Kort verslag van de zondag (laatste feest was hardstyle feest was Fantasy Island

).
+++ T.C.C.. Ik ben vroeger nooit van zo van Theracords geweest, simpelweg omdat ik er niet echt bekend mee was. Laatste tijd steeds vaker naar oudere platen gaan luisteren en dus zondag voor het eerst T.C.C. bijgewoond. Allejezus wat een set, wat een sfeer, wat een ervaring. Flink staan stampen, moest op een gegeven moment echt even gaan zitten. Gelijk een turkse pizza naar binnen gewerkt totdat ik Polka DJ Tool hoorde. Daar moest ik wel even bij gaan
++ Delete. Niet heel lang bij, maar damn wat was het fijn om deze man een keer live te zien. Die kicks komen pas tot zijn recht als je die live hoort. Ook een mooie tribute naar Deetox i.c.m. de nieuwe collab 'Unstoppable'.
++ Geck-o. Gewoon weer solide set met heel wat lekkere platen. Publiek was in het begin een beetje tam, maar dat kwam uiteindelijk wel los! Pump Your Fist klonk echt dik, heerlijk die crunchy kicks. Hier ook Helicaze en Hekzitter ontmoet. Was leuk
++ B-Front. Helemaal prima weer. Begin voelde een beetje saai aan, maar daarna ging het weer keihard los. EVP, Beyond Reality, Magic of Immortality, Human Enemy, What We Are (blijkbaar?), Inner Creativity, Freedom, Silent Scream (toch?), Dark Moon. Genieten
++ Closing Ceremony. Heel vet om te zien dat er zo veel dj's bij betrokken zijn en natuurlijk de terugkeer van Heady. Leuk. Keuze qua platen was te voorspellen, met name de hitjes. Oh ja, shout out naar die gast op de schouders die zat te kickrollen op Year of Summer
++ Eten. Weer veel keuze en lekker ook nog. Patat was echt goed, beter dan de gemiddelde snackbar.
+ Tuneboy. Redelijk standaard setjes met de tracks die je kan verwachten, maar toch wel leuk. Goede sfeer ook. Voelde wel een gast naar mijn broekzak grijpen, wat echt vreemd was aangezien ik hem zo wat aankeek.
+ Isaac. Ook wel leuk, niks op aan te merken. Alleen dat hij Art Of Creation draaide die een halfuur geleden door Tuneboy ook werd gedraaid.
+ Audiotricz/Adrenalize. Qua track keuze niks op aan te merken, lekker euforisch. Inception, Luminosity, Let There Be Light, Handz Up (ook al werd deze onderbroken door de kutste sitdown ooit), What About Us, All The Memories. Lekker staan zweven dus. Maar die lui van Audiotricz moet je geen mic geven. Alles wat kut is bij een feest deden ze. Sitdown (waar niemand echt zin in had), Hee-hoo, en volgens mij was een van de twee nogal dronken. Schreeuwde door de mic wie er allemaal dronken waren. Kreeg bijna geen gehoor
+ aantal dj's die over het terrein rondliepen en met fans spraken, erg leuk om te zien. B-Front liep 1 meter voor me, dus gauw nog even op de foto met hem
+ Parkeren en wegrijden. Ging behoorlijk soepeltjes. In 2013 heb ik een uur stilgestaan op de parkeerplaats voordat we wegreden.
+/- aantal wc plekken. Kon bijna geen wc's vinden behalve die tegenover blue.
- buitenlanders die hun stoeltje meenamen naar de Closing Ceremony om te zitten op de heuvel. Wat verwacht je? Dat je iets kan zien als iedereen voor je staat? Ook nog lomp veel ruimte innemen...