Basshunterzz schreef:
ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:
Classic set van Brennan Heart zou ik niet al te blij van worden, Sandstorm remix hoor je vast ook wel in de Blue, Blademasterz daarentegen

Zijn Blademasterz set vorig jaar op de UV was ook behoorlijk om te huilen.
Lose Your Mind en
Imaginary ontbraken toen uiteraard niet.
Dat is gewoon serieus om te huilen. Als organisatie zou je dan gewoon moeten kunnen zeggen, oke jij houdt je niet aan het concept dan houden wij ons niet aan jouw fee. Vind het echt te triest voor woorden dat het zo vaak fout gaat op die Classic feesten met nieuwe tracks of tracks die buiten de tijdsperiode vallen. Vraag me echt af wat zo'n Brennan Heart nou denkt als hij tijdens een classic set Banaan in zijn lijst ziet staan en deze selecteert, onbegrijpelijk

Wel apart. Tijdens het vlog van heady hoor je dus dat ze redelijk beperking opgelegd krijgen als artiest zijne. Door de organisatie.
Dan ga je er toch van uit dat een organisatie een bepaalde tijd oplegt aan de artiest, zo van hiertussen en niet verder (qua jaartal)
Maar een brennan heart kan keer op keer zich niet aan afspraken houden... En wordt gewoon geboekt. Zo jammer.
Trouwens. Brennan en heart als duo verwacht ik totaal niet. nergens. Enige kans doe ik zou hebbe gegeven was thera 5.5 hours solo maar die is geannuleerd.
Maar als ze ergens opduiken als duo set koop ik instant kaarten.