Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 186  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:10 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Jazeker!
Ja parkeerplaats af duurde een eeuwigheid, daarnaast ook dat stuk waar we normaal 20 minuten over reden duurde nu ongeveer een uur.
Gezellig was het zeker, lekker geslapen op de grond xd Zat zo lekker op het stoeltje, maar daar werden we van weggestuurd door en niet nader te benoemen persoon ;)

Hahaha :$ had het liever ook anders gezien, maar jullie waren echt de aller aller laatsten die zich hadden aangemeld voor de bus :x
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:15 

Hardtraxx Addict

dennisje030 schreef:
Ik ben er wel achter dat ik nooit op de camping ga slapen, heb mn ogen uitgekeken op de camping. Wat een zooitje ongeregeld loopt daar rond zeg. Ongelooflijk hoe mensen er na 2/3 dagen feesten uit zien :oh: :lol:

Volgend jaar weer een weekend maar dan ook wederom weer in een hotel of B&B in de buurt!

Wij stonden op een camping verderop en gingen via de busingang het festivalterrein op, maar kon je met een zaterdag busbandje + weekendbandje de camping op? Ik stond er namelijk nog voor om even een rondje te lopen over die camping, puur voor de beleving.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:20 

Hardtraxxer

Was weer 3 dagen genieten! Zaterdag vooral bij de UV en Magenta gestaan. Prima sfeer en goed geluid. Maar beste setje was natuurlijk Phutere Noize in de blue! Die zag er vond ik dit jaar echt heel vet uit! Wat een show, alleen het geluid vond ik dan weer een stuk minder. Zondag overal beetje gekeken. Indigo was inderdaad te klein en geluid was ook niet zuiver. Afsluiting zondag avond vond ik fantastisch! Ga al 10 jaar naar feesten en deze mega mix was één grote Flashback. Waar wij stonden was het geluid echt top!
De camping geeft wel echt het Defqon gevoel. Zoveel gelachen, mee gemaakt en mensen ontmoet. Natuurlijk stoort iedereen zich wel aan bepaalde mensen. Maar dat zal je altijd zo houden. Ik kon prima slapen met oordoppen in.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:21 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
dennisje030 schreef:
Ik ben er wel achter dat ik nooit op de camping ga slapen, heb mn ogen uitgekeken op de camping. Wat een zooitje ongeregeld loopt daar rond zeg. Ongelooflijk hoe mensen er na 2/3 dagen feesten uit zien :oh: :lol:

Volgend jaar weer een weekend maar dan ook wederom weer in een hotel of B&B in de buurt!

Wij stonden op een camping verderop en gingen via de busingang het festivalterrein op, maar kon je met een zaterdag busbandje + weekendbandje de camping op? Ik stond er namelijk nog voor om even een rondje te lopen over die camping, puur voor de beleving.

Wij kwamen zaterdag via de busingang naar binnen omdat we daar werden afgezet.
Kregen een busbandje om maar die hebben we af gedaan toen we binnen waren. Aangezien we toch niet via die uitgang naar buiten zouden gaan.

Zondags zijn we via de camping ingang naar binnen gegaan omdat we daar de auto hebben geparkeerd.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:22 

Hardtraxx Veteran

Jeetjemina, wat een weekend. :cry:

Echt ontzettend genoten. Vetste sets vond ik Mindustries, Activator, Mind Dimension, Synaptic Memories, TCC en de laatste 3 uurtjes op de Red. Sfeer tijdens Activator, Mind Dimension & TCC was echt bizar. Hulde voor iedereen die hier aan bijgedragen heeft.

Bedankt iedereen voor deze prachtige dagen. :worship:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:40 

Hardtraxx Veteran

Kort verslag van de zondag (laatste feest was hardstyle feest was Fantasy Island xd ).

+++ T.C.C.. Ik ben vroeger nooit van zo van Theracords geweest, simpelweg omdat ik er niet echt bekend mee was. Laatste tijd steeds vaker naar oudere platen gaan luisteren en dus zondag voor het eerst T.C.C. bijgewoond. Allejezus wat een set, wat een sfeer, wat een ervaring. Flink staan stampen, moest op een gegeven moment echt even gaan zitten. Gelijk een turkse pizza naar binnen gewerkt totdat ik Polka DJ Tool hoorde. Daar moest ik wel even bij gaan :thumbsup:

++ Delete. Niet heel lang bij, maar damn wat was het fijn om deze man een keer live te zien. Die kicks komen pas tot zijn recht als je die live hoort. Ook een mooie tribute naar Deetox i.c.m. de nieuwe collab 'Unstoppable'.
++ Geck-o. Gewoon weer solide set met heel wat lekkere platen. Publiek was in het begin een beetje tam, maar dat kwam uiteindelijk wel los! Pump Your Fist klonk echt dik, heerlijk die crunchy kicks. Hier ook Helicaze en Hekzitter ontmoet. Was leuk ^^
++ B-Front. Helemaal prima weer. Begin voelde een beetje saai aan, maar daarna ging het weer keihard los. EVP, Beyond Reality, Magic of Immortality, Human Enemy, What We Are (blijkbaar?), Inner Creativity, Freedom, Silent Scream (toch?), Dark Moon. Genieten
++ Closing Ceremony. Heel vet om te zien dat er zo veel dj's bij betrokken zijn en natuurlijk de terugkeer van Heady. Leuk. Keuze qua platen was te voorspellen, met name de hitjes. Oh ja, shout out naar die gast op de schouders die zat te kickrollen op Year of Summer :lol:
++ Eten. Weer veel keuze en lekker ook nog. Patat was echt goed, beter dan de gemiddelde snackbar.

+ Tuneboy. Redelijk standaard setjes met de tracks die je kan verwachten, maar toch wel leuk. Goede sfeer ook. Voelde wel een gast naar mijn broekzak grijpen, wat echt vreemd was aangezien ik hem zo wat aankeek.
+ Isaac. Ook wel leuk, niks op aan te merken. Alleen dat hij Art Of Creation draaide die een halfuur geleden door Tuneboy ook werd gedraaid.
+ Audiotricz/Adrenalize. Qua track keuze niks op aan te merken, lekker euforisch. Inception, Luminosity, Let There Be Light, Handz Up (ook al werd deze onderbroken door de kutste sitdown ooit), What About Us, All The Memories. Lekker staan zweven dus. Maar die lui van Audiotricz moet je geen mic geven. Alles wat kut is bij een feest deden ze. Sitdown (waar niemand echt zin in had), Hee-hoo, en volgens mij was een van de twee nogal dronken. Schreeuwde door de mic wie er allemaal dronken waren. Kreeg bijna geen gehoor :lol:
+ aantal dj's die over het terrein rondliepen en met fans spraken, erg leuk om te zien. B-Front liep 1 meter voor me, dus gauw nog even op de foto met hem :$
+ Parkeren en wegrijden. Ging behoorlijk soepeltjes. In 2013 heb ik een uur stilgestaan op de parkeerplaats voordat we wegreden.

+/- aantal wc plekken. Kon bijna geen wc's vinden behalve die tegenover blue.

- buitenlanders
die hun stoeltje meenamen naar de Closing Ceremony om te zitten op de heuvel. Wat verwacht je? Dat je iets kan zien als iedereen voor je staat? Ook nog lomp veel ruimte innemen...
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:05 

Hardtraxxer

Mezelf ook maar eens aan een verslagje wagen, ik ben niet zo van de verhaaltjes maar ik doe maar een poging.

Om 9:15 vertrokken vanuit Hengelo om om 12:00 aan te komen. Dit liep vervolgens al helemaal in de soep door de bus die een tijd niet harder dan 70 kon. Had geen vermogen. Uiteindelijk de bus even uit gedaan om 10 minuten later weer aan te doen. Daarna konden we onze reis vervolgen, maar dit had ons helaas wel een half uur gekost.
Uiteindelijk om 12:30 aangekomen en in 1 streep naar de Blue gegaan voor Delete. Helaas wel alle Spoontech platen gemist. Erg jammer.
Nog een tijdje gezocht naar wat Hardtraxxers linksvoor, maar het zal wel aan mij liggen. Maar ik zie jullie nooit.

Na Delete was ik helemaal uitgedroogd en ben ik snel opzoek naar munten gegaan.
Hierna een beetje rondgelopen over het terrein. Best wel vermaakt bij de Yellow en Black. Even bij Tweekacore wezen kijken. Dat was wel geinig maar niet echt bijzonder. Daarna Degos & Re-Done vs Myst meegepakt. Waar ik vond dat het geluid in de Blue & Indigo niet echt top was vond de rest van de groep het geluid echt geweldig afgesteld. Dacht dat het aan mij zou liggen maar lees dat meerdere het niet goed vonden.

Redelijk vermaakt tijdens Rebelion vs Regain. Gewoon niet al te veel nadenken en lekker rammen. Na deze set een hapje gegeten.
Hierna heb ik aan bijna iedereen van onze groep om naar T.C.C te gaan maar daar had echt niemand zin in. Iedereen koos voor Malice vs Rooler. Zoals eerder benoemd kan ik nooit Hardtraxxers vinden dus besloten om niet in mijn eentje die kant op te gaan en bij de groep te blijven. Vond Malice vs Rooler toch wel een tegenvaller. Beetje teveel van hetzelfde in mijn ogen. Waar ik Rebelion nog wel vooruitgang zie maken naarmate ze meer nummers maken blijft het bij Malice & Rooler 1 pot nat.

Met een deel van de groep zijn we eerder bij de Indigo weg gegaan om een mooi plekje bij de Red te vinden. Dit was echt één van de mooiste ervaringen op een feest wat ik heb meegemaakt. De sfeer eromheen. Showtek + Headhunterz die even langs kwamen en natuurlijk de comeback van Headhunterz. Ben benieuwd hoe dit in de toekomst gaat uitpakken, doordat het zo gehyped wordt is er in mijn ogen ook een grote kans dat dit alleen maar tegen kan gaan vallen naar verloop van tijd.

Hopen dat ik in de toekomst eens wat Hardtraxxers vind. Heb zelf toch een net iets andere smaak dan een groot deel van mijn vriendengroep.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:05 

Hardtraxx Veteran

Beste sets voor mij Mind Dimension en half uur Peacock was ook echt lekker

Alpha Twis vond ik ook echt lekker draaien op de Magenta, volgens mij hadden ze maar 2 uitschieters van tracks na 2011 het is ze vergeven
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:10 

Hardtraxx Veteran

Beter zoeken Mongoose, en anders gewoon blijven vragen tot je 1 iemand tegen komt van Hardtraxx. :lol:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:16 

Hardtraxx Veteran

Wat een ongelooflijk vet weekend. TCC, Promo & Catscan en de Legends absolute hoogtepunten. Zondag was ook echt veel leuker dan zaterdag.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:16 

Hardtraxx Veteran

Vet feest gehad.

Enige minpunt is:
Waarom kleden mensen zich zo debiel? Het viel me al op laatst bij Qapital, ging naar de film en liepen langs de Ziggo. En werkelijk waar van nephaar, tot bontkousen tot blauwgeverfde baarden. Wederom op Defqon veel van dit soort figuren gezien. Wat bezielt je? Draag gewoon normale kleding en loop er niet bij als een alternatieveling.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:17 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Vet feest gehad.

Enige minpunt is:
Waarom kleden mensen zich zo debiel? Het viel me al op laatst bij Qapital, ging naar de film en liepen langs de Ziggo. En werkelijk waar van nephaar, tot bontkousen tot blauwgeverfde baarden. Wederom op Defqon veel van dit soort figuren gezien. Wat bezielt je? Draag gewoon normale kleding en loop er niet bij als een alternatieveling.

1 woord: Buitenlanders
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:18 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij zijn dit vooral buitenlanders waar een hele andere ravecultuur is. Bijvoorbeeld in Amerika waar die kandy cultuur heerst :sick:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:22 

Hardtraxx Crew

klapstoel schreef:
What We Are (blijkbaar?), Inner Creativity, Freedom, Silent Scream (toch?)

Ja en ja
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:26 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Volgens mij zijn dit vooral buitenlanders waar een hele andere ravecultuur is. Bijvoorbeeld in Amerika waar die kandy cultuur heerst :sick:

Australië heeft er ook een handje van geloof ik
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:27 

Hardtraxxer

Mongoose schreef:
Hierna heb ik aan bijna iedereen van onze groep om naar T.C.C te gaan maar daar had echt niemand zin in. Iedereen koos voor Malice vs Rooler.

Gewoon in je eentje gaan. Mijn maten wouden naar de UV en dat ging ik dus echt niet doen. Heb mij bij TCC prima vermaakt in mijn eentje en ben helemaal los gegaan.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:27 

Hardtraxx Veteran

Zijn er mensen nog naar Rebelion LIVE geweest? Ik had het eerst nooit echt op Rebelion, maar wat klonk dit vet zeg in de blue! Wat een geweld! :love:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:32 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
klapstoel schreef:
What We Are (blijkbaar?), Inner Creativity, Freedom, Silent Scream (toch?)

Ja en ja

What We Are heb ik dan gemist :cry: . Silent Scream gelukkig wel, godver wat klonk die vet in de tent :drool:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:34 

Hardtraxxer

Ik mis toch nog een ding wat niet is benoemd. Ik ging speciaal naar Radical om Chaos Remix te horen en hij opende er mee. Jezus wat klinkt die plaat lekker live, een van zijn betere werken.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:35 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Zijn er mensen nog naar Rebelion LIVE geweest? Ik had het eerst nooit echt op Rebelion, maar wat klonk dit vet zeg in de blue! Wat een geweld! :love:

Ik ben er geweest ja. Vond het totaal niet overtuigend. Stond best ver achteraan, maar de kicks kwamen niet echt goed door. Veel te hoog BPM ook. Alleen die Purple Lambo Bootleg kan ik altijd wel van genieten xd
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:38 

Hardtraxx Veteran

Relentless Bass schreef:
Ik mis toch nog een ding wat niet is benoemd. Ik ging speciaal naar Radical om Chaos Remix te horen en hij opende er mee. Jezus wat klinkt die plaat lekker live, een van zijn betere werken.

Artifact draaide hem ook, inderdaad genieten die plaat. Uiteraard had hij wel al een goede basis met het origineel. Radical stond trouwens ook goed te mixen joh! Lekker tempo en veel kickswitches. Chronic Disorder, Redemption en Brutal 3.0 erbij
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:50 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

Ik was hier samen met Melvin. Zaten leuke dingen tussen, maar ook veel waar ik echt niks mee kon.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:51 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er nog vrijwel niks over gelezen, maar hoe waren de hekken hier?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 12:14 

Hardtraxxer

Wie heeft die mensen bij de Silver gezien die een vierkant hadden gemaakt van 4 dranghekken en een soort eigen gebied hadden opgeëist :lol: :lol:

Wat een idioten waren dat he
Bericht Geplaatst op 27 jun 2017 12:15 

Hardtraxx Veteran

Mwah, dat vierkant was grotendeels toch leeg xd
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten