

Van RawPitcherDJ?

maar bedankt voor je serieuze reactie haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 11:42 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop stiekem op een afsluiter van Wildstylez met als laatste plaat Forgotten moments, zoals in 2010 (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 12:09 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ik hoop stiekem op een afsluiter van Wildstylez met als laatste plaat Forgotten moments, zoals in 2010 (L)

Zoals op CRAFT vorig jaar. Dat was mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 12:13 

Hardtraxxer

Joey schreef:
ULTIMO schreef:

Dat zou zo mooi zijn, maar het zal op zaterdag wel weer een raw set zijn.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 12:26 

Hardtraxx Veteran

Pa-party-lover schreef:
Joey schreef:
ULTIMO schreef:

Dat zou zo mooi zijn, maar het zal op zaterdag wel weer een raw set zijn.....

Zou kunnen. Ik zou het best een stunt vinden dat ze dit Phuture Noize laten doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 12:30 

Hardtraxx Addict

Trajanusch schreef:
Ik hoop echt op een classics set van Brennan Heart op de Red. Kan hij eindelijk eens vergeten klassiekertjes als Just As Easy en Imaginary draaien, en vergeet Sandstorm niet als laatste track :drool:

Sandstorm niet als laatste, maar gewoon random in het midden en dan vervolgens de edit van Imaginary daarna draaien :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 12:44 

Hardtraxx Addict

Spitta schreef:
Trajanusch schreef:

Sandstorm niet als laatste, maar gewoon random in het midden en dan vervolgens de edit van Imaginary daarna draaien :love: :woot:

He, ben jij ook op Freaqshow geweest? :lol:
Of doet hij dat tegenwoordig al bij elke set? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 12:50 

Kraak... Piep...

Sarabande schreef:
Spitta schreef:
Trajanusch schreef:

He, ben jij ook op Freaqshow geweest? :lol:
Of doet hij dat tegenwoordig al bij elke set? xd

Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 13:00 

Hardtraxx Elite

Elke keer als dit topic bovenaan staat in het 'Feesten-forum' open ik deze razend enthousiast omdat ik denk/hoop dat de line-up er is, maar tevergeefs xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 13:01 

Kraak... Piep...

StevenvanKuijk schreef:
Elke keer als dit topic bovenaan staat in het 'Feesten-forum' open ik deze razend enthousiast omdat ik denk/hoop dat de line-up er is, maar tevergeefs xd

Op de goede gok en gezien voorgaande jaren komt hij volgende week dinsdag of donderdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 15:39 

Donateur

RTM93 schreef:
En een 4u special Italian tribute set met 12 nummers per uur.

Thyron vs energyzed.

Iemand anders nog negatieve suggesties.

Blutonium Boy LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 15:40 

Donateur

Trajanusch schreef:
Ik hoop echt op een classics set van Brennan Heart op de Red. :drool:

...maar dan wel als Brennan & Heart (samen Thera). :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 15:48 

Hardtraxx Veteran

Classic set van Brennan Heart zou ik niet al te blij van worden, Sandstorm remix hoor je vast ook wel in de Blue, Blademasterz daarentegen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 16:06 

Kraak... Piep...

TheJoker schreef:
RTM93 schreef:
En een 4u special Italian tribute set met 12 nummers per uur.

Thyron vs energyzed.

Iemand anders nog negatieve suggesties.

Blutonium Boy LIVE

Als hij klassiekers van hem er op gooit, niks op tegen. En ik denk zelfs als je hem als Blademasterz neer gooit hij dat gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 16:33 

Hardtraxxer

Spitta schreef:
Trajanusch schreef:

Nog beter :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 20:29 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Classic set van Brennan Heart zou ik niet al te blij van worden, Sandstorm remix hoor je vast ook wel in de Blue, Blademasterz daarentegen :oh:

Zijn Blademasterz set vorig jaar op de UV was ook behoorlijk om te huilen.

Lose Your Mind en Imaginary ontbraken toen uiteraard niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 21:47 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:

Dat is gewoon serieus om te huilen. Als organisatie zou je dan gewoon moeten kunnen zeggen, oke jij houdt je niet aan het concept dan houden wij ons niet aan jouw fee. Vind het echt te triest voor woorden dat het zo vaak fout gaat op die Classic feesten met nieuwe tracks of tracks die buiten de tijdsperiode vallen. Vraag me echt af wat zo'n Brennan Heart nou denkt als hij tijdens een classic set Banaan in zijn lijst ziet staan en deze selecteert, onbegrijpelijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 23:51 

Hardtraxx Veteran

Dit was een set op de UV he. De UV is geen classics stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 01:04 

Hardtraxx Veteran

Maar hij stond wel als Blademasterz geboekt. Dan verwacht ik niet dat hij de grote hits van zijn Brennan Heart alias gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 02:25 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:

Dat is gewoon serieus om te huilen. Als organisatie zou je dan gewoon moeten kunnen zeggen, oke jij houdt je niet aan het concept dan houden wij ons niet aan jouw fee. Vind het echt te triest voor woorden dat het zo vaak fout gaat op die Classic feesten met nieuwe tracks of tracks die buiten de tijdsperiode vallen. Vraag me echt af wat zo'n Brennan Heart nou denkt als hij tijdens een classic set Banaan in zijn lijst ziet staan en deze selecteert, onbegrijpelijk >.<

Wel apart. Tijdens het vlog van heady hoor je dus dat ze redelijk beperking opgelegd krijgen als artiest zijne. Door de organisatie.
Dan ga je er toch van uit dat een organisatie een bepaalde tijd oplegt aan de artiest, zo van hiertussen en niet verder (qua jaartal)
Maar een brennan heart kan keer op keer zich niet aan afspraken houden... En wordt gewoon geboekt. Zo jammer.

Trouwens. Brennan en heart als duo verwacht ik totaal niet. nergens. Enige kans doe ik zou hebbe gegeven was thera 5.5 hours solo maar die is geannuleerd.

Maar als ze ergens opduiken als duo set koop ik instant kaarten.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten