Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 Weekend Festival 2017
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2017

Price
Zaterdag: €79,- excl.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
LV1 wrote:
Pipa wrote:Wacht nog altijd met smart op die Dr Peacock set
Die intro met de piano :loving:
Niet geüpload :cry:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Hopelijk omdat Q-dance de set met beelden erbij op youtube wil gooien :whistle:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ik heb die intro gefilmd en op YouTube gezet, daar reageerde Peacock wel onder.

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Wat goud :loving:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Nou gvd dat ik toch van Frenchcore het kippenvel tot op het bot kan krijgen van een LQ filmpje waar ik niet bij was.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
online now
Dat die set niet online komt vind ik echt heel jammerlijk. Voor mij de set die ik wilde hebben van het weekend
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Bastiaandp wrote:
LV1 wrote:Hopelijk omdat Q-dance de set met beelden erbij op youtube wil gooien :whistle:
Denk dat die niet online komt, omdat peacock dit erg exclusief wilt houden. Beetje zoals blademasterz op qlimax ook niet online kwam.
Denk dat de set van Peacock DE set is om met beelden online te gooien. Zoveel mensen die dit willen herbeleven en alles. Als je dit online gooit heb je de achterban nog meer achter je staan. Niet online gooien staat uiteraard voor het tegenovergestelde.
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 20 days ago
Ook geen Delete :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Peacock in Concert was voor mij de set van de zaterdag. Man man wat heb ik daar genoten, gelachen en me vermaakt :D. Hoop heel erg dat deze act ook op Qlimax staat. Denk dat genoeg mensen dit wel zien zitten aan de volle tent op Defqon te zien

Ook de set op Unlocked van 1 uur was erg leuk. De violistes voegen echt wat toe aan de beleving van de set
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
RoyAPO wrote:Peacock in Concert was voor mij de set van de zaterdag. Man man wat heb ik daar genoten, gelachen en me vermaakt :D. Hoop heel erg dat deze act ook op Qlimax staat. Denk dat genoeg mensen dit wel zien zitten aan de volle tent op Defqon te zien

Ook de set op Unlocked van 1 uur was erg leuk. De violistes voegen echt wat toe aan de beleving van de set
Die mensen gaan niet naar Qlimax Roy

Ja er zijn er vast een paar die ook Qlimax leuk vinden maar de echte Peacock fans gaan niet van 22:00 tot 6:00 naar Hardstyle luisteren, in elk geval dat maak je mij niet wijs
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
ErikZ wrote:
RoyAPO wrote:Peacock in Concert was voor mij de set van de zaterdag. Man man wat heb ik daar genoten, gelachen en me vermaakt :D. Hoop heel erg dat deze act ook op Qlimax staat. Denk dat genoeg mensen dit wel zien zitten aan de volle tent op Defqon te zien

Ja er zijn er vast een paar die ook Qlimax leuk vinden maar de echte Peacock fans gaan niet van 22:00 tot 6:00 naar Hardstyle luisteren, in elk geval dat maak je mij niet wijs
Peacock is ook buiten de frenchcore/hardcore scene heel populair. De echte peacock fans zullen niet naar qlimax gaan, maar ik denk dat veel mensen die geen 'echte peacock fans' zijn die naar qlimax gaan een peacock afsluiter wel kunnen waarderen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
LV1 wrote:
ErikZ wrote:

Peacock is ook buiten de frenchcore/hardcore scene heel populair. De echte peacock fans zullen niet naar qlimax gaan, maar ik denk dat veel mensen die geen 'echte peacock fans' zijn die naar qlimax gaan een peacock afsluiter wel kunnen waarderen.
Dat dacht men ten tijde van Partyraiser ook, en die zaal was binnen no time een stuk leger.

Frenchcore/Terror/Uptempo werkt niet op Qlimax.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Partyraiser is wel meer herrie dan peacock. Peacock z'n muziek bevat tenminste nog beetje muzikaliteit :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
RoyAPO wrote:Partyraiser is wel meer herrie dan peacock. Peacock z'n muziek bevat tenminste nog beetje muzikaliteit :P
:lol:

Peacock jat muziek en gooit er een Frenchcore kick onder bedoel je. Het is een andere stijl maar net zo simpel.

Wil je muzikaliteit. Zet Ophidian of Nosferatu er dan neer.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Jaa maar dat betekent nog niet dat het niet muzikaliteit bevat. Hij is zelf niet zo muzikaal nee doordat ie alles jat
Tuurlijk zijn die muzikaler maar ik vergeleek het ook alleen met partyraiser
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Dat Peacock In Concert lijkt mij ook wel vet hoor, als ik die filmpjes zo zie.
Ik heb het liefste helemaal geen hardcore, maar als het dan toch moet dan kan ik - als niet-hardcore/frenchcore-liefhebber - me wel vermaken op Peacock.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Als enigszins hardcore liefhebber, zie ik 1000000000x liever Miss K8, Nosferatu of Ophidian dan die simpele meuk.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:Als enigszins hardcore liefhebber, zie ik 1000000000x liever Miss K8, Nosferatu of Ophidian dan die simpele meuk.
Als casual af en toe hardcore luisteraar ben ik het hier helemaal mee eens :yes:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Als Ophidian daar staat cum ik heel mijn broek vol. Peacock in concert zou vet zijn voor het idee, maar ik vind frenchcore gewoon echt veel te simpel net zoals ik uptempo simpel vind. Trekt ook veel simpel volk aan (ja ik trap hier op sommige tere zieltjes).
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ja frenchcore is simpel en het trekt ook simpele mensen aan. Maar het 'in concert' gegeven krikt het niveau wat omhoog. Het is toch helemaal goud als je Now We Are Free, River Flows In You en Time bijv door het GelreDome hoort met die show erbij :worship:.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
RoyAPO wrote:Ja frenchcore is simpel en het trekt ook simpele mensen aan. Maar het 'in concert' gegeven krikt het niveau wat omhoog. Het is toch helemaal goud als je Now We Are Free, River Flows In You en Time bijv door het GelreDome hoort met die show erbij :worship:.
Het zou heel vet zijn als ze met een groot orkest zoiets zouden gaan doen (laatste half uur bijv.). Dit zou muzikaal gezien best te doen zijn en qua show is dat echt te ziek voor woorden, maar nogmaals: Ik zit niet op frenchcore te wachten als afsluiter... Maar muzikaal gezien zou het wel gaaf zijn.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Echt geen Frenchcore op Qlimax, hou is op man. xd
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
RoyAPO wrote:Ja frenchcore is simpel en het trekt ook simpele mensen aan.
Ik word simpel van jouw opmerkingen
Last edited by Joey on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
RoyAPO wrote:Het is toch helemaal goud als je Now We Are Free, River Flows In You en Time bijv door het GelreDome hoort met die show erbij :worship:.
Nee.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
:x :x :lol: