Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
JeroenB93 schreef:
hurricane schreef:
Er is helaas idd iemand overleden afgelopen weekend op Defqon

https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/1 ... -overleden

Staat geen oorzaak bij maar het lijkt mij sterk als het niet door drugsgebruik komt

Hoor net wat over een hartinfarct

Hoorde dit zaterdag ook van een aantal mensen, daarnaast zou hij een hartkwaal hebben gehad als de geruchten kloppen.

Is toch verschrikkelijk voor familie, maar (omdat je naar het mooiste weekend van het jaar gaat) vooral toch wel voor vrienden in eerste instantie in mijn optiek..jeetje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een topfeestje! Heerlijke sfeer bij de magenta
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oei....
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2848 ... en___.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:01 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Iemand trouwens na de set van DNR en MYST die gasten op die container zien kruipen? Ik stond er op dat moment net niet meer onder. Levensgevaarlijk, dat dak had echt niet veel meer nodig om in te zakken.

Jep, zat toevallig op de bankjes voor de Indigo toen, het werd meerdere keren gedaan en elke keer als ze ook maar een beetje bewogen, zakte dat ding al bijna door. Weet nog dat twee jaar terug mensen dat ook deden bij de UV maar die containers waren dan ook een stuk steviger dan deze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:

Vind het altijd wel ongemakkelijk dat ze er een positieve noot in moeten verwerken, komt echt over alsof ze willen zeggen ja we hebben het voor 59.999 mensen goed laten verlopen en dit ene geval dat is jammer, maar niet ons probleem. Komt weinig empathie vanuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit inderdaad een rare reactie van Q. Hoezo moet dit erin vermeld worden :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dat wel begrijpen. Een enkele dode is voor een groot deel van de maatschappij al een reden om buitenproportionele afkeer te laten zien tegenover zowel drugs als deze feesten. Dat kan naast het imago van bezoekers ook commerciële nadelen met zich meebrengen als bijv. sponsors die er niet mee geaffilieerd willen worden. Q-Dance probeert de tussenstap, mensen die afkeer uiten, over te slaan door te laten zien dat op een festival van een dergelijk formaat dit een unicum is.

Had misschien wel iets subtieler gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
NightFly013 schreef:

Vind het altijd wel ongemakkelijk dat ze er een positieve noot in moeten verwerken, komt echt over alsof ze willen zeggen ja we hebben het voor 59.999 mensen goed laten verlopen en dit ene geval dat is jammer, maar niet ons probleem. Komt weinig empathie vanuit.

Vind dit een onnodig pessimistische zienswijze. Natuurlijk is het heel kut, maar Q moet dit gewoon bagatelliseren om geen onterechte imagoschade op te lopen. (Alsof je door aanwezigheid op Defqon.1 een reële kans hebt op dat weekend overlijden...)

Met 60.000 weekendbezoekers, drukte, veel beweging en bij sommige mongolen (veel te) veel drugs, vind ik 1 dode nog een best net resultaat. Zeker gezien hoe onverantwoord sommige feestgangers zich gedragen.

Edit: Joey was me voor. (Is dat de Joey met dat Spoontech-shirt op z'n Facebook-foto?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Edit: Joey was me voor. (Is dat de Joey met dat Spoontech-shirt op z'n Facebook-foto?)

Dat ben ik inderdaad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja ik begrijp het ook allemaal wel, gebruikte daarom ook alleen de term ongemakkelijk. Maar er had wel iets in gekund van onze steun gaat uit naar de familie en we vinden het verschrikkelijk ofzo ipv 'het was wel even slikken.' Komt niet heel empathisch over imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste weekend van m'n leven gehad hier :love: Vrijdag lekker rustig aan gedaan, eerst rustig de tent opgezet en even gechillt en daarna richting de pre gegaan. Zazafront was erg vet :thumbsup:
Zaterdag Dither & Tymon meegepakt op de Silver en jezus wat is dat vet live :drool: Nog niet eerder meegemaakt op een feest die muziek, maar gaan we zeker vaker doen! Verder was Mind Dimension echt kanonnen hard hengsten, godverdomme wat ben ik me hier een partij uit m'n kanarie gegaan, zelfs uit m'n broek gescheurd :lol: Veel te gesloopt voor de afterparty na deze set dus effe bij de tent gezeten en daarna op tijd gaan slapen, wel slecht geslapen door de herrie om me heen maarja dat weet je voorop bij een festivalcamping :P
Zondag begonnen bij Delete, openen met Let's Get Weird, tja dan kun je al niks meer fout doen :loving:
Verder is T.C.C. noemenswaardig, heerlijk sfeertje hier. De closing was top, niks op aan te merken, alleen de eindshow vond ik matigjes.

Al met al denk ik dat ik nog weken in een gelukkige roes zal verkeren met dit feest in mijn achterhoofd, kan niet wachten tot volgend jaar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was die set van B-Front trouwens goed zeg :loving: :worship: . Flink staan fanboyen linksvooraan
Dat applaus op het einde zei alles.

Geweldige eerste keer Defqon geweest voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elk jaar geloof ik wel weer dat Q-Dance het voorgaande jaar gaat overtreffen, maar ik heb geen flauw idee hoe ze dat gaan doen volgend jaar met zo'n afsluiting als dit jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, dit was me weer een geweldig weekend!! :thumbsup:

Het meeste genoten van phuture noize (die set op de after (L) ), b-front, wildstylez, DnR vs MYST (het was alleen abnormaal druk), peacock in concert, atmozfears, noisecontrollers, delete, de endshow
EN NATUURLIJK DIE LEGENDARISCHE CLOSING :clap: :clap: Maakte me niet eens uit dat het allemaal hitjes waren, zo vet was het!!

En ik wil nog even vermelden dat we naar mijn mening geweldig weer hebben gehad. Heerlijk temperatuurtje het hele weekend en die paar keer dat het een beetje regende was totaal niet erg, koelde lekker af.
Vind het trouwens een beetje raar dat ik rond 19 uur ofzo opeens een melding van woov kreeg dat de blue gedurende de closing open bleef? Is iemand toen daar naartoe gegaan? Kan me niet voorstellen dat er veel mensen daar heen gingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Is iemand toen daar naartoe gegaan? Kan me niet voorstellen dat er veel mensen daar heen gingen...

Rond een uur of 10 ging ik pissen en liep ik er ff binnen. Maar toen stond er niemand te draaien en was de hele tent leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
LV1 schreef:
Is iemand toen daar naartoe gegaan? Kan me niet voorstellen dat er veel mensen daar heen gingen...

Rond een uur of 10 ging ik pissen en liep ik er ff binnen. Maar toen stond er niemand te draaien en was de hele tent leeg.

Hoorde dat het geluid plat lag en niet meer aan wilde. Zal wel een timer hebben gestaan op de stroomaansluiting oid, aangezien het nogal onverwachts was, en ik denk ook niet bij nagedacht door de organisatie. Niet zo'n gekke theorie toch? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lees veel over het geluid. Is er wel eens een outdoor mainstage (van die grote) waar het geluid het gehele feest echt goed was? Hoe is dat bij Tomorrowland etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lees veel over het geluid. Is er wel eens een outdoor mainstage (van die grote) waar het geluid het gehele feest echt goed was? Hoe is dat bij Tomorrowland etc?

Tbh denk ik dat het (op alle festivals) ook heel erg te maken heeft met
1. Geluidsman die moet inspelen op wisselende drukte en nooit perfect op tijd kan reageren (duh, trillingen)
2. Plaats waar je staat.

Dit jaar op Defqon.1 geen last gehad van slecht geluid al merkte ik wel dat het op bepaalde plaatsen minder was dan op andere plaatsen. Was soms even een rondje lopen tot een mooie spot gevonden was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PaulTowers schreef:
Verder was Mind Dimension echt kanonnen hard hengsten, godverdomme wat ben ik me hier een partij uit m'n kanarie gegaan, zelfs uit m'n broek gescheurd.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:

Een bewaker wist me te vertellen dat hij een hele dikke joint had gerookt en dat er 15 lege energy naast z'n luchtbed lagen. Hij hoorde het allemaal door z'n oortje alsof hij er zelf bij was.. Behoorlijk heftig :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een kort verslagje van mijn eerste feestje als "hardtraxxer" !

Defqon was weer eens het weekend van het jaar zo genieten heeft vorig jaar overtroffen!
Vrijdag was het genieten bij noisecontrollers en vooral Zazafront !

Zaterdag op tijd wakker om naar Phuture noize te gaan die een heerlijke set neerzette om de dag mee te beginnen dan half uurtje Sound Rush om vervolgens naar Devin Wild te gaan, zijn talent gecombineerd met het heerlijke geluid op de UV was genieten !
Uiteindelijk in Magenta beland bij Luna, die in mijn ogen een leuke set neerzette maar de set van de dag was toch Activator, genieten ! Ook een breuk gelachen met als ik mij niet vergis Helicaze die de Italiaanse vlag opsnoof was toch het moment van de dag :lol:
Dan nog naar de afterparty waar het enorm heet was en achterlijk veel volk was waardoor ik na Phuture noize naar de tent ben gegaan!

Zondag opgewarmd met Delete, wat een geweld ! Vervolgens beetje rondjes gelopen om vervolgens naar D&R en Myst te gaan wat wel ok was, net op tijd naar buiten om te ontkomen aan de Indigo spelen man man man was bijna mijn hoofd kwijt door zo'n rawboy die elke keer zijn ellebogen bijna in mijn gezicht plantte :thumbdown:
Dan naar B-front die een echte bazenset neerzette met oa What we are en America ! Tot slot nog de laatste restjes eruit gegooid bij TCC dit was abnormaal vet :worship:
De Legends waren wel tof met Showtek en Heady maar het geluid was toch niet zo ok !

Minpuntjes zijn toch de debielen die er op zo'n camping rondlopen, bijna mijn tent gemolesteerd 's nachts door een of andere gek die er vol tegenaan liep en dan maar voor heel de camping sorry liep te roepen man man man gelukkig was ik zo moe dat ik erna onmiddellijk in slaap ben geraakt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lees veel over het geluid. Is er wel eens een outdoor mainstage (van die grote) waar het geluid het gehele feest echt goed was? Hoe is dat bij Tomorrowland etc?

Ground Zero. Belachelijk goed geluid het jaar dat ik er was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
NightFly013 schreef:

Een bewaker wist me te vertellen dat hij een hele dikke joint had gerookt en dat er 15 lege energy naast z'n luchtbed lagen. Hij hoorde het allemaal door z'n oortje alsof hij er zelf bij was.. Behoorlijk heftig :surrender:


15 blikken energy... ja dan vraag je gewoon om problemen. Wat bezielt je dan ook zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:35 
 
Hardtraxxer

Volgnes mij is goed geluid ook een beetje subjectief. Ik vond de indigo juist erg zuiver geluid hebben! Toppunt was de uv, daar stond de muziek echt loehard en loepzuiver! Bij blue en main heb ik het gevoel dat er continue iemand het geluid aan het bijstellen is... waardoor het soms erg goed is en soms opeens van afstand met elkaar kan praten en geen bass voelt.

Vorig jaar was radical en endshow op saturday echt zo schandalig. Door overkill aan bass hoorde ik nrs gewoon niet, was dit jaar al wat beter laatste uur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
TiMOTHYb schreef:
Lees veel over het geluid. Is er wel eens een outdoor mainstage (van die grote) waar het geluid het gehele feest echt goed was? Hoe is dat bij Tomorrowland etc?

Ground Zero. Belachelijk goed geluid het jaar dat ik er was.

Q-Base?
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten