Creaties van de almachtige piephark 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
"Geen Yellow op zaterdag wegens lage opkomst" gvd m'n ijsthee kwam via m'n neus naar buiten
Die eerste is van Raven volgens mijwrote:Creaties van de almachtige piephark
*Ancient Meme Detected!*
Kreeg 'm zo doorgestuurd van Q-Dancewrote:Die eerste is van Raven volgens mij
En dan staat de beste creatie van poephark er nog niet eens tussen. Die van qlimax 2 jaar terug ofzo. Die was geniaal. Heeft iemand die nog? 
Ik snap m nietwrote:"Geen Yellow op zaterdag wegens lage opkomst" gvd m'n ijsthee kwam via m'n neus naar buiten
IQ van 80 en hoger en de Yellow vermoed ik zo. 
MC Eend

het is ook gewoon goed getekend
het is ook gewoon goed getekend
De details in deze tekening waren ook net iets te goed gewoon. 
Deze was me na al die keren zien ontschoten:
"Yellow alleen toegankelijk voor IQ 80 of hoger. Yellow zaterdag dicht wegens te lage opkomst."

"Yellow alleen toegankelijk voor IQ 80 of hoger. Yellow zaterdag dicht wegens te lage opkomst."
Eet je vis bij engevis
was alweer vergeten hoe goud deze was
Ohja, en ik stem voor MC Eend
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Heb dat jong toen nog samen met Shatter gespot en mee gesproken @ Qlimax. Geweldig was dat. Hopelijk horen we gauw weer eens van hem.
Geniaal inderdaad. Hopen op nog een voor dit jaarwrote:Eet je vis bij engevis![]()
was alweer vergeten hoe goud deze was
Gelukkig is het geluid binnen de normen gebleven afgelopen editie
Voorlopig dus geen zorgen dat het volume naar beneden moet.
Wel misschien aanpassingen door het terrein anders in te richten
https://dedrontenaar.nl/cultuur/gemeent ... n-gebleven
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
wrote:Gelukkig is het geluid binnen de normen gebleven afgelopen editie![]()
Ah dat vind ik lief! Maar de drugs werkte prima hoor!Zondagsrust
Behalve over het geluid kwamen er bij de gemeente en OFGV klachten binnen over verkeershinder, afvaldumping, verstoring van de zondagsrust en bezorgdheid over de gezondheid van de festivalbezoekers
Even klagen: Waar the F blijft de aftermovie van dit jaar nou weer?
Vorig jaar duurde het ook zo lang en dat wat we kregen was nog slecht ook (platen matchde totaal niet bij de beelden + platen die in de tijd van DQ nog helemaal niet bestonden)
Vorig jaar duurde het ook zo lang en dat wat we kregen was nog slecht ook (platen matchde totaal niet bij de beelden + platen die in de tijd van DQ nog helemaal niet bestonden)
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Die aftermovie kan me gestolen worden, vind het vooral jammer dat al die setjes met beelden zo lang op zich laten wachten. Wat staat er nu tot toe aan hardstyle online, Wildstylez en Coone op de vrijdag en Freqz op de main? Wil die drie uur Legends op de zondag.. 
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Ik vind het ook schandalig dat de legends op zondag nog niet online staat. Vooral omdat ik op facebook in een reactie van Q-dance heb gezien dat deze er wel aan komt.
Zal wel te maken hebben met marketing maar ze mogen ook wel eens denken aan de bezoekers
Zal wel te maken hebben met marketing maar ze mogen ook wel eens denken aan de bezoekers
Ho Ho Partysjeezer staat ook onlinewrote:Die aftermovie kan me gestolen worden, vind het vooral jammer dat al die setjes met beelden zo lang op zich laten wachten. Wat staat er nu tot toe aan hardstyle online, Wildstylez en Coone op de vrijdag en Freqz op de main? Wil die drie uur Legends op de zondag..
Meteen een irritatiemomentje (weet het verkeerde topic maar toch): Die gozer kan echt totaal niet mixen