Dit. Goede herinneringenwrote:Zoo zonde. Die track hoor je amper nog. Mijn favo WS track.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 27 days ago
Oh nu dus Spirit Of Hardstyle liveact?
Het was meer een showcase zegmawrote:Oh nu dus Spirit Of Hardstyle liveact?
Wederom een matige gathering als je het mij vraagt. Gelukkig draaide noisecontrollers en zazafront nog wel leuk.
Echt een heerlijke gathering
die sfeer in de blue blijft toch magistraal!!
Heb ook echt genoten gisteravond. Die sfeer is echt geweldig! Zazafront draaide heerlijk, wat een magische avond. Morgen weer door. Wie is er om 12 uur te vinden bij Phuture Noize? 
Goedemorgen mensjes. We hebben er zin in. Vandaag te herkennen aan een wit Heisenberg shirt. Niet te missen dus 
Wat opende Noisecontrollers toch heerlijk!
Zazafront was geniaal.
After met Hard4us was erg gezellig
Nu even een lekker soepje eten en doorr
Zazafront was geniaal.
After met Hard4us was erg gezellig
Nu even een lekker soepje eten en doorr
De rest van de dag niet veel meer als je dit mag geloven:wrote:Het regent echt al uren.
https://www.buienradar.nl/weer/biddingh ... 92/5daagse
Echt ontzettend veel zin in vandaag, amper kunnen slapen daardoor vannacht
Hopelijk op tijd binnen voor Sound Rush!
-
UHardtraxxer
- 58 posts member since 2010
- last seen Jul 2021
Ik ook belachelijk veel zin in! Te herkennen aan t shirt met vissen erop 
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 14 hours ago
Zo hé, lees nu pas over dat gedoe met Deetox, vrij kut om te horen zo en ik hoop dat het spoedig weer goed met haar gaat.
Ik moet zeggen dat ik onverwachts veel heb genoten van die silent uptempo hardcore/terror, dat was echt heel dik losgaan
Vandaag weer een nieuwe dag, het zou tijdens het festival overdag droog moeten blijven dus dat is mooi. Te herkennen aan een Heineken/Champignons League shirt en een korte zwarte broek
Ik moet zeggen dat ik onverwachts veel heb genoten van die silent uptempo hardcore/terror, dat was echt heel dik losgaan
Vandaag weer een nieuwe dag, het zou tijdens het festival overdag droog moeten blijven dus dat is mooi. Te herkennen aan een Heineken/Champignons League shirt en een korte zwarte broek
Hoe was de blue in het echt zag het er een beetje gaaf uit? Heb paar filmpjes voorbij zien komen zag het er niet zo geweldig uit als vorig jaar.
-
HHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2016
- last seen Mar 2026
Er schijnen al weer de nodige tenten te zijn leeg gehaald. Laat geen waardevolle spullen achter in je tent terwijl je op het festivalterrein bent!
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Wat voor specials is er gebeurt tijdens NC waar hij het over had op zijn Facebook
Vond het behoorlijk vet. Beetje t idee van Qlimax en Reverze van 2 jaar geleden. . Wand van ledpaneen in x/haak vorm on stage. En bewegende ledpanelen aan het dak. Vond de ruggengraat van vorig jaar wel bijzonderder.wrote:Hoe was de blue in het echt zag het er een beetje gaaf uit? Heb paar filmpjes voorbij zien komen zag het er niet zo geweldig uit als vorig jaar.
Spirit of hardstyle showcase. Waar Nc, atmozfears en bass modulators on stage kwamen om enkele platen te draaienwrote:Wat voor specials is er gebeurt tijdens NC waar hij het over had op zijn Facebook
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
En Audiotriczwrote:Spirit of hardstyle showcase. Waar Nc, atmozfears en bass modulators on stage kwamen om enkele platen te draaienwrote:Wat voor specials is er gebeurt tijdens NC waar hij het over had op zijn Facebook
Zo te zien is het veld bij de main netjes betegeld
was afgelopen jaren drama met die platen af en toe.
Last edited by NightFly013 on , edited 1 time in total.
Leuk voor de mensen die morgen pas gaan!!
Moet inderdaad zeggen dat ze dit heel netjes hebben gedaan. 
Ziet er best leuk uit, maar op 1 of andere manier vind ik het toch wat kaal, komt misschien ook door de vrij donkere een eentonige kleuren. Maar ik denk dat zodra schermer komt het er wel dik uit gaat zien. De UV stage spreekt me meer aan.
Her Voice (Super Bass Mix)
Heb de HHZ Remix al 10 keer live gehoord en zelfs de Dub mix, maar die nog nooit.
Veel plezier iedereen vandaag! ik zie jullie morgen
Nog 1 keer proberen hier... Indien er iemand uit de achterhoek komt lift ik graag een stukje mee!
Of als iemand mij op kan pikken op station dronten of harderwijk is ook voldoende
Heb ook nog 1 zondag kaartje over omdat de oorspronkelijke bob dus niet meegaat
Nog 1 keer proberen hier... Indien er iemand uit de achterhoek komt lift ik graag een stukje mee!
Of als iemand mij op kan pikken op station dronten of harderwijk is ook voldoende
Heb ook nog 1 zondag kaartje over omdat de oorspronkelijke bob dus niet meegaat